Skocz do zawartości

gabaryty paczkomatu do ShipX w Vendero lub paczkomaty w apaczka

Polecane posty

Niestety przy zamówieniu z wybraną opcją dostawy do paczkomatu nie można ręcznie zmienić gabarytu paczkomatu. 

Wysyłam po kilkanaście produktów i nie wiem jak ustawić objętość przy towarach. Nie wiem jak są ustawione widełki gabarytów i jak ma to działać, jeśli skrytka B ma objętość dużo większą niż nasze kartony, a jednocześnie jest niższa.

 

Chodzi o to że sama objętość nie determinuje wyboru skrzynki i powinna być możliwość edycji Gabarytu.

Nie ma też możliwości poprawić wagi paczki, bo nie bierze ona pod uwagę wagi kartonu i wypełniacza.

Więcej możliwości jest w przypadku wtyczki apaczka, ale nie ma tam dostępnych paczkomatów.

 

Jakie ustawić gabaryty dla produktów, które najczęściej mają wymiary 12/10/10 cm, jeśli w naszych kartonach, do gabarytu B wejdzie maksymalnie 16 produktów?

Link to postu

Nie mamy nigdzie ustawionego tego parametru, wszędzie jest puste pole. Jedynie maksymalna waga dla paczki jest ustawiona.

W Subiekcie są wpisane jedynie wymiary produktów i ich waga, bez objętości.

 

Innym problemem przy konfiguracji ShipX jest brak możliwości ustawienia etykiety na format A6. Niby jest komunikat, że zmiany zostały zapisane, ale wraca do etykieta "normalna"

Link to postu

W konfiguracji: Dostawy nie widzę nic co mogło by ten problem rozwiązać.

Przy okazji, tego formatu etykiety nie mogę zmienić, skutecznie.

image.png.1462f5fd151c2478505a7874ac4f0899.png

image.thumb.png.ffc4591a75dc4bc46ab25774e105af6a.png

Podczas tworzenia paczki mogę jedynie wpisać inf. dodatkowe i oznaczyć paczkę w weekend lub ubezpieczenie.

image.thumb.png.0bf64c9b631f012763e2c04330b0690d.png

 

 

 

 

 

Edytowane przez Rafał B.
Link to postu

Zmieniłem teraz na wysokość i utworzyłem paczkę, do już istniejącego zamówienia. Nie miałem możliwości wybrania gabarytów lub masy paczki.

 

Nie wydaje mi się żeby cokolwiek to zmieniło, bo zamówienia są na wiele przedmiotów (przeważnie 12/10/10 cm). Jak program miałby przewidywać sposób pakowania kilkunastu, a czasem kilkudziesięciu takich przedmiotów?

Sami czasem podejmujemy decyzję dopiero po spakowaniu, więc możliwość zmiany gabarytów jest dla nas bardzo ważna.

Edytowane przez Rafał B.
Link to postu
  • 2 tygodnie później...

Nie mamy rozwiązania dla tego typu problemu albo źle rozumiemy proces, który być może odbiega od standardowego, według którego pracują pozostali klienci.

Proszę opisać krok po kroku proces logistyczny u Państwa od momentu spłynięcia zamówienia (może być w wiadomości prywatnej).

Link to postu
  • 3 tygodnie później...

Witam,
mam taki sam problem. Domyślnie mam ustawiony gabaryt przesyłki A, natomiast chciałbym w momencie tworzenia paczki zmienić na B lub C i takiej opcji nie ma.
System używa tylko domyślnych ustawień wielkości przesyłki. 
Najgorsze, że jak już wpada do systemu InPost to tam już nie da się zmienić, bo przesyłka jest z automatu "potwierdzona".

PS. Fajnie by była konfiguracja pola "Informacje dodatkowe / Etykieta" (w informacji o paczce) - żeby np automatycznie wpisywał nr zamówienia albo dokumentu ZK 

Edytowane przez Rafał Chmara
Link to postu
W dniu 6.12.2021 o 07:15, Przemysław Werner napisał:

Etykieta na różne gabaryty bierze tylko sumę wymiarów – nie ma tam ręcznej opcji zmiany/wyboru gabarytu podczas generowania paczki/etykiety.

