Patryk Barnaś 0 Napisano 6 Sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2022 w Brak paragonu w Sprint Witam, od jakiegoś czasu nasza księgowość wykryła pewien problem związany z ilością paragonów w subiekt sprint vs. drukarka fiskalna. W trakcie sprzedaży paragon jest drukowany przez drukarkę, ale nie pojawia się w zarządzaniu, tak jakby nie został zapisany do bazy danych sprinta. Sytuacja powtarza się na różnych sklepach/komputerach, więc nie jest to kwestia środowiska. W logu z fiskalizacji taki paragon widnieje, drukarka odebrała informacje, wydrukowała paragon i powiadomiła Sprint o zakończeniu. Niestety Sprint nie rejestruje tego w bazie. czy ktoś spotkał się z takim problemem? Link to postu
Daniel Kozłowski 1 171 Napisano 6 Sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2022 w Brak paragonu w Sprint Niestety nie podał Pan podstawowej informacji jak wersja programu, dawno temu były tego typu zgłoszenia, były wprowadzane poprawki, od dawna (od wielu lat) nie przypominam sobie takich zgłoszeń. Link to postu
Patryk Barnaś 0 Napisano 6 Sierpnia 2022 Autor Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2022 w Brak paragonu w Sprint Wersję Sprinta mamy najnowszą, teraz przeszliśmy na spółkę i nowa księgowość weryfikuje każdego centa... cięzki mi więc ocenić czy błąd występował już na JDG, gdzie mieliśmy inne drukarki fiskalne czy nie. Po stronie fiskalizacji wszystko wydaje się ok, paragon normalnie wychodzi. W bazie natomiast tak jakby nie było sprzedaży Link to postu
Przemysław Werner 395 Napisano 8 Sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2022 w Brak paragonu w Sprint Jak często powtarza się sytuacja? Czy występują wtedy jakieś błędy w module sprzedaży? Czy weryfikowali Państwo może kwoty na raporcie dobowym z kwotami w Sprincie-GT/nexo? Być może ten paragon wyskakuje, ale z dopiskiem anulowany? Proszę o zrzuty ekranu modułu Sprzedaż z Zarządzania oraz logi z informacją, kiedy mniej więcej taka sytuacja nastąpiła. Logi proszę przesłać przez formularz kontaktowy kontynuując korespondencję z InsERT pod numerem zgłoszenia INS-484714. Subiekt Sprint – Jak przygotować dane wymagane do analizy w firmie InsERT? Link to postu
Patryk Barnaś 0 Napisano 31 Sierpnia 2022 Autor Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2022 w Brak paragonu w Sprint W dniu 8.08.2022 o 08:20, Przemysław Werner napisał: Jak często powtarza się sytuacja? Czy występują wtedy jakieś błędy w module sprzedaży? Czy weryfikowali Państwo może kwoty na raporcie dobowym z kwotami w Sprincie-GT/nexo? Być może ten paragon wyskakuje, ale z dopiskiem anulowany? Proszę o zrzuty ekranu modułu Sprzedaż z Zarządzania oraz logi z informacją, kiedy mniej więcej taka sytuacja nastąpiła. Logi proszę przesłać przez formularz kontaktowy kontynuując korespondencję z InsERT pod numerem zgłoszenia INS-484714. Subiekt Sprint – Jak przygotować dane wymagane do analizy w firmie InsERT? Raz-kilka razy w miesiącu w danym sklepie. Brak błędów. Kwota na dobowym jest wyższa niż ta w subiekt sprint zarządzanie (brak paragonu). Nie ma paragonu, więc nie ma on statusu. Link to postu
Polecane posty