Beata Kulma 0 Napisano 23 Marca 2021 Udostępnij Napisano 23 Marca 2021 w Odzyskiwanie pieniędzy Kaczmarski Inkasso - problem na końcu zlecenia Witam próbuję zgłosić sprawę przez Subiekt GT do Kaczmarski w celu odzyskania pieniędzy. cały proces przechodze poprawnie lecz na samym końcu wyskakuje mi błąd : "Coś poszło nie tak Niepoprawne żądanie. Przekazane dane zawierają błędy. Dokument FS 40/MAG/01/2021 zawiera błąd: Numer rachunku bankowego wierzyciela jest nieprawidłowy." Co może byc nie tak ?? Gdzie trzeba coś uzupełnić ?? Prośba o pomoc Link to postu
Daniel Kozłowski 1 173 Napisano 23 Marca 2021 Udostępnij Napisano 23 Marca 2021 w Odzyskiwanie pieniędzy Kaczmarski Inkasso - problem na końcu zlecenia Jaki numer ma podstawowy rachunek bankowy podmiotu ? Link to postu
Beata Kulma 0 Napisano 23 Marca 2021 Autor Udostępnij Napisano 23 Marca 2021 w Odzyskiwanie pieniędzy Kaczmarski Inkasso - problem na końcu zlecenia Może to przez porę ale nie do końca rozumiem pytanie... Sorka. Rachunek nasz jest ustawiony poprawny, w ING Nie jest na pewno ustawiony rachunek VAT - czy to może być przyczyna ?? Link to postu
Daniel Kozłowski 1 173 Napisano 24 Marca 2021 Udostępnij Napisano 24 Marca 2021 w Odzyskiwanie pieniędzy Kaczmarski Inkasso - problem na końcu zlecenia 10 godzin temu, Beata Kulma napisał: Rachunek nasz jest ustawiony poprawny, w ING Niestety nie wierzę na słowo, proszę po kazać to ustawienie programie. Link to postu
Beata Kulma 0 Napisano 24 Marca 2021 Autor Udostępnij Napisano 24 Marca 2021 w Odzyskiwanie pieniędzy Kaczmarski Inkasso - problem na końcu zlecenia Błogosławieni Ci, którzy nie widzieli a uwierzyli A tak na poważnie to załączam zrzut ekranu Link to postu
Beata Kulma 0 Napisano 24 Marca 2021 Autor Udostępnij Napisano 24 Marca 2021 w Odzyskiwanie pieniędzy Kaczmarski Inkasso - problem na końcu zlecenia Może problem jest w tym że są spacje zrobione i nie jest wpisane od samego początku numer rachunku ale nie wiem jak to poprawić... Może jakieś wskazówki ?? Link to postu
Andrzej Kubik 1 111 Napisano 24 Marca 2021 Udostępnij Napisano 24 Marca 2021 w Odzyskiwanie pieniędzy Kaczmarski Inkasso - problem na końcu zlecenia To może być dobry ślad!Proszę na próbę tymczasowo dodać nowy rachunek z tym samym numerem (ale po ludzku, bez spacji ), oznaczyć go jako domyślny i spróbować wysłać coś do KI, a następnie usunąć ten rachunek. Jeśli zagra to trzeba poprawić stary, ale to będzie wymagało działania bezpośrednio na bazie danych, więc lepiej skorzystać z pomocy serwisanta. Jeśli nie ma Pani nikogo takiego możemy pomóc, ale to już temat na PW. Link to postu
Beata Kulma 0 Napisano 24 Marca 2021 Autor Udostępnij Napisano 24 Marca 2021 w Odzyskiwanie pieniędzy Kaczmarski Inkasso - problem na końcu zlecenia Sprawdziłam na drugiej spółce - działa poprawnie z normalnie wstawionym rachunkiem podaje maila : beata@icevent.pl, czekam na info Link to postu
Andrzej Kubik 1 111 Napisano 24 Marca 2021 Udostępnij Napisano 24 Marca 2021 w Odzyskiwanie pieniędzy Kaczmarski Inkasso - problem na końcu zlecenia Poszło Link to postu
Andrzej Kubik 1 111 Napisano 25 Marca 2021 Udostępnij Napisano 25 Marca 2021 w Odzyskiwanie pieniędzy Kaczmarski Inkasso - problem na końcu zlecenia Najświeższe doniesienia z frontu są takie że operacja się udała, a pacjent wydaje się dalej żyć 😉 Wysyłka była zablokowana z powodu niedopuszczalnego znaku w numerze rachunku. Link to postu
Beata Kulma 0 Napisano 25 Marca 2021 Autor Udostępnij Napisano 25 Marca 2021 w Odzyskiwanie pieniędzy Kaczmarski Inkasso - problem na końcu zlecenia Na szczęście byłam za szybą a nasz pracownik podawał skalpel. Obyło się bez chwil grozy czego wszystkim życzę w tych czasach. Panie Andrzeju, bardzo Panu dziękuję za pomoc, wszystko działa, zaczynamy sprawną windykację Mam nadzieje ze pozostanie Pan naszym opiekunem Subiektowym " FOREVER " Zdrowia życzę Link to postu
Andrzej Kubik 1 111 Napisano 25 Marca 2021 Udostępnij Napisano 25 Marca 2021 w Odzyskiwanie pieniędzy Kaczmarski Inkasso - problem na końcu zlecenia 6 minut temu, Beata Kulma napisał: Mam nadzieje ze pozostanie Pan naszym opiekunem Subiektowym " FOREVER " Nie widzę przeszkód 😉 Link to postu
Daniel Kozłowski 1 173 Napisano 25 Marca 2021 Udostępnij Napisano 25 Marca 2021 w Odzyskiwanie pieniędzy Kaczmarski Inkasso - problem na końcu zlecenia W dniu 23.03.2021 o 22:01, Beata Kulma napisał: Co może byc nie tak ?? Gdzie trzeba coś uzupełnić ?? Prośba o pomoc W dniu 23.03.2021 o 22:04, Daniel Kozłowski napisał: Jaki numer ma podstawowy rachunek bankowy podmiotu ? W dniu 23.03.2021 o 22:09, Beata Kulma napisał: Rachunek nasz jest ustawiony poprawny, w ING W dniu 24.03.2021 o 08:29, Daniel Kozłowski napisał: Niestety nie wierzę na słowo, proszę pokazać to ustawienie programie. 5 godzin temu, Andrzej Kubik napisał: Wysyłka była zablokowana z powodu niedopuszczalnego znaku w numerze rachunku. 5 godzin temu, Beata Kulma napisał: Panie Andrzeju, bardzo Panu dziękuję za pomoc, wszystko działa, zaczynamy sprawną windykację Link to postu
Polecane posty