Skocz do zawartości

Aktualizacja subiekta problem :(

Polecane posty

Dzień dobry. Mam problem nie tyle techniczny co logiczny :))) A więc - używaliśmy w firmie Subiekta 1.33 i przyszedł czas na zmianę na najnowszą wersję, właśnie z powodu Sfery. Z rozpędu zakupiliśmy pożądana wersje programu i zaczęliśmy z niej korzystać, (już 2 dni sprzedaży) Oczywiście zakupione klucze rejestracyjne nowej wersji nie pasowały do naszego programu - nie odblokowywało ficzerów z najnowszej wersji ( oczywiście baza została zaktualizowana do najnowszej wersji 1.72 i na takiej trwała praca przez te 2 dni). A kluczy rejestracyjnych nie dało się wpisać :( koniec końców wiem już że powinienem dokupić abonament i w jego ramach subiekt upgradował do najnowszej wersji i potem sfera. Problem w tym że 2 dni działaliśmy już na wersji 1.72 do bazy napływali nowi kontrahenci i zamówienia, paragony... A nowy klucz rejestracyjny to nowy podmiot w subiekcie, czysta baza danych.... :/

I moje pytanie jest takie - czy można jakoś uratować tę bazę z tymi 2 dniami pracy (wątpię żeby działała konwersja 1.72 -> 1.33) i aktywować sobie wersję 1.72 ?

Link to postu
35 minut temu, Anna Makowska napisał:

Mam problem nie tyle techniczny co logiczny :)))

Zdecydowanie, proszę w przyszłości postępować zgodnie z logiką to unikniecie Państwo problemów technicznych.

 

49 minut temu, Anna Makowska napisał:

Z rozpędu zakupiliśmy pożądana wersje programu i zaczęliśmy z niej korzystać, (już 2 dni sprzedaży) Oczywiście zakupione klucze rejestracyjne nowej wersji nie pasowały do naszego programu - nie odblokowywało ficzerów z najnowszej wersji ( oczywiście baza została zaktualizowana do najnowszej wersji 1.72 i na takiej trwała praca przez te 2 dni).

Niestety niewiele rozumiem z tego opisu... Licencja programu jest dożywotnia, więc nie jest powiązana z wersją programu i nie było potrzeby kupowania kolejnej... Nie można kupić czego takiego jak "wersję programu", czy "klucze aktywacyjne", do posiadanej licencji można zakupić abonament na ulepszenia... O funkcjonalności programu decyduje wersja uprawnień programu, którą się nabywa w okresie posiadania aktywnego abonamentu i wprowadza do programu poprzez jego aktywację... Aktywację można wykonać na dwa sposoby:

  • bezpośrednie wprowadzenie klucza aktywacyjnego otrzymanego od dostawcy abonamentu
  • pobranie klucza aktywacyjnego przez internet

 

Godzinę temu, Anna Makowska napisał:

A kluczy rejestracyjnych nie dało się wpisać :( koniec końców wiem już że powinienem dokupić abonament i w jego ramach subiekt upgradował do najnowszej wersji i potem sfera. Problem w tym że 2 dni działaliśmy już na wersji 1.72 do bazy napływali nowi kontrahenci i zamówienia, paragony... A nowy klucz rejestracyjny to nowy podmiot w subiekcie, czysta baza danych.... :/

Dobrze rozumiem, że jednak została zakupione druga licencja programu ?

 

Godzinę temu, Anna Makowska napisał:

I moje pytanie jest takie - czy można jakoś uratować tę bazę z tymi 2 dniami pracy (wątpię żeby działała konwersja 1.72 -> 1.33) i aktywować sobie wersję 1.72 ?

 Nie bardzo rozumiem z czym jest teraz problem skoro wyżej padało rozwiązanie - należy posiadać aktywny abonament i aktywować wersję programu ?

 

Jeśli jednak została zakupione druga licencja, została zarejestrowana i chcę ją Pan wprowadzić / podmienić w posiadanej bazie danych to też jest to możliwe, taką usługę wykonują zdalnie serwisanci, można to też wykonać firma InsERT po wysłaniu do nich bazy danych.

  • Dziękuję 1
Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...