Adam Kozubowicz 1 Napisano 17 Lutego 2022 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2022 w [SOLVED] Subiekt GT - Brak polskich liter w interfejsie po aktualizacji (edytowane) Dzień dobry, Po aktualizacji Subiekta GT do najnowszej dostępnej wersji w interfejsie zniknęły polskie znaczki. Nie ma ich w menu, na listach, w podpisach pod ikonkami, zamiast tego są albo znaki zapytania, albo inne krzaczki albo wręcz napis kończy się na polskiej literze której też nie ma. Wykonane zostało odinstalowanie połączone z usunięciem wpisów w rejestrze (tam też były krzaczki zamiast polskich liter), zmiana języka windows na angielski i z powrotem, instalacja wszystkich aktualizacji windows i ponowna instalacja subiekta z nowo pobranego pliku. Niestety żadnych zmian - już w pierwszym oknie instalatora subiekta zamiast polskich liter pojawiają się krzaczki. Jest to instalacja kliencka, baza jest na serwerze i inni klienci nie mają takiego problemu, wszystko działa poprawnie. Oprócz reinstalacji całych Windowsów czego wolałbym uniknąć, nie mam już innych pomysłów - może ktoś już się spotkał z podobnym problemem? Pozdrawiam Edytowane 7 Marca 2022 przez Adam Kozubowicz Link to postu
Adam Kozubowicz 1 Napisano 21 Lutego 2022 Autor Udostępnij Napisano 21 Lutego 2022 w [SOLVED] Subiekt GT - Brak polskich liter w interfejsie po aktualizacji Hmmm... czyli nikt się z takim problemem nie spotkał? Link to postu
Daniel Kozłowski 1 171 Napisano 22 Lutego 2022 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2022 w [SOLVED] Subiekt GT - Brak polskich liter w interfejsie po aktualizacji 23 godziny temu, Adam Kozubowicz napisał: Hmmm... czyli nikt się z takim problemem nie spotkał? Spotkałem się, ale nie został jeszcze wyjaśniony (nie jest to środowisko, którym się opiekuję)... Niestety nie była to raczej pomocna informacja. Link to postu
Kamil Goleń 115 Napisano 23 Lutego 2022 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2022 w [SOLVED] Subiekt GT - Brak polskich liter w interfejsie po aktualizacji Bardzo proszę sprawdzić ustawienia regionu w Windowsie. Prosze kliknąć na klawiaturze jednocześnie klawisz Windows + R. W oknie uruchamianie proszę wpisać "intl.cpl". W oknie, które się pojawi, proszę sprawdzić na wszystkich zakładkach czy jest ustawione Polski (Polska). Na zakładce Administracyjne proszę kliknąć w przycisk Zmień ustawienia regionalne systemu... i sprawdzić tam też ustawienia. Link to postu
Adam Kozubowicz 1 Napisano 23 Lutego 2022 Autor Udostępnij Napisano 23 Lutego 2022 w [SOLVED] Subiekt GT - Brak polskich liter w interfejsie po aktualizacji Ha! Wszystkie ustawienia były na język polski. Pomogło dopiero wyłączenie opcji "Użyj formatu Unicode...". Bardzo dziękuję za pomoc. 1 Link to postu
Kamil Goleń 115 Napisano 28 Lutego 2022 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2022 w [SOLVED] Subiekt GT - Brak polskich liter w interfejsie po aktualizacji W dniu 23.02.2022 o 16:20, Adam Kozubowicz napisał: Ha! Wszystkie ustawienia były na język polski. Pomogło dopiero wyłączenie opcji "Użyj formatu Unicode...". Bardzo dziękuję za pomoc. Dziękuję bardzo za informację zwrotną o rozwiązaniu problemu! Link to postu
Polecane posty