Rafał Bąbała 0 Napisano 24 Października 2011 Udostępnij Napisano 24 Października 2011 w Synchronizacja Sello - Subiekt GT błąd Witam Mam w sello trzech użytkowników którzy są synchronizowani z subiektem GT. Dwóch działa poprawnie. Niestety przy trzecim mam błędy z połączeniem, w logu pojawiają się informacje: Połączenie z zewnętrznym systemem niedostępne Wystąpił Błąd (kod błędu: 80070005) InsERT_Driver: Łączenie z systemem sprzedaży: Nieudane łączenie: Połączenie z zewnętrznym systemem niedostępne: Odmowa dostępu. (0x80070005) Hasło do subiekta jest poprawne, bez problemu na tym haśle i użytkowniku pracuje w subiekcie. Domyślam się, że może chodzić o uprawnienia jakie są ustawione w subiekcie. Jeżeli się nie mylę to jakie powinny być ustawione uprawnienia w subiekcie aby poprawnie działała synchronizacja z sello? Pozdrawiam Cytuj Link to postu
tadzimir.pl 155 Napisano 24 Października 2011 Udostępnij Napisano 24 Października 2011 w Synchronizacja Sello - Subiekt GT błąd To jest jedna z najpilniej strzeżonych tajemnic Insertu - kiedyś próbowałem otrzymać odpowiedź na to pytanie i nic z tego niestety... Po godzinie czy 2 przeglądania ustawień i eksperymentowania w końcu doszedłem, co i jak skonfigurować. Z tego, co pamiętam pisałem o tym na forum, więc możesz je przeszukać. Z mało oczywistych uprawnień na pewno musisz umożliwić zmianę magazynu (nawet jeśli Sello działa na jedynym, jaki jest w Subiekcie). Chyba jeszcze coś było niezbyt oczywiste - niestety w tej chwili nie pamiętam, co. Cytuj Link to postu
Rafał Bąbała 0 Napisano 24 Października 2011 Autor Udostępnij Napisano 24 Października 2011 w Synchronizacja Sello - Subiekt GT błąd Dzięki za podpowiedź, dodanie możliwości zmiany magazynów eliminuje błąd. Tylko, że magazynów mam kilka i nie chcę, żeby użytkownik miał możliwość pracy z innymi niż domyślny. Jak to jest z jednej strony w sello ustawia się domyślny magazyn z którym pracuje program jak widzę nie synchronizuje stanów ilościowych z innych magazynów, a z drugiej w subiekcie muszę dać dostęp do wszystkich żeby w ogóle działało? Przydałoby się przypisywanie magazynów do użytkownika nie do programu. Podobnie jak w subiekcie. A jak by można było wybrać więcej niż jeden magazyn przy użytkowniku sello i subiekcie to już byłaby bomba. Niestety w Subiekcie albo jeden albo wszystkie . Cytuj Link to postu
tadzimir.pl 155 Napisano 24 Października 2011 Udostępnij Napisano 24 Października 2011 w Synchronizacja Sello - Subiekt GT błąd W/g. mnie jest to tak właściwie błąd w Sello (Sello Teamie?) - nie widzę problemu, żeby wystawiało prawidłowo dokumenty, jeśli użytkownik ma uprawnienia tylko do jednego magazynu i jest to ten magazyn, z którego korzysta Sello. Prawdopodobnie jednak program z założenia próbuje zmienić aktywny magazyn, w ogóle nie sprawdzając, czy jest taka potrzeba. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 26 Października 2011 Udostępnij Napisano 26 Października 2011 w Synchronizacja Sello - Subiekt GT błąd Wynika to z działania mechanizmów po stronie Subiekta. Sello przy synchronizacji ustawia magazyn na ten skonfigurowany w połączeniu Sello-Subiekt. Jeśli użytkownik nie ma do tego uprawnienia to Subiekt zwraca błąd do Sello. W tej chwili ciężko mi odpowiedzieć czy da się to obejść i nie zmieniać magazynu jeśli nie ma takiej potrzeby, ale raczej wygląda na to, że może być to wymagana operacja do synchronizacji. Cytuj Link to postu
Rafał Bąbała 0 Napisano 26 Października 2011 Autor Udostępnij Napisano 26 Października 2011 w Synchronizacja Sello - Subiekt GT błąd Użytkownik "A" ma ustawiony w subiekcie magazyn "Główny" jako domyślny. W sello magazynem wybranym jest magazyn "Główny" pomimo tego synchronizacja selleo z Subiektem nie działa. Dopiero ustawienie użytkownikowi "A" w Subiekcie możliwości wyboru magazynów rozwiązuje problem. Tylko dlaczego użytkownik "A" musi mieć dostępne wszystkie magazyny jak w subiekcie i selleo korzysta wyłącznie z jednego?? Cytuj Link to postu
