Mariola Kosciuczyk 0 Napisano 7 Września 2022 Udostępnij Napisano 7 Września 2022 w Synchronizacja asortymentu (edytowane) Jak zwykle mam ogromny problem W rejestrze zdarzeń Edytowane 7 Września 2022 przez Mariola Kosciuczyk Link to postu
Mariola Kosciuczyk 0 Napisano 7 Września 2022 Autor Udostępnij Napisano 7 Września 2022 w Synchronizacja asortymentu Oczywiście na kasie zrobiłam raport dobowy fiskalny ale niestety nie zadziałaało. Ten towar nie był sprzedawany, pomyliłam się wprowadzając go do bazy i chciałam go poprawic. Link to postu
Mariola Kosciuczyk 0 Napisano 7 Września 2022 Autor Udostępnij Napisano 7 Września 2022 w Synchronizacja asortymentu Dlaczego nie mozna w tym programie usunąć jednego artykułu albo wprowadzić jeden artykuł tylko trzeba synchronizowac wszystko. Od jutra zamykam chyba sklep bo nie moge wprowadzic nic do kasy, zmienic cen - nic kompletnie - to juz którys raz tak mam. nie mogę zrobic błędu bo od razu jestem pozamiatana. Link to postu
Jacek Izydorczyk 1 348 Napisano 7 Września 2022 Udostępnij Napisano 7 Września 2022 w Synchronizacja asortymentu Proszę spróbować zrobić odbiór sprzedaży. Link to postu
Mariola Kosciuczyk 0 Napisano 7 Września 2022 Autor Udostępnij Napisano 7 Września 2022 w Synchronizacja asortymentu Zrobiłam Link to postu
Mariola Kosciuczyk 0 Napisano 7 Września 2022 Autor Udostępnij Napisano 7 Września 2022 w Synchronizacja asortymentu Zrobiłam raport dobowy, wyłączyłam kasę i włączyłam. Zamknęłam subiekta i otworzyłam i nic Link to postu
Mariola Kosciuczyk 0 Napisano 7 Września 2022 Autor Udostępnij Napisano 7 Września 2022 w Synchronizacja asortymentu Było tak. Kazałam usunąc towar a on tego nie zrobił. W międzyczasie usunęłam towar z asortymentu. Spostrzegłam się, że nie mogę tak robić to wprowadziłam ten towar z takim samym zapisem i jednostką do bazy asortymentu ale niestety juz to nic nie zmieniło - nie chodzi. Link to postu
Przemysław Werner 395 Napisano 8 Września 2022 Udostępnij Napisano 8 Września 2022 w Synchronizacja asortymentu Proszę o potwierdzenie, czy poniższy scenariusz jest zgodny z wykonywanymi przez Panią czynnościami oraz to, że towar nie był kupowany/sprzedawany. Dodanie nowego asortymentu w Subiekcie. Wysłanie towaru do kasy. Brak sprzedaży towaru na kasie. Zablokowana przez kasę próba usunięcia towaru z kasy przez nieodebraną sprzedaż/niewykonany raport dobowy/nieodebrane paragony kasowe. Usunięcie towaru w Subiekcie – na kasie pozostał. Link to postu
Mariola Kosciuczyk 0 Napisano 8 Września 2022 Autor Udostępnij Napisano 8 Września 2022 w Synchronizacja asortymentu 5 godzin temu, Przemysław Werner napisał: Proszę o potwierdzenie, czy poniższy scenariusz jest zgodny z wykonywanymi przez Panią czynnościami oraz to, że towar nie był kupowany/sprzedawany. Dodanie nowego asortymentu w Subiekcie. Wysłanie towaru do kasy. Brak sprzedaży towaru na kasie. Zablokowana przez kasę próba usunięcia towaru z kasy przez nieodebraną sprzedaż/niewykonany raport dobowy/nieodebrane paragony kasowe. Usunięcie towaru w Subiekcie – na kasie pozostał. Nie do końca tak było Na kasie nie był sprzedany, zaznaczyłam, że chcę go usunąć ale była jedna sprzedaż na kasie i zablokowano próbę usunięcia. Potem usunęłam go w programie, zastąpiłam go takim samym ale z inna jednostką. Zrobiłam wysyłanie do kasy i wtedy się zorientowałam, że nie da rady tak. Zaś usunęłam z programu, zamieniłam na tą pierwszą jednostkę ale i tak wszystko jest zablokowane. Co to za bzdura, że jak jest usuwanie zablokowane to nie mogę zmieniać ani cen ani wprowadzać nowych towarów. Link to postu
Przemysław Werner 395 Napisano 8 Września 2022 Udostępnij Napisano 8 Września 2022 w Synchronizacja asortymentu Towar na kasie fiskalnej można usunąć wyłącznie po raporcie dobowym i przed rozpoczęciem sprzedaży. 15 godzin temu, Mariola Kosciuczyk napisał: Screen dotyczący próby usunięcia towaru o kodzie PLU 62, świadczy o tym, że nie było raportu dobowego i są wystawione paragony. Prawidłowa kolejność wykonywanych operacji powinna być taka: Raport dobowy, Odbiór sprzedaży, Synchronizacja asortymentu. Wtedy wszystkie towary zostaną zsynchronizowane – nowe, zmienione, usunięte. I nie ma znaczenia, że ten towar nie był sprzedany – wystarczy wystawić jakikolwiek paragon i już żadnego towaru się nie da usunąć, szczególnie w przypadku nieco starszych kas. Link to postu
Mariola Kosciuczyk 0 Napisano 8 Września 2022 Autor Udostępnij Napisano 8 Września 2022 w Synchronizacja asortymentu 11 godzin temu, Przemysław Werner napisał: Wszystko mi jedno w jakiej kolejności i co zrobiłam. Proszę o pomoc. Muszę mieć możliwość wysyłania towarów do kasy. Link to postu
Przemysław Werner 395 Napisano 9 Września 2022 Udostępnij Napisano 9 Września 2022 w Synchronizacja asortymentu 14 godzin temu, Mariola Kosciuczyk napisał: Wszystko mi jedno w jakiej kolejności i co zrobiłam. Proszę o pomoc. Muszę mieć możliwość wysyłania towarów do kasy. Rozumiem, dlatego też powyżej opisałem kroki, jakie należałoby wykonać. Proszę o informację, dlaczego wg Pani nie można wysyłać nowych towarów? Link to postu
Polecane posty