Skocz do zawartości

PROBLEM WYCIĄG BANKOWY

Polecane posty

  • 2 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...
W dniu 18.05.2022 o 09:23, Bartosz Roszewski napisał:

Ma Pan pomysł jak to sprawdzić? Przez zakładkę klienci mam tylko do wyboru z widoku numer konta podstawowego. I po tym wyszukiwaniu nie znajduje kontrahenta, który miałby taki numer konta. Ale może jako dodatkowe gdzieś się dodało... A nie mam pomysłu jak to sprawdzić.

Proszę skopiować rachunek z MF i spróbować go dodać do dowolnej kartoteki klienta, a wtedy powinno pojawić się ostrzeżenie z listą klientów z tym samym numerem.

Link to postu
  • 2 tygodnie później...

Gdy dodaję rachunek z MF do dowolnej kartoteki klienta w ostrzeżeniu pojawia się nazwa firmy, którą księgujemy. Sprawdziłam w klientach i faktycznie przez przypadek firma, którą obsługujemy została do dodana do klientów. Na kartotece klienta usunęłam rachunek, a klienta dezaktywowałam, ale wyciąg bankowy nadal się nie wgrywa. 

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...