A przydałoby się, żeby była chociaż opcja. Wysyłka gabarytu A kosztuje inaczej niż B i C. Przy małych paczuszkach jakie mam, system ciągle by ustalał gabaryt A, natomiast czasami muszę użyć innego kartonu i już wchodzi w gabaryt B. 

Link to postu
  • 4 tygodnie później...
W dniu 3.01.2022 o 14:37, Rafał B. napisał:

Czy jest sposób na integrację z kurierem Inpost, czy tylko przez aPaczkę? 

W Sello jest wyśmienicie działająca integracja poprzez InPost API SX. Wymaga ręcznego (lub pół-automatycznego) ustawiania gabarytów.

Link to postu
W dniu 3.01.2022 o 14:49, Rafał Chmara napisał:

Ok, a da się to połączyć z vendero?

Jeżeli zamówienia z Vendero wyślesz do Subiekta a potem do Sello to obsłużysz je w Sello przez Inpost ShipX.

 

Moim zdaniem w Vendero póki nie zrozumieją, że mogą mieć jakiś automat, ALE musi się wyświetlać okno weryfikacji gabarytu do weryfikacji wg mnie nie sposób korzystać.

  • Lubię to 1
Link to postu
W dniu 3.01.2022 o 16:38, Rafał B. napisał:

a to ciekawe, nie wiedziałem, że można z Subiekta do Sello importować. Teraz widzę że jest taka opcja w ustawieniach. 

Musze popatrzeć jak ja skonfigurować, żeby bałaganu nie narobić. Może masz jakieś sugestie?

W Sello mam tak ustawione:

obraz.png.0d4808dc943652f6e4aaec4528277bed.png

Ustaw tak, żeby filtrowało Ci - i w związku z tym pobierało - odpowiednie ZK z Subiekta.

  • Lubię to 1
Link to postu

Genialne!

Już mi importuje zamówienia, ale nie potrafię skonfigurować sposobu dostawy, tak żeby pobierało i przydzielało mi odpowiedniego Dostawcę i Sposób dostawy. Widzę, co wpisałeś w nazwy dostawy, ale nie wiem jak przyporządkować wybrany przez klienta sposób dostawy do odpowiedniego typu dostawy w słowniku Sello.

Wpisywanie tego pewnie się da zautomatyzować?

 

Czy oznaczanie transakcji jako opłaconej jest ręczne?

Link to postu

Raczej nie o to mi chodzi. Mam problem z pobieraniem wybranego sposobu dostawy z Vendero do Subiekta, a poźniej przekazaniem tej informacji dalej, z Subiekta do Sello.

W ZK w Subiekcie, po pobraniu zamówienia z Vendero, nie ustawia mi sposobu dostawy, tylko zostawia pusty.

image.png.0b48a02515b750b15ec3d4c7dc4570c1.png

Sposób dostawy widoczny jest jedynie w uwagach do ZK i jako pozycja z kosztem wysyłki. 

image.thumb.png.dab561c1f3727661fe2b2f2c35f9f88e.png

W Sello to zamówienie wygląda tak:

image.png.1080833eefa660a50d7a625de5e2dc0a.png

Wybiera Poczta Polska, bo kiedyś, zgodnie z instrukcja dla początkujących, wybrałem tę dostawę dla zamówień bez wypełnionego formularza dostawy. Tak mi się wydaje przynajmniej.

 

 

Kwestie dostaw w Sello mam skonfigurowane i z tego regularnie korzystam:

image.thumb.png.09cb7acd28eaa61945a56b538243f956.png

Nie bardzo rozumiem rubrykę w ustawieniach importu, w Sello: Szczegóły importu ->nazwy dostawy. Z czym to ma się pokrywać i jaki to ma wpływ na pobierane transakcje.

image.png.c6be5cb1cd74a9a85ab9d8e022db0870.png

 

Link to postu

Ja zrobiłem w GT towar/usługę:

obraz.png.9e7d3a3349e9c7813dc9b245813e7ed3.png

i wybrałem tak:

obraz.png.934a8f1a072451545dd01b264ff6c75b.png

 

Sello na razie nie umie (moim zdaniem) rozróżnić dostawy importowanej. Szczegóły importowanego zamówienia musisz ustawić w Sello.

Poprzednie ustawienie dotyczy rozpoznawania ZK do pobrania a nie wstawiania przesyłki do transakcji w Sello.

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...