Skocz do zawartości

E-archiwizacja - odmowa dostępu

Polecane posty

Dzień dobry,

Mam problem z e-archwizacja po migracji na nowy serwer z windows serwer 2019. W nexo widzę liste archiwów, ale w programie serwisowym nie mogę sie zalogoać. Po wpisaniu maila i hasła komunika odmowa dostępu. Hasło 100% ok, na starym serwerze nadal się loguje. Wyłączenie wszystkich zapór winodows nie rozwiązuje problemu. Jakieś pomysły?

Link to postu
  • 4 miesiące temu...
  • 2 miesiące temu...

Mam w weekend dokładnie ten sam problem. W weekend! czyli nie mam aktualizacji i wyliczam pensje wypłacone w lipcu, a więc wg nowych parametrów, i nie mam możliwości uzyskania pomocy. Przeczytałam już wszystko co się dało, trafiłam też tutaj na ten sam wątek, jednak z ostatnich wpisów czyli W10 - niestety nie ma tu odpowiedzi. Co robić? Jak żyć bez aktualizacji w lipcu? Oczywiście abonament aktywny!

Link to postu
13 godzin temu, Edyta Maria napisał:

W weekend! czyli nie mam aktualizacji i wyliczam pensje wypłacone w lipcu, a więc wg nowych parametrów, i nie mam możliwości uzyskania pomocy.

Miała Pani takie możliwości tylko z nich nie skorzystała, serwisanci pracują kiedy trzeba, czyli często w weekendy i/lub w po godzinach pracy firmy. Oczywiście o takie wsparcie należy zadbać wcześniej, przed wystąpieniem problemów, a nie po - przez analogię do ubezpieczenia.

 

--

W dniu 2.12.2021 o 21:38, Tomasz Pocheć napisał:

Mam problem z e-archwizacja...

14 godzin temu, Edyta Maria napisał:

Mam w weekend dokładnie ten sam problem.

14 godzin temu, Edyta Maria napisał:

Mój problem ma taką samą odpowiedź od systemu jak w wątku - czyli: "odmowa dostępu", ale dotyczy AKTUALIZACJI

Proszę dokładnie opisać co się dzieje (nie wiadomo czy problem dotyczy aktualizacji programu czy konwersji bazy danych), zamieścić zrzuty ekranu i logi programu (https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/2158,insert-nexo-–-jak-wygenerowac-dane-diagnostyczne.html).

Link to postu
4 godziny temu, Daniel Kozłowski napisał:

Miała Pani takie możliwości tylko z nich nie skorzystała, serwisanci pracują kiedy trzeba, czyli często w weekendy i/lub w po godzinach pracy firmy. Oczywiście o takie wsparcie należy zadbać wcześniej, przed wystąpieniem problemów, a nie po - przez analogię do ubezpieczenia.

Komentarz zbędny, nie narzekałam na brak serwisu tylko na fakt, że jest weekend. I to nie Pan będzie decydował co i kiedy robię.

A teraz wolę się jednak skoncentrować na rozwiązaniu problemu. Pozdrawiam i życzę wysokich składek na ubezpieczenie "przed".

Link to postu
21 godzin temu, Edyta Maria napisał:

Mam w weekend dokładnie ten sam problem. W weekend! czyli nie mam aktualizacji i wyliczam pensje wypłacone w lipcu, a więc wg nowych parametrów, i nie mam możliwości uzyskania pomocy.

2 godziny temu, Edyta Maria napisał:

Komentarz zbędny...

--

2 godziny temu, Edyta Maria napisał:

I to nie Pan będzie decydował co i kiedy robię.

Kiedy i w jaki sposób coś takiego sugerowałem ? Może Pani spędzać swój czas jak się Pani podoba, może Pani sama próbować serwisować programu, może Pani prosić o pomoc po forach internetowych, ale ktoś inny czytający forum na podstawie moich "zbędnych komentarzy" dokona innego wyboru.

