Anna Makowska 2 Napisano 23 Sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2022 w Aktualizacja subiekta problem :( Dzień dobry. Mam problem nie tyle techniczny co logiczny :))) A więc - używaliśmy w firmie Subiekta 1.33 i przyszedł czas na zmianę na najnowszą wersję, właśnie z powodu Sfery. Z rozpędu zakupiliśmy pożądana wersje programu i zaczęliśmy z niej korzystać, (już 2 dni sprzedaży) Oczywiście zakupione klucze rejestracyjne nowej wersji nie pasowały do naszego programu - nie odblokowywało ficzerów z najnowszej wersji ( oczywiście baza została zaktualizowana do najnowszej wersji 1.72 i na takiej trwała praca przez te 2 dni). A kluczy rejestracyjnych nie dało się wpisać koniec końców wiem już że powinienem dokupić abonament i w jego ramach subiekt upgradował do najnowszej wersji i potem sfera. Problem w tym że 2 dni działaliśmy już na wersji 1.72 do bazy napływali nowi kontrahenci i zamówienia, paragony... A nowy klucz rejestracyjny to nowy podmiot w subiekcie, czysta baza danych.... :/ I moje pytanie jest takie - czy można jakoś uratować tę bazę z tymi 2 dniami pracy (wątpię żeby działała konwersja 1.72 -> 1.33) i aktywować sobie wersję 1.72 ? Link to postu
Daniel Kozłowski 1 172 Napisano 23 Sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2022 w Aktualizacja subiekta problem :( 35 minut temu, Anna Makowska napisał: Mam problem nie tyle techniczny co logiczny :))) Zdecydowanie, proszę w przyszłości postępować zgodnie z logiką to unikniecie Państwo problemów technicznych. 49 minut temu, Anna Makowska napisał: Z rozpędu zakupiliśmy pożądana wersje programu i zaczęliśmy z niej korzystać, (już 2 dni sprzedaży) Oczywiście zakupione klucze rejestracyjne nowej wersji nie pasowały do naszego programu - nie odblokowywało ficzerów z najnowszej wersji ( oczywiście baza została zaktualizowana do najnowszej wersji 1.72 i na takiej trwała praca przez te 2 dni). Niestety niewiele rozumiem z tego opisu... Licencja programu jest dożywotnia, więc nie jest powiązana z wersją programu i nie było potrzeby kupowania kolejnej... Nie można kupić czego takiego jak "wersję programu", czy "klucze aktywacyjne", do posiadanej licencji można zakupić abonament na ulepszenia... O funkcjonalności programu decyduje wersja uprawnień programu, którą się nabywa w okresie posiadania aktywnego abonamentu i wprowadza do programu poprzez jego aktywację... Aktywację można wykonać na dwa sposoby: bezpośrednie wprowadzenie klucza aktywacyjnego otrzymanego od dostawcy abonamentu pobranie klucza aktywacyjnego przez internet Godzinę temu, Anna Makowska napisał: A kluczy rejestracyjnych nie dało się wpisać koniec końców wiem już że powinienem dokupić abonament i w jego ramach subiekt upgradował do najnowszej wersji i potem sfera. Problem w tym że 2 dni działaliśmy już na wersji 1.72 do bazy napływali nowi kontrahenci i zamówienia, paragony... A nowy klucz rejestracyjny to nowy podmiot w subiekcie, czysta baza danych.... :/ Dobrze rozumiem, że jednak została zakupione druga licencja programu ? Godzinę temu, Anna Makowska napisał: I moje pytanie jest takie - czy można jakoś uratować tę bazę z tymi 2 dniami pracy (wątpię żeby działała konwersja 1.72 -> 1.33) i aktywować sobie wersję 1.72 ? Nie bardzo rozumiem z czym jest teraz problem skoro wyżej padało rozwiązanie - należy posiadać aktywny abonament i aktywować wersję programu ? Jeśli jednak została zakupione druga licencja, została zarejestrowana i chcę ją Pan wprowadzić / podmienić w posiadanej bazie danych to też jest to możliwe, taką usługę wykonują zdalnie serwisanci, można to też wykonać firma InsERT po wysłaniu do nich bazy danych. 1 Link to postu
Anna Makowska 2 Napisano 24 Sierpnia 2022 Autor Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2022 w Aktualizacja subiekta problem :( Dziękuję za konkretną odpowiedź, bardzo rozjaśniła mi myślenie i mam nadzieje że wszystko już na spokojnie ogarniemy :] Raz jeszcze dziękuję i pozdrawiam 1 Link to postu
Kamil Goleń 116 Napisano 29 Sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2022 w Aktualizacja subiekta problem :( Dziękuję bardzo za odpowiedź i informację zwrotną! Link to postu
Anna Makowska 2 Napisano 29 Sierpnia 2022 Autor Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2022 w Aktualizacja subiekta problem :( Wracając do tematu - zwróciliśmy zakupioną nową licencję na subiekta i zakupiliśmy abonament do posiadanej licencji. To załatwiło cały problem poruszony w moim poście proste rozwiązania są najlepsze pozdrawiam ! 1 Link to postu
Kamil Goleń 116 Napisano 5 Września 2022 Udostępnij Napisano 5 Września 2022 w Aktualizacja subiekta problem :( Dziękuję za podzielenie się informacją o rozwiązaniu problemu! Pozdrawiam! Link to postu
Polecane posty