Aleksandra Królikowska 0 Napisano 12 Lipca 2022 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2022 w Import wyciągów z pliku mt940 - błąd Dzień dobry, Podczas importu wyciągu bankowego z pliku mt940 pojawił mi się następujący błąd: Centrum gromadzenia finansów przepływu nie może być takie samo jak centrum gromadzenia finansów transferu. Wcześniej pliki były zaciągane bez problemu. Błąd ten nie pozwala bez jego poprawienia na przejście dalej i zaimportowanie wyciągu. Bardzo proszę o podpowiedź co należy poprawić. Link to postu
Przemysław Werner 395 Napisano 13 Lipca 2022 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2022 w Import wyciągów z pliku mt940 - błąd Dzień dobry, proszę w pierwszej kolejności zerknąć na wskazówki z poniższego tematu. Link to postu
Aleksandra Królikowska 0 Napisano 13 Lipca 2022 Autor Udostępnij Napisano 13 Lipca 2022 w Import wyciągów z pliku mt940 - błąd Dzień dobry, Sprawdzałam to wczoraj - żaden z kontrahentów nie ma dodanego numeru rachunku podatnika. W liście klientów numer ten istnieje jedynie przy samym podatniku, który typ klienta oznaczony jest jako MF. Link to postu
Aleksandra Królikowska 0 Napisano 12 Września 2022 Autor Udostępnij Napisano 12 Września 2022 w Import wyciągów z pliku mt940 - błąd Dzień dobry, W dalszym ciągu pojawia mi się wspomniany błąd. W jaki sposób mogę to naprawić? Uniemożliwia to zaciąganie wyciągu. Link to postu
Przemysław Werner 395 Napisano 13 Września 2022 Udostępnij Napisano 13 Września 2022 w Import wyciągów z pliku mt940 - błąd Bardzo proszę o przesłanie danych wraz z plikiem przez formularz kontaktowy kontynuując korespondencję z InsERT pod numerem zgłoszenia INS-871955. W jaki sposób wysłać bazę danych do firmy InsERT? Link to postu
Jacek Izydorczyk 1 348 Napisano 14 Września 2022 Udostępnij Napisano 14 Września 2022 w Import wyciągów z pliku mt940 - błąd W dniu 12.09.2022 o 15:22, Aleksandra Królikowska napisał: W dalszym ciągu pojawia mi się wspomniany błąd. W jaki sposób mogę to naprawić? Uniemożliwia to zaciąganie wyciągu. Proszę spróbować w konfiguracji rachunków bankowych wejść do edycji każdego rachunku i ponownie go zapisać. Jeśli któryś z klientów ma wpisany w swojej kartotece rachunek bankowy Mojej Firmy, to powinno pojawić się ostrzeżenie z podaniem symbolu klienta. Link to postu
Tomasz Bartodziej 7 Napisano 19 Października 2022 Udostępnij Napisano 19 Października 2022 w Import wyciągów z pliku mt940 - błąd U mnie było to samo i dla tej operacji nie miałem zaznaczonego rozrachunku dla wpłaty i dla wypłaty. Teraz mi już program nie wyrzuca błędu z tego postu. Link to postu
Polecane posty