Jarosław Grudziński 0 Napisano 19 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2012 w Wyślij/Odbierz nie synchronizuje z automatu. Witam, pomimo braku gmerania w ustawieniach, raptem Sello przestało synchronizować w zadanych przedziałach czasowych. Wysyła poprawnie tylko aukcje. Dzieje się tak na serwerze i na klienckim (w jednej sieci). Jak odpalę laptopa, to na nim synchronizuje poprawnie. Wyślij/Odbierz wszystko, działa na każdym komp. poprawnie. Proszę o pomoc Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 777 Napisano 20 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2012 w Wyślij/Odbierz nie synchronizuje z automatu. Proszę sprawdzić czy w parametrach wysyłania i odbierania nie jest przypadkiem ustawiony użytkownik synchronizujący - Sello będzie synchronizować automatycznie tylko na tym komputerze na którym jest on zalogowany. Cytuj Link to postu
Jarosław Grudziński 0 Napisano 20 Lipca 2012 Autor Udostępnij Napisano 20 Lipca 2012 w Wyślij/Odbierz nie synchronizuje z automatu. Był i jest ustawiony użytkownik synchronizujący. Wyślij/Odbierz nie działa na zalogowanym tym użytkowniku. Takie są ustawienia parametrów: Cytuj Link to postu
Jarosław Grudziński 0 Napisano 20 Lipca 2012 Autor Udostępnij Napisano 20 Lipca 2012 w Wyślij/Odbierz nie synchronizuje z automatu. Czy fakt zamknięcia synchronizacji w trakcie jej trwania, krzyżykiem w dolnym lewym rogu, mógł spowodować ten problem? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 777 Napisano 23 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2012 w Wyślij/Odbierz nie synchronizuje z automatu. Obawiam się, że tak. Niestety ten krzyżyk działa zbyt agresywnie i zatrzymuje działanie wszystkich wątków w tle, w tym wątku odpowiedzialnego za uruchamianie automatycznych synchronizacji. Postaramy się ten błąd usunąć w wersji kolejnej. Cytuj Link to postu
Jarosław Grudziński 0 Napisano 23 Lipca 2012 Autor Udostępnij Napisano 23 Lipca 2012 w Wyślij/Odbierz nie synchronizuje z automatu. Super! Ale co teraz? Czekać na nową wersję, czy można coś z tym zrobić? Cytuj Link to postu
Jarosław Grudziński 0 Napisano 23 Lipca 2012 Autor Udostępnij Napisano 23 Lipca 2012 w Wyślij/Odbierz nie synchronizuje z automatu. A jak wytłumaczyć fakt, że na serwerze i jednym klienckim nie działa automat synchronizacji, a na drugim klienckim (tu nie użyto "x" do zatrzymania synchronizacji ale przecież pracuje na jednej i tej samej bazie) działa poprawnie? Jak wykorzystać to do naprawy pierwszych dwóch PC? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 777 Napisano 25 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2012 w Wyślij/Odbierz nie synchronizuje z automatu. Można... go nie naciskać . Po jego naciśnięciu trzeba ponownie uruchomić Sello aby automatyczna synchronizacja znów działała. Inna możliwość jest taka, że została zmieniona data systemowa na jakąś z przyszłości. Jeśli wtedy została wykonana synchronizacja i następnie zegar został przywrócony do poprawnej daty i godziny, to do czasu aż nie nastąpi ta data z przyszłości automatyczna synchronizacja również nie będzie działać. Ten problem jednak tu nie występuje, skoro na jednym komputerze działa synchronizacja (chyba, że na nim właśnie jest ustawiona zła data). Cytuj Link to postu
Jarosław Grudziński 0 Napisano 25 Lipca 2012 Autor Udostępnij Napisano 25 Lipca 2012 w Wyślij/Odbierz nie synchronizuje z automatu. Przyczyna znaleziona - na jednym z klienckich zmieniona data systemowa 30 dni do przodu. Trwają poszukiwania sprawcy Rozumiem, że po "dogonieniu" czasu wszystko wróci do normy? Dzięki za pomoc pozdrawiam kasia-fQ Cytuj Link to postu
tadzimir.pl 155 Napisano 25 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2012 w Wyślij/Odbierz nie synchronizuje z automatu. Tak powinno być. Poza tym BarteK podawał kiedyś polecenie SQL usuwające informacje nt. daty wykonanych automatycznych synchronizacji (tak, jakby nigdy nie były uruchamiane) - poszukaj na forum lub ładnie się do niego uśmiechnij to może ponownie je poda Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.