Skocz do zawartości

zmiana komputera i przeniesienie bazy danych

Polecane posty

Witam, 

Mam podobny problem, mianowicie jak chce dodać swoją bazę do biuro nexo otrzymuje komunikat:

image.png.617fd472d775df0f6854dfdf6d6dddb7.png

Moja firma jest na liście:

image.png.205a1035f53e73d5bcab57c365d4e4c8.png

Zadna kombinacja, nie pomaga dodać mojej firmy. Dlatego Pan Jacek Izydorczyk, chyba ma racje w tym temacie, że jeżeli jest ustawiona baza jako biuro a nie klient to nie da się jej dodać jako klient - a to rozwiązanie nie do końca jest fajne :(. Za każdym razem przy wysyłce musze pamiętać o sobie oddzielnie, żeby wysłać JPK z rachmistrza a nie z biuro nexo, jak to robie przy wszystkich klientach.

Link to postu
37 minut temu, Witold Oleksa napisał:

Pan Jacek Izydorczyk, chyba ma racje w tym temacie, że jeżeli jest ustawiona baza jako biuro a nie klient to nie da się jej dodać jako klient

Ja miałem na myśli wyłącznie sytuację, w której Biuro nexo uruchomione jest na wspólnej bazie danych z Rachmistrzem lub Rewizorem własnego biura.

 

39 minut temu, Witold Oleksa napisał:

Mam podobny problem, mianowicie jak chce dodać swoją bazę do biuro nexo otrzymuje komunikat:

image.png.617fd472d775df0f6854dfdf6d6dddb7.png

Proszę spróbować wyłączyć kontrolę unikalności NIP w konfiguracji programu.

Link to postu
8 godzin temu, Jacek Izydorczyk napisał:

Ja miałem na myśli wyłącznie sytuację, w której Biuro nexo uruchomione jest na wspólnej bazie danych z Rachmistrzem lub Rewizorem własnego biura.

 

Proszę spróbować wyłączyć kontrolę unikalności NIP w konfiguracji programu.

Podpowie mi Pan jak wyłączyć kontrolkę NIP ? 

 

Chyba udało się wyłączyć weryfikacje NIP. Jednak przy próbie połączenie bazy otrzymuje taki komunikat, oczywiście hasło wpisuje prawidłowe :). Zatwierdzam enterem lub tab i tak nie pomga :(

image.png.8e039474ed52260462febb184cd15f20.png

 

Edytowane przez Witold Oleksa
Link to postu
W dniu 4.11.2022 o 07:49, Wiesław Musik napisał:

Biuro i Rachmistrz na wspólnej bazie. Po dodaniu do listy klientów własnego podmiotu, jest on widoczny jako Moja firma.

Clipboard11.jpg

Tylko że tego tak standardowo nie da się zrobić. Natomiast, ponieważ pokazał Pan, że Pan tak ma, to zacząłem znęcać się nad programem i też mi się udało. Bez kombinowania, w momencie podłączania do Biura nexo istniejącego klienta, w kolumnie Klient biura nