Balcer 0 Napisano 27 Września 2011 Udostępnij Napisano 27 Września 2011 w Nie wysyła powiadomień do kupującego. Witam, od ponad pół roku mam problem, nie wysyła mi wiadomości do kupujących, wcześniej nie sprawiało mi to problemu ale teraz sprzedaż wzrosła i zależało by mi na Tej opcji. Poczte mam na wp.pl Uploaded with ImageShack.us Porty dla POP3: 995 + zaznaczenie o wymogu bezpiecznego połaczenia Port dla SMTP : 587 bez zaznaczenia jak zaznacze i sprawdzam pojawia się komunikat : Uploaded with ImageShack.us Przeglądałem już forum próbowałem zmieniac porty, jednak nic nie pomaga. Nie zależy mi na odbieraniu wiadm. chciałbym tylko aby klient automatycznie otrzymywał info o zaksięgowaniu kasy i wysłaniu towaru. Korzystam z 2 kont sello na obu to samo, proszę o pomoc z góry dziękuje. Cytuj Link to postu
Paweł Mobisoft.com.pl 1 Napisano 27 Września 2011 Udostępnij Napisano 27 Września 2011 w Nie wysyła powiadomień do kupującego. Witam port masz dobry czyli 587, daj jeszcze zrzut ekranu z opcji zaawansowane. U mnie na koncie z wp musi być odznaczony ptaszek przy "Ten serwer wymaga..." Następnie daj sprawdź i powinien być status SMTP:OK Cytuj Link to postu
Paweł Mobisoft.com.pl 1 Napisano 27 Września 2011 Udostępnij Napisano 27 Września 2011 w Nie wysyła powiadomień do kupującego. Może takie głupie pytanie ale czy Twój adres e-mail nie jest taki : digital.outlet@wp.pl ?? Cytuj Link to postu
Balcer 0 Napisano 28 Września 2011 Autor Udostępnij Napisano 28 Września 2011 w Nie wysyła powiadomień do kupującego. Może takie niemądre pytanie ale czy Twój adres e-mail nie jest taki : digital.outlet@wp.pl ?? Również jest taki, ale nie na tym koncie. Niesamowicie dziwna sprawa... sello wysłało jakimś cudem wiadomości do conajmiej 200 osob o wysłanej paczce co wiecej z grudnia 2010r. co więcej teraz wp zablokowało mi możliwość wysyłania wiadomości, wyswietla się komunikat na wp.pl że limit został przekroczony. już od wczoraj nie mogę wysłać wiadomości, bajecznie. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 29 Września 2011 Udostępnij Napisano 29 Września 2011 w Nie wysyła powiadomień do kupującego. Czyli jeśli dobrze rozumiem, to używana jest darmowa skrzynka pocztowa, która nie jest przeznaczona do komercyjnych zastosowań i posiada limity na liczbę wysyłanych wiadomości. Tutaj w żaden sposób nie możemy pomóc. Jeśli Sello ma wysyłać dziesiątki czy setki maili to skrzynka pocztowa musi to umożliwiać. Jedyne co można zrobić w przypadku takiej skrzynki to wyłączyć część wiadomości automatycznych. Cytuj Link to postu
Balcer 0 Napisano 29 Września 2011 Autor Udostępnij Napisano 29 Września 2011 w Nie wysyła powiadomień do kupującego. Źle rozumiesz, sello wysłało jakimś dziwny trafem wiadomości z 2010r. poszło ok. 1000 e-maili jednorazowo dlatego wp.pl zablokowało mi pocztę, po 24h ją odblokowali. Dziennie wysłanych Automatycznych było by ok. 50 e-maili wiec jak najbardziej darmowa poczta moze być. Chodzi o to że podczas prób sello wysłało tylko te e-maile ale teraz juz nie wysyła znowu żadnych. Ustawienia mam takie jak mobisoft i nic. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 30 Września 2011 Udostępnij Napisano 30 Września 2011 w Nie wysyła powiadomień do kupującego. Jeśli wp zablokowało wysyłanie to nic tu nie wskóramy. Natomiast jeśli chodzi o te maile o wysyłce paczek... czy przed tym były wykonywane jakieś operacje na paczkach? Sello samo z siebie na pewno nie wygenerowało maili o wysyłce paczek, musiało być to zainicjowane jakimś działaniem człowieka, albo w transakcjach albo w paczkach, być może w listach wysyłkowych? Można sprawdzić historię paczki, dla której poszedł mail. Cytuj Link to postu
AKwadrat 0 Napisano 4 Października 2011 Udostępnij Napisano 4 Października 2011 w Nie wysyła powiadomień do kupującego. Może pomożecie mi z podobnym problemem. Od wczoraj nagle nie mogę wysłać powiadomień do klientów ani żadnych maili z sello. Wszystko działało poprawnie aż do wczoraj i nie wiem jaka jest tego przyczyna... Jak loguję się bezpośrednio ze strony to wysyła maile normalnie. Przy sprawdzaniu w sello poczty przychodzącej POP3 wszystko jest ok jednak przy sprawdzeniu poczty wychodzącej wyskakuje komunikat: ChilkatLog: VerifySmtpLogin: Connecting to SMTP server smtp.gmail.com :465 smtp_host: smtp.gmail.com smtp_port: 465 smtp_user: akwadrat.allegro trying_auth_method: LOGIN WaitForData timed out. Error performing handshake Failed to connect to secure SMTP (1) Failed to connect to SMTP server. Pocztę mam założoną na gmail-u a porty ustawione odpowiednio: POP3 - 995 SMTP - 465 Odznaczone również są opcje bezpiecznego połączenia i serwer wymaga uwierzytelnienia. Próbowałem już na różne sposoby i nic. Odłączyłem firewall i inne programy i też nic. Proszę o pomoc. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 5 Października 2011 Udostępnij Napisano 5 Października 2011 w Nie wysyła powiadomień do kupującego. Czy na gmailu nie został zablokowany dostęp dla zewnętrznych klientów poczty przez smtp? Cytuj Link to postu
AKwadrat 0 Napisano 5 Października 2011 Udostępnij Napisano 5 Października 2011 w Nie wysyła powiadomień do kupującego. A jak to sprawdzić? Wczoraj próbowałem usunąć usterkę jednak bez rezultatów. Posiadam internet stacjonarny ale dla sprawdzenia podłączyłem wczoraj internet bezprzewodowy z play-a i okazało się że na tym internecie wszystko działa poprawnie... Dzwoniłem do operatora skąd biorę internet jednak poinformował mnie że żadne zmiany nie były dokonywane i nie ma pojęcia co jest przyczyną usterki. Proszę o jakąś podpowiedz. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 6 Października 2011 Udostępnij Napisano 6 Października 2011 w Nie wysyła powiadomień do kupującego. Czy udaje się połączyć na pocztę z innego niż Sello klienta pocztowego na tym komputerze? Z lektury wątków na naszym forum z podobnym problemem wynika, że na komputerze może brakować odpowiedniego certyfikatu do autentykacji serwera gmail. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.