Jarosław Sieczka 1 Napisano 16 Lipca 2021 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2021 w Nie można uzyskać połączenia z serwerem na stanowisku serwerowym (klienckie działają bez zarzutu) Witam, Na komputerze na którym postawiony jest serwer Subiekta GT nie jest możliwe zalogowanie się do programu z powodu poniższego błędu: Zarówno strona pomocy https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/4430,brak-polaczenia-z-sql-na-stanowisku-serwerowym.html?token=IjIwMjEvMDcvMTYsIDA3OjQ4OjAwLS0-bmllIG1vxbxuYSB1enlza2HEhyBwb8WCxIVjemVuaWEsICI.ZzTxuDkEAdLHxEihB2YVN1rWMSg jak również https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/2521%2Cinsert-gt-dlaczego-program-nie-laczy-sie-z-serwerem-na-koncowce-polaczenie-stanowiska-bez-serwera-sql-do-stanowiska-ktore-pelni-role-serwera.html nie dają żadnego efektu. Błąd jest ciągle taki sam. Serwer SQL postawiony jest poprawnie, działa on niezmiennie od prawie roku, a najciekawsze jest to, że inne komputery bez problemu logują się do Subiekta. Jednego dnia wszystko działało dobrze, komputer zostało prawidłowo zamknięty, jednak dnia kolejnego wystąpiła w/w sytuacja. Oprócz stron pomocy subiekta próbowałem: - przywracania systemu - przeinstalowania Subiekta - restartu serwera SQL - sprawdzenia parametrów SQL (wszystko ustawione jest poprawnie) - dodawanie portów do wyjątków zapory - wyłączenia Zapory Windows i antywirusa Bardzo proszę o pomoc. Link to postu
Paweł Szczygieł 36 Napisano 16 Lipca 2021 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2021 w Nie można uzyskać połączenia z serwerem na stanowisku serwerowym (klienckie działają bez zarzutu) Proszę sprawdzić połączenie po IP. Link to postu
Jarosław Sieczka 1 Napisano 16 Lipca 2021 Autor Udostępnij Napisano 16 Lipca 2021 w Nie można uzyskać połączenia z serwerem na stanowisku serwerowym (klienckie działają bez zarzutu) 9 minut temu, Paweł Szczygieł napisał: Proszę sprawdzić połączenie po IP. Bardzo dziękuję za odpowiedź. W jaki sposób mogę to zrobić? Link to postu
Kamil Goleń 115 Napisano 16 Lipca 2021 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2021 w Nie można uzyskać połączenia z serwerem na stanowisku serwerowym (klienckie działają bez zarzutu) Proszę uruchomić program trzymając przy tym cały czas lewy CTRL na klawiaturze. W polu SERWER proszę wpisać 127.0.0.1\SQLEXPRESS i spróbować się połączyć. 1 Link to postu
Jarosław Sieczka 1 Napisano 16 Lipca 2021 Autor Udostępnij Napisano 16 Lipca 2021 w Nie można uzyskać połączenia z serwerem na stanowisku serwerowym (klienckie działają bez zarzutu) 6 minut temu, Kamil Goleń napisał: Proszę uruchomić program trzymając przy tym cały czas lewy CTRL na klawiaturze. W polu SERWER proszę wpisać 127.0.0.1\SQLEXPRESS i spróbować się połączyć. Bardzo dziękuję za pomoc! Trzymanie CTRL i wpisanie 127.0.0.1\(nazwa serwera) pomogło i program śmiga ❤️ 1 Link to postu
Kamil Goleń 115 Napisano 16 Lipca 2021 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2021 w Nie można uzyskać połączenia z serwerem na stanowisku serwerowym (klienckie działają bez zarzutu) Bardzo się cieszę, że mogłem pomóc. Warto wspomnieć, że jest to rozwiązanie doraźne. Żeby na stałe zmienić te ustawienia połączenia do serwera, należy to zrobić przez program serwisowy. Jak to zrobić opisane jest dokładnie w temacie e-Pomocy dostępnym tutaj. 1 1 Link to postu
Daniel Kozłowski 1 171 Napisano 16 Lipca 2021 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2021 w Nie można uzyskać połączenia z serwerem na stanowisku serwerowym (klienckie działają bez zarzutu) Ja wolałbym wyjaśnić dlaczego nie działa połączenie po nazwie. Link to postu
Polecane posty