Sylwia Nawrot 0 Napisano 10 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2022 w Odłączenie firmy z konta insert Proszę o pomoc w sprawie odłączenia i usunięcia firmy, która jest już zamknięta. Link to postu
Przemysław Werner 395 Napisano 11 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2022 w Odłączenie firmy z konta insert Proszę o informację, czy chodzi o wyrejestrowanie klienta biura rachunkowego, czy po prostu o usunięcie podmiotu? Link to postu
Sylwia Nawrot 0 Napisano 11 Stycznia 2022 Autor Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2022 w Odłączenie firmy z konta insert Proszę o informację czym różnią się te operacje ? Myślę że o wyrejestrowanie, ta firma nie korzysta już z moich usług bo jest już zamknięta. Link to postu
Przemysław Werner 395 Napisano 12 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2022 w Odłączenie firmy z konta insert W dniu 11.01.2022 o 20:11, Sylwia Nawrot napisał: Myślę że o wyrejestrowanie, ta firma nie korzysta już z moich usług bo jest już zamknięta. Aby wyrejestrować klienta biura rachunkowego, którego już Państwo nie obsługują, nakazuje przesłanie do nas oryginalnego pisma lub jego skanu. Pismo musi posiadać: nazwę i NIP biura rachunkowego (właściciela licencji), pieczątkę i podpis właściciela biura rachunkowego (właściciela licencji), nazwę firmy i NIP klienta biura oraz nazwę programu, w jakim ma być wyrejestrowany dany NIP klienta. Zebrane informacje proszę przesłać przez formularz kontaktowy kontynuując korespondencję z InsERT pod numerem zgłoszenia INS-765468. W jaki sposób kontynuować korespondencję z firmą InsERT poprzez formularz kontaktowy? Link to postu
Wadim Szczyrski 4 Napisano 6 Marca 2023 Udostępnij Napisano 6 Marca 2023 w Odłączenie firmy z konta insert W dniu 12.01.2022 o 07:24, Przemysław Werner napisał: Aby wyrejestrować klienta biura rachunkowego, którego już Państwo nie obsługują, nakazuje przesłanie do nas oryginalnego pisma lub jego skanu. Pismo musi posiadać: nazwę i NIP biura rachunkowego (właściciela licencji), pieczątkę i podpis właściciela biura rachunkowego (właściciela licencji), nazwę firmy i NIP klienta biura oraz nazwę programu, w jakim ma być wyrejestrowany dany NIP klienta. Proszę o informację czym jest podyktowane to, że w firmie, która tworzy jeden z najbardziej zaawansowanych programów na rynku, wprowadza oceery, automatyzacje, robotyzacje i inne nowoczesne rozwiązania nadal istnieje tak długa, żmudna i archaiczna procedura wymagająca pieczątki(!) i pisania pism papierowych oraz wysyłania ich pocztą/skanem?? (dobrze, że nie faksem!) Proszę nie zasłaniać się odpowiedzą o bezpieczeństwo danych klienta, gdyż można tę procedurę zabezpieczyć wieloma innymi sposobami. Link to postu
Przemysław Werner 395 Napisano 7 Marca 2023 Udostępnij Napisano 7 Marca 2023 w Odłączenie firmy z konta insert Zasady na ten moment pozostają bez zmian, czyli do wyrejestrowania klienta biura rachunkowego, którego już Państwo nie obsługują, należy przesłać do nas oryginalne pismo lub jego skan, a pismo musi posiadać: nazwę i NIP biura rachunkowego (właściciela licencji), pieczątkę i podpis właściciela biura rachunkowego (właściciela licencji), nazwę firmy i NIP klienta biura oraz nazwę programu, w jakim ma być wyrejestrowany dany NIP klienta. Link to postu
Wadim Szczyrski 4 Napisano 7 Marca 2023 Udostępnij Napisano 7 Marca 2023 w Odłączenie firmy z konta insert Mogę prosić o odpowiedź na moje pytanie? Cytat Proszę o informację czym jest podyktowane to, że w firmie, która tworzy jeden z najbardziej zaawansowanych programów na rynku, wprowadza oceery, automatyzacje, robotyzacje i inne nowoczesne rozwiązania nadal istnieje tak długa, żmudna i archaiczna procedura wymagająca pieczątki(!) i pisania pism papierowych oraz wysyłania ich pocztą/skanem? Link to postu
Przemysław Werner 395 Napisano 8 Marca 2023 Udostępnij Napisano 8 Marca 2023 w Odłączenie firmy z konta insert Wymagania zostały ustalone w InsERT z uwagi na konieczność zweryfikowania autentyczności danych i potwierdzenia faktycznego pochodzenia oświadczenia od podmiotu współpracującego z InsERT. Tylko dokumenty podpisane osobiście lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym gwarantują dostateczny poziom potwierdzenia ich autentyczności. InsERT musi mieć pewność co do autentyczności, aby uniknąć zarówno roszczeń podmiotu, który był dysponentem Konta InsERT, jak i zarzutów organów nadzoru w zakresie ochrony danych osobowych. Jednocześnie informuję, że zgłoszone zastrzeżenia mogą być przez InsERT wzięte pod uwagę na przyszłość, jeżeli rozważana będzie zmiana tych procedur. Na ten moment jednak zasady pozostają bez zmian zgodnie z wcześniej przekazaną informacją. Link to postu
Wadim Szczyrski 4 Napisano 13 Marca 2023 Udostępnij Napisano 13 Marca 2023 w Odłączenie firmy z konta insert W dniu 8.03.2023 o 13:00, Przemysław Werner napisał: lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym gwarantują dostateczny poziom potwierdzenia ich autentyczności. 1. Czyli wniosek zostanie przyjęty jeśli plik zostanie podpisany kwalifikowanym podpisem lub przez podpisywarkę na gov.pl? 2. Nie było by łatwiej/prościej/szybciej pracownikom Insert rozpatrywać te wnioski, gdyby były one wszystkie w jednym (udostępnionym przez Insert) wzorze, do którego wystarczy wpisać w odpowiednie miejsce dane klienta? 3. Gdyby kiedyś powstał generator takiego pisma (w końcu w programie są wszystkie niezbędne dane), to było by super. Jest na to szansa? Link to postu
Przemysław Werner 395 Napisano 20 Marca 2023 Udostępnij Napisano 20 Marca 2023 w Odłączenie firmy z konta insert Na ten moment zasady pozostają bez zmian, a więc to, że jest możliwość posługiwania się kwalifikowanym podpisem elektronicznym na gruncie przepisów prawa cywilnego, nie oznacza, że InsERT taki podpis honoruje, jednak zgłoszone zastrzeżenia mogą być przez InsERT wzięte pod uwagę na przyszłość, jeżeli rozważana będzie zmiana tych procedur, dlatego dziękujemy za przesłane sugestie. W dniu 7.03.2023 o 16:11, Przemysław Werner napisał: Zasady na ten moment pozostają bez zmian, czyli do wyrejestrowania klienta biura rachunkowego, którego już Państwo nie obsługują, należy przesłać do nas oryginalne pismo lub jego skan, a pismo musi posiadać: nazwę i NIP biura rachunkowego (właściciela licencji), pieczątkę i podpis właściciela biura rachunkowego (właściciela licencji), nazwę firmy i NIP klienta biura oraz nazwę programu, w jakim ma być wyrejestrowany dany NIP klienta. Link to postu
Polecane posty