Tomasz Pocheć 3 Napisano 2 Grudnia 2021 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2021 w E-archiwizacja - odmowa dostępu Dzień dobry, Mam problem z e-archwizacja po migracji na nowy serwer z windows serwer 2019. W nexo widzę liste archiwów, ale w programie serwisowym nie mogę sie zalogoać. Po wpisaniu maila i hasła komunika odmowa dostępu. Hasło 100% ok, na starym serwerze nadal się loguje. Wyłączenie wszystkich zapór winodows nie rozwiązuje problemu. Jakieś pomysły? Link to postu
Przemysław Werner 395 Napisano 3 Grudnia 2021 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2021 w E-archiwizacja - odmowa dostępu Dzień dobry, przeanalizujemy problem, bo niestety nie spotkaliśmy się z podobnym przypadkiem. Na ten moment zalecam ręczne przeniesienie potrzebnych plików archiwizacji na nowy serwer. Link to postu
Przemysław Werner 395 Napisano 6 Grudnia 2021 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2021 w E-archiwizacja - odmowa dostępu Udało nam się powtórzyć problem – przyjrzymy się tematowi i postaramy się wprowadzić odpowiednie poprawki. Link to postu
Przemysław Werner 395 Napisano 6 Grudnia 2021 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2021 w E-archiwizacja - odmowa dostępu Udało się zweryfikować program – pomogło wyłączenie w opcjach serwera "Zwiększonych zabezpieczeń programu Internet Explorer". Po zrobieniu tego należy ponownie uruchomić program serwisowy. Link to postu
Tomasz Pocheć 3 Napisano 8 Grudnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2021 w E-archiwizacja - odmowa dostępu potwierdzam działa Link to postu
Patryk Kunicki 4 Napisano 20 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2022 w E-archiwizacja - odmowa dostępu A dla Windows 10 ? gdzie wprowadzić zmianę ? Link to postu
Przemysław Werner 395 Napisano 21 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2022 w E-archiwizacja - odmowa dostępu Jaki konkretnie jest problem na Win 10? Proszę opisać scenariusz występowania. Link to postu
Patryk Kunicki 4 Napisano 21 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2022 w E-archiwizacja - odmowa dostępu Program serwisowy - Podmiot - Parametry Archiwizacji - - Harmonogram - Konfiguracja - ustal harmonogram Podaje hasło na 100% i.. Odmowa dostępu Link to postu
Przemysław Werner 395 Napisano 21 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2022 w E-archiwizacja - odmowa dostępu Operacja jest wykonywana na stanowisku serwerowym? Link to postu
Patryk Kunicki 4 Napisano 21 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2022 w E-archiwizacja - odmowa dostępu tak Link to postu
Przemysław Werner 395 Napisano 22 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2022 w E-archiwizacja - odmowa dostępu Aby określić potencjalną przyczynę niezbędne będzie przesłanie logów. Logi proszę przesłać przez formularz kontaktowy kontynuując korespondencję z InsERT pod numerem zgłoszenia INS-559619. Link to postu
Patryk Kunicki 4 Napisano 22 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2022 w E-archiwizacja - odmowa dostępu zrobione Link to postu
Ewa Natalie 4 Napisano 10 Lipca 2022 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2022 w E-archiwizacja - odmowa dostępu Mam w weekend dokładnie ten sam problem. W weekend! czyli nie mam aktualizacji i wyliczam pensje wypłacone w lipcu, a więc wg nowych parametrów, i nie mam możliwości uzyskania pomocy. Przeczytałam już wszystko co się dało, trafiłam też tutaj na ten sam wątek, jednak z ostatnich wpisów czyli W10 - niestety nie ma tu odpowiedzi. Co robić? Jak żyć bez aktualizacji w lipcu? Oczywiście abonament aktywny! Link to postu
Ewa Natalie 4 Napisano 10 Lipca 2022 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2022 w E-archiwizacja - odmowa dostępu Aha! Mój problem ma taką samą odpowiedź od systemu jak w wątku - czyli: "odmowa dostępu", ale dotyczy AKTUALIZACJI! Do wersji 41.0.1 Link to postu
Daniel Kozłowski 1 173 Napisano 11 Lipca 2022 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2022 w E-archiwizacja - odmowa dostępu 13 godzin temu, Edyta Maria napisał: W weekend! czyli nie mam aktualizacji i wyliczam pensje wypłacone w lipcu, a więc wg nowych parametrów, i nie mam możliwości uzyskania pomocy. Miała Pani takie możliwości tylko z nich nie skorzystała, serwisanci pracują kiedy trzeba, czyli często w weekendy i/lub w po godzinach pracy firmy. Oczywiście o takie wsparcie należy zadbać wcześniej, przed wystąpieniem problemów, a nie po - przez analogię do ubezpieczenia. -- W dniu 2.12.2021 o 21:38, Tomasz Pocheć napisał: Mam problem z e-archwizacja... 14 godzin temu, Edyta Maria napisał: Mam w weekend dokładnie ten sam problem. 14 godzin temu, Edyta Maria napisał: Mój problem ma taką samą odpowiedź od systemu jak w wątku - czyli: "odmowa dostępu", ale dotyczy AKTUALIZACJI Proszę dokładnie opisać co się dzieje (nie wiadomo czy problem dotyczy aktualizacji programu czy konwersji bazy danych), zamieścić zrzuty ekranu i logi programu (https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/2158,insert-nexo-–-jak-wygenerowac-dane-diagnostyczne.html). Link to postu
Ewa Natalie 4 Napisano 11 Lipca 2022 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2022 w E-archiwizacja - odmowa dostępu 4 godziny temu, Daniel Kozłowski napisał: Miała Pani takie możliwości tylko z nich nie skorzystała, serwisanci pracują kiedy trzeba, czyli często w weekendy i/lub w po godzinach pracy firmy. Oczywiście o takie wsparcie należy zadbać wcześniej, przed wystąpieniem problemów, a nie po - przez analogię do ubezpieczenia. Komentarz zbędny, nie narzekałam na brak serwisu tylko na fakt, że jest weekend. I to nie Pan będzie decydował co i kiedy robię. A teraz wolę się jednak skoncentrować na rozwiązaniu problemu. Pozdrawiam i życzę wysokich składek na ubezpieczenie "przed". Link to postu
Daniel Kozłowski 1 173 Napisano 11 Lipca 2022 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2022 w E-archiwizacja - odmowa dostępu 21 godzin temu, Edyta Maria napisał: Mam w weekend dokładnie ten sam problem. W weekend! czyli nie mam aktualizacji i wyliczam pensje wypłacone w lipcu, a więc wg nowych parametrów, i nie mam możliwości uzyskania pomocy. 2 godziny temu, Edyta Maria napisał: Komentarz zbędny... -- 2 godziny temu, Edyta Maria napisał: I to nie Pan będzie decydował co i kiedy robię. Kiedy i w jaki sposób coś takiego sugerowałem ? Może Pani spędzać swój czas jak się Pani podoba, może Pani sama próbować serwisować programu, może Pani prosić o pomoc po forach internetowych, ale ktoś inny czytający forum na podstawie moich "zbędnych komentarzy" dokona innego wyboru. 3 godziny temu, Edyta Maria napisał: A teraz wolę się jednak skoncentrować na rozwiązaniu problemu. To należało zrobić od początku... W czym miały pomóc wcześniejsze wypowiedzi ? Chciałem pomóc: 7 godzin temu, Daniel Kozłowski napisał: Proszę dokładnie opisać co się dzieje (nie wiadomo czy problem dotyczy aktualizacji programu czy konwersji bazy danych), zamieścić zrzuty ekranu i logi programu (https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/2158,insert-nexo-–-jak-wygenerowac-dane-diagnostyczne.html). ale Pani nie skorzystała. -- 3 godziny temu, Edyta Maria napisał: Pozdrawiam i życzę wysokich składek na ubezpieczenie "przed". Dziękuję, ceny naszych usług i produktów podnieśliśmy od czerwca. Poza tym "ubezpieczenie" nie musi wymagać dodatkowych "składek", może być "wliczone w cenę", wystarczy tylko dobrze wybrać dostawcę programów. Link to postu
Ewa Natalie 4 Napisano 11 Lipca 2022 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2022 w E-archiwizacja - odmowa dostępu Nie szkoda Panu czasu? Bo mi szkoda! Dlatego zamiast "mielić" Pańskie nieuprzejmości jestem w trakcie rozwiązania problemu, oczywiście z pomocą konsultantów Insert. I na przyszłość - proszę się starać czytać ze zrozumieniem. Proszę nie odpisywać. Ten wątek jest zamknięty. Pozdrawiam :)))) Link to postu
Daniel Kozłowski 1 173 Napisano 11 Lipca 2022 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2022 w E-archiwizacja - odmowa dostępu 5 minut temu, Edyta Maria napisał: Nie szkoda Panu czasu? Dla tych, którzy go nie szanują szkoda, ale to na szczęście wyjątki od reguły... Forum pozwala mi między innymi zdobywać doświadczenie, które mogę wykorzystać w swojej pracy na rzecz naszych klientów. 8 minut temu, Edyta Maria napisał: Bo mi szkoda! To dlaczego go Pani marnuje poprzez obecność na forum i wypowiedzi nie na temat (wypowiedzi nie związane z programami Insertu) ? 9 minut temu, Edyta Maria napisał: Dlatego zamiast "mielić" Pańskie nieuprzejmości... W którym momencie byłem nieuprzejmy ? Od kiedy chęć pomocy, odpowiedzi na pytania i sugestie jak unikać problemów w przyszłości są "nieuprzejmościami" ? Jak nazwać osobę, która w dyskusji tylko zadaje pytania, otrzymuje na nie odpowiedzi, ale sama nie raczy odpowiadać (większość odpowiedzi na moje pytania pozostały bez odpowiedzi) ? 12 minut temu, Edyta Maria napisał: ...jestem w trakcie rozwiązania problemu, oczywiście z pomocą konsultantów Insert. Liczę, że podzieli się Pani (z innym użytkownikami forum) rozwiązaniem. 12 minut temu, Edyta Maria napisał: I na przyszłość - proszę się starać czytać ze zrozumieniem. Zawsze się staram, szczególnie kiedy odpisuję publicznie, ale nie zawsze się udaje, kiedy ktoś nie zadaje sobie odrobiny trudu, aby zostać zrozumianym... Szkoda, że nie wyjaśniła Pani czego nie zrozumiałem i nie spróbowała wyjaśnić. 13 minut temu, Edyta Maria napisał: Proszę nie odpisywać. Ten wątek jest zamknięty. Jak wyżej, warto czasami pomyśleć o kimś innym niż o sobie i przynajmniej podzielić się rozwiązaniem problemu (próba zamknięcia wątku sugeruje, że nie zamierza już Pani odpisywać w jakimkolwiek temacie). Link to postu
Ewa Natalie 4 Napisano 18 Lipca 2022 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2022 w E-archiwizacja - odmowa dostępu W dniu 11.07.2022 o 18:39, Daniel Kozłowski napisał: Liczę, że podzieli się Pani (z innym użytkownikami forum) rozwiązaniem. Przyczyną problemu z odmową dostępu było ustawienie uprawnień do folderu C:\ProgramData\Microsoft\Crypto\RSA\MachineKeys Rozwiązaniem jest poprawa (dodanie) uprawnień w zakładce zaawansowane dodatkowo dla odczytu i zapisu, tworzenie plików i folderów oraz odczyt uprawnień 1 Link to postu
Daniel Kozłowski 1 173 Napisano 18 Lipca 2022 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2022 w E-archiwizacja - odmowa dostępu Dziękuję, proszę jeszcze o informację jaki był problem, przy jakiej operacji, na jakim etapie się ujawniał (wątek dotyczył e-archiwizacji, a Pani pisała o aktualizacji) ? Link to postu
Przemysław Werner 395 Napisano 18 Lipca 2022 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2022 w E-archiwizacja - odmowa dostępu Szczegóły w poniższym temacie. 1 Link to postu
Polecane posty