Skocz do zawartości

[SOLVED] Subiekt GT - Brak polskich liter w interfejsie po aktualizacji

Polecane posty

Dzień dobry,

Po aktualizacji Subiekta GT do najnowszej dostępnej wersji w interfejsie zniknęły polskie znaczki. Nie ma ich w menu, na listach, w podpisach pod ikonkami, zamiast tego są albo znaki zapytania, albo inne krzaczki albo wręcz napis kończy się na polskiej literze której też nie ma. Wykonane zostało odinstalowanie połączone z usunięciem wpisów w rejestrze (tam też były krzaczki zamiast polskich liter), zmiana języka windows na angielski i z powrotem, instalacja wszystkich aktualizacji windows i ponowna instalacja subiekta z nowo pobranego pliku. Niestety żadnych zmian - już w pierwszym oknie instalatora subiekta zamiast polskich liter pojawiają się krzaczki. Jest to instalacja kliencka, baza jest na serwerze i inni klienci nie mają takiego problemu, wszystko działa poprawnie.

 

Oprócz reinstalacji całych Windowsów czego wolałbym uniknąć, nie mam już innych pomysłów - może ktoś już się spotkał z podobnym problemem?

 

Pozdrawiam

Edytowane przez Adam Kozubowicz
Link to postu
23 godziny temu, Adam Kozubowicz napisał:

Hmmm... czyli nikt się z takim problemem nie spotkał? 

Spotkałem się, ale nie został jeszcze wyjaśniony (nie jest to środowisko, którym się opiekuję)... Niestety nie była to raczej pomocna informacja.

Link to postu

Bardzo proszę sprawdzić ustawienia regionu w Windowsie. Prosze kliknąć na klawiaturze jednocześnie klawisz Windows + R. W oknie uruchamianie proszę wpisać "intl.cpl".
W oknie, które się pojawi, proszę sprawdzić na wszystkich zakładkach czy jest ustawione Polski (Polska). Na zakładce Administracyjne proszę kliknąć w przycisk Zmień ustawienia regionalne systemu... i sprawdzić tam też ustawienia.
REGION.png.a1ad3156f8549e3005600d4f561334c9.png

Link to postu
  • Adam Kozubowicz zmienił tytuł na [SOLVED] Subiekt GT - Brak polskich liter w interfejsie po aktualizacji
×
×
  • Dodaj nową pozycję...