Bartosz Roszewski 7 Napisano 18 Maja 2022 Udostępnij Napisano 18 Maja 2022 w PROBLEM WYCIĄG BANKOWY Dzień dobry, Pierwszy raz spotykam się z takim błędem jak w załączniku. Co miesiąc importujemy wyciągi w ten sam sposób. Konfiguracja parsera jest w porządku. Ktoś mógłby pomóc? Link to postu
Przemysław Werner 394 Napisano 18 Maja 2022 Udostępnij Napisano 18 Maja 2022 w PROBLEM WYCIĄG BANKOWY Komunikat, który Państwo otrzymują, może być związany z numerem rachunku bankowego, który jest wskazany w Mojej Firmie (czyli w Państwa danych), a został przypisany do Państwa kontrahenta. Proszę zweryfikować wystąpienie tego problemu. Link to postu
Bartosz Roszewski 7 Napisano 18 Maja 2022 Autor Udostępnij Napisano 18 Maja 2022 w PROBLEM WYCIĄG BANKOWY Ma Pan pomysł jak to sprawdzić? Przez zakładkę klienci mam tylko do wyboru z widoku numer konta podstawowego. I po tym wyszukiwaniu nie znajduje kontrahenta, który miałby taki numer konta. Ale może jako dodatkowe gdzieś się dodało... A nie mam pomysłu jak to sprawdzić. Link to postu
Przemysław Werner 394 Napisano 26 Maja 2022 Udostępnij Napisano 26 Maja 2022 w PROBLEM WYCIĄG BANKOWY A w samym pliku próbował Pan zweryfikować tę informację? Link to postu
Przemysław Werner 394 Napisano 22 Czerwca 2022 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2022 w PROBLEM WYCIĄG BANKOWY W dniu 18.05.2022 o 09:23, Bartosz Roszewski napisał: Ma Pan pomysł jak to sprawdzić? Przez zakładkę klienci mam tylko do wyboru z widoku numer konta podstawowego. I po tym wyszukiwaniu nie znajduje kontrahenta, który miałby taki numer konta. Ale może jako dodatkowe gdzieś się dodało... A nie mam pomysłu jak to sprawdzić. Proszę skopiować rachunek z MF i spróbować go dodać do dowolnej kartoteki klienta, a wtedy powinno pojawić się ostrzeżenie z listą klientów z tym samym numerem. Link to postu
Biuro Rachunkowe PERFEKT 5 Napisano 4 Lipca 2022 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2022 w PROBLEM WYCIĄG BANKOWY Gdy dodaję rachunek z MF do dowolnej kartoteki klienta w ostrzeżeniu pojawia się nazwa firmy, którą księgujemy. Sprawdziłam w klientach i faktycznie przez przypadek firma, którą obsługujemy została do dodana do klientów. Na kartotece klienta usunęłam rachunek, a klienta dezaktywowałam, ale wyciąg bankowy nadal się nie wgrywa. Link to postu
Przemysław Werner 394 Napisano 5 Lipca 2022 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2022 w PROBLEM WYCIĄG BANKOWY Czy po wykonanych czynnościach komunikat jest analogiczny? Link to postu
Biuro Rachunkowe PERFEKT 5 Napisano 5 Lipca 2022 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2022 w PROBLEM WYCIĄG BANKOWY tak, komunikat jest taki sam Link to postu
Przemysław Werner 394 Napisano 6 Lipca 2022 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2022 w PROBLEM WYCIĄG BANKOWY Jeżeli upewnili się Państwo, że rachunek nie występuje w innym kliencie, a komunikat w dalszym ciągu jest taki sam, to niezbędne będzie udostępnienie bazy danych oraz wyciągu bankowego przez formularz kontaktowy kontynuując korespondencję z InsERT pod numerem INS-259393. Link to postu
Biuro Rachunkowe PERFEKT 5 Napisano 7 Lipca 2022 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2022 w PROBLEM WYCIĄG BANKOWY Zaczytałam wszystkie wyciągi za ostatni miesiąc i błąd się nie pojawił. Ale jeśli w przyszłości pojawi się ponownie problem to prześlę informację do Państwa. 1 Link to postu
Polecane posty