Wojciech Plaskura 0 Napisano 5 Marca 2012 Udostępnij Napisano 5 Marca 2012 w Synchronizacja Sello - Subiekt GT błąd Witam Mam ten sam problem. Nie potrafię sobie poradzić. Chyba coś w subiekcie mam uszkodzone z tym użytkownikiem. Czy to możliwe? Uprawnienia ma identyczne jak inny działający użytkownik. I w subiekcie i sello. A tylko ten jeden nie działa. Mam zrobić nowe konto czy to się jakoś da naprawić. Test połączenia jest OK. Zmiana magazynów jest. Hasła posprawdzane. Proszę o podpowiedzi. Pozdrawiam Wojtek Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 6 Marca 2012 Udostępnij Napisano 6 Marca 2012 w Synchronizacja Sello - Subiekt GT błąd Czy problem występuje za każdym razem a sam błąd jest identyczny jak ten w pierwszym poście? Czy po restarcie Sello (i ewentualnie pozamykaniu wszystkich procesów subiekt.exe za pomocą menadżera zadań Windows) nadal jest to samo? Cytuj Link to postu
Wojciech Plaskura 0 Napisano 7 Marca 2012 Udostępnij Napisano 7 Marca 2012 w Synchronizacja Sello - Subiekt GT błąd Witam Ponownie, Na użytkowniku "K" nie przechodzą transakcje do subiekta. Po ręcznej zmianie opiekuna transakcji na administratora wszystko jest ok. Administracja > parametry > zewnętrzny system sprzedaży - ustawione jest ok. Dodałem teraz sello(wszyscy) - subiekt(admin) i w dalszym ciągu transakcja utworzona przez "K" nie przechodzi do subiekta. Wyłączenie jak i włączenie komputera nic nie pomaga... Dodatkowo dzisiaj rano nie podczepiły się wiadomości do transakcji, nawet takie jak (Sprzedałeś przedmiot, kupujący wybrał itp. ). Każdą wiadomość trzeba było podczepiać z osobna. Cytuj Link to postu
Wojciech Plaskura 0 Napisano 7 Marca 2012 Udostępnij Napisano 7 Marca 2012 w Synchronizacja Sello - Subiekt GT błąd Komunikat: InsERT_Driver: Nowy dokument: Aktualizacja kontrahenta z klienta Sello: Błąd zapisywania kontrahenta: Ogólny błąd odmowy dostępu. (0x80070005) Czy problem występuje za każdym razem a sam błąd jest identyczny jak ten w pierwszym poście? Czy po restarcie Sello (i ewentualnie pozamykaniu wszystkich procesów subiekt.exe za pomocą menadżera zadań Windows) nadal jest to samo? - cały czas to samo. Po ręcznej zmianie opiekuna na jakiegokolwiek innego transakcje idą do subiekta. Cytuj Link to postu
Tomek Mazur 159 Napisano 7 Marca 2012 Udostępnij Napisano 7 Marca 2012 w Synchronizacja Sello - Subiekt GT błąd 1. Wrzuć screen'y z konfiguracji "zewnętrzny system sprzedaży" 2. Dodaj do SGT nowego użytkownika z pełnymi uprawnieniami i jego ustaw w tej konfiguracji Cytuj Link to postu
snip7 0 Napisano 9 Października 2016 Udostępnij Napisano 9 Października 2016 w Synchronizacja Sello - Subiekt GT błąd u mnie pomogło uprawnienie: "Dokumenty - zmiana poziomu i rodzaju cen) bez tego także nie można wystawiać paragonów przez użytkownika X Cytuj Link to postu
Radosław Krupiński 1 Napisano 10 Października 2016 Udostępnij Napisano 10 Października 2016 w Synchronizacja Sello - Subiekt GT błąd Mam problem od piątku 7 października. Nie chcą się zaciągać zamówienia z Subiekta do Sello. Rano jeszcze wszystko działało, a bez wprowadzania żadnych zmian w ustawieniach, w ciągu dnia nagle wyskoczył błąd: InsERT_Driver: Importowanie dokumentów z systemu sprzedaży: Tworzenie transakcji na podstawie zamówień: Aktualizacja klienta Sello na podstawie kontrahenta zewnętrznego: Nie udało się zapisać klienta: Nick klienta musi być unikalny na danym serwisie. (0x80044553) BARDZO PROSZĘ O POMOC, gdyż zamówienia ze sklepu internetowego idą przez subiekt do Sello, a tak nie możemy ich na bieżąco obsługiwać... Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 10 Października 2016 Udostępnij Napisano 10 Października 2016 w Synchronizacja Sello - Subiekt GT błąd Która wersja Sello? Jak wyglądają nicki tworzonych w Sello klientów dla tych zamówień? Cytuj Link to postu
Radosław Krupiński 1 Napisano 10 Października 2016 Udostępnij Napisano 10 Października 2016 w Synchronizacja Sello - Subiekt GT błąd Wersja sello była 1.8. Sądziliśmy że allegro wprowadziło znowu jakieś zmiany, więc zaaktualizowaliśmy do nowej wersji 1.21 ale nic nie pomogło i problem pozostaje w tej samej formie. Nick klienta jest tworzony albo jako imię nazwisko, albo nazwa firmy dla zamówień wprowadzanych ręcznie, np z maila, przez telefon. W przypadku zamówień ze sklepu internetowego, nick wygląda jako SKLEPINT_1414 dla zamówienia numer 1414 Cytuj Link to postu
Radosław Krupiński 1 Napisano 10 Października 2016 Udostępnij Napisano 10 Października 2016 w Synchronizacja Sello - Subiekt GT błąd Alarm odwołany - jeden klient musiał się jakoś dublować i zablokował wszystkie kolejne zamówienia w integracji. Szkoda że w logu błędu nie wyświetla się jakiego nicku dotyczy problem. Dziękuję za szybką gotowość do pomocy Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.