 

3 godziny temu, Edyta Maria napisał:

A teraz wolę się jednak skoncentrować na rozwiązaniu problemu.

To należało zrobić od początku... W czym miały pomóc wcześniejsze wypowiedzi ? Chciałem pomóc:

7 godzin temu, Daniel Kozłowski napisał:

Proszę dokładnie opisać co się dzieje (nie wiadomo czy problem dotyczy aktualizacji programu czy konwersji bazy danych), zamieścić zrzuty ekranu i logi programu (https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/2158,insert-nexo-–-jak-wygenerowac-dane-diagnostyczne.html).

ale Pani nie skorzystała.

 

--

3 godziny temu, Edyta Maria napisał:

Pozdrawiam i życzę wysokich składek na ubezpieczenie "przed".

Dziękuję, ceny naszych usług i produktów podnieśliśmy od czerwca.

 

Poza tym "ubezpieczenie" nie musi wymagać dodatkowych "składek", może być "wliczone w cenę", wystarczy tylko dobrze wybrać dostawcę programów.  

Link to postu
5 minut temu, Edyta Maria napisał:

Nie szkoda Panu czasu?

Dla tych, którzy go nie szanują szkoda, ale to na szczęście wyjątki od reguły... Forum pozwala mi między innymi zdobywać doświadczenie, które mogę wykorzystać w swojej pracy na rzecz naszych klientów. 

 

8 minut temu, Edyta Maria napisał:

Bo mi szkoda!

To dlaczego go Pani marnuje poprzez obecność na forum i wypowiedzi nie na temat (wypowiedzi nie związane z programami Insertu) ?

 

9 minut temu, Edyta Maria napisał:

Dlatego zamiast "mielić" Pańskie nieuprzejmości...

W którym momencie byłem nieuprzejmy ?

 

Od kiedy chęć pomocy, odpowiedzi na pytania i sugestie jak unikać problemów w przyszłości są "nieuprzejmościami" ?

 

Jak nazwać osobę, która w dyskusji tylko zadaje pytania, otrzymuje na nie odpowiedzi, ale sama nie raczy odpowiadać (większość odpowiedzi na moje pytania pozostały bez odpowiedzi) ?

 

12 minut temu, Edyta Maria napisał:

...jestem w trakcie rozwiązania problemu, oczywiście z pomocą konsultantów Insert.

Liczę, że podzieli się Pani (z innym użytkownikami forum) rozwiązaniem.

 

12 minut temu, Edyta Maria napisał:

I na przyszłość - proszę się starać czytać ze zrozumieniem.

Zawsze się staram, szczególnie kiedy odpisuję publicznie, ale nie zawsze się udaje, kiedy ktoś nie zadaje sobie odrobiny trudu, aby zostać zrozumianym... Szkoda, że nie wyjaśniła Pani czego nie zrozumiałem i nie spróbowała wyjaśnić.

 

13 minut temu, Edyta Maria napisał:

Proszę nie odpisywać. Ten wątek jest zamknięty.

Jak wyżej, warto czasami pomyśleć o kimś innym niż o sobie i przynajmniej podzielić się rozwiązaniem problemu (próba zamknięcia wątku sugeruje, że nie zamierza już Pani odpisywać w jakimkolwiek temacie).

Link to postu
W dniu 11.07.2022 o 18:39, Daniel Kozłowski napisał:

Liczę, że podzieli się Pani (z innym użytkownikami forum) rozwiązaniem.

Przyczyną problemu z odmową dostępu było ustawienie uprawnień do folderu C:\ProgramData\Microsoft\Crypto\RSA\MachineKeys 

Rozwiązaniem jest poprawa (dodanie) uprawnień w zakładce zaawansowane dodatkowo dla odczytu i zapisu, tworzenie plików i folderów oraz odczyt uprawnień

 

  • Dziękuję 1
Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...