Skocz do zawartości

Synchronizacja asortymentu

Polecane posty

Proszę o potwierdzenie, czy poniższy scenariusz jest zgodny z wykonywanymi przez Panią czynnościami oraz to, że towar nie był kupowany/sprzedawany.

  1. Dodanie nowego asortymentu w Subiekcie.
  2. Wysłanie towaru do kasy.
  3. Brak sprzedaży towaru na kasie.
  4. Zablokowana przez kasę próba usunięcia towaru z kasy przez nieodebraną sprzedaż/niewykonany raport dobowy/nieodebrane paragony kasowe.
  5. Usunięcie towaru w Subiekcie – na kasie pozostał.
Link to postu
5 godzin temu, Przemysław Werner napisał:

Proszę o potwierdzenie, czy poniższy scenariusz jest zgodny z wykonywanymi przez Panią czynnościami oraz to, że towar nie był kupowany/sprzedawany.

  1. Dodanie nowego asortymentu w Subiekcie.
  2. Wysłanie towaru do kasy.
  3. Brak sprzedaży towaru na kasie.
  4. Zablokowana przez kasę próba usunięcia towaru z kasy przez nieodebraną sprzedaż/niewykonany raport dobowy/nieodebrane paragony kasowe.
  5. Usunięcie towaru w Subiekcie – na kasie pozostał.

Nie do końca tak było

Na kasie nie był sprzedany, zaznaczyłam, że chcę go usunąć ale była jedna sprzedaż na kasie i zablokowano próbę usunięcia. Potem usunęłam go w programie, zastąpiłam go takim samym ale z inna jednostką. Zrobiłam wysyłanie do kasy i wtedy się zorientowałam, że nie da rady tak. Zaś usunęłam z programu, zamieniłam na tą pierwszą jednostkę ale i tak wszystko jest zablokowane.
Co to za bzdura, że jak jest usuwanie zablokowane to nie mogę zmieniać ani cen ani wprowadzać nowych towarów.

 

Link to postu

Towar na kasie fiskalnej można usunąć wyłącznie po raporcie dobowym i przed rozpoczęciem sprzedaży.

15 godzin temu, Mariola Kosciuczyk napisał:

image.thumb.png.15d1ca249bf4b737a6a2a579cfb8c03b.png

Screen dotyczący próby usunięcia towaru o kodzie PLU 62, świadczy o tym, że nie było raportu dobowego i są wystawione paragony.

Prawidłowa kolejność wykonywanych operacji powinna być taka:

  1. Raport dobowy,
  2. Odbiór sprzedaży,
  3. Synchronizacja asortymentu.

Wtedy wszystkie towary zostaną zsynchronizowane – nowe, zmienione, usunięte. I nie ma znaczenia, że ten towar nie był sprzedany – wystarczy wystawić jakikolwiek paragon i już żadnego towaru się nie da usunąć, szczególnie w przypadku nieco starszych kas.

Link to postu
14 godzin temu, Mariola Kosciuczyk napisał:

Wszystko mi jedno w jakiej kolejności i co zrobiłam. Proszę o pomoc. Muszę mieć możliwość wysyłania towarów do kasy.

Rozumiem, dlatego też powyżej opisałem kroki, jakie należałoby wykonać. Proszę o informację, dlaczego wg Pani nie można wysyłać nowych towarów? 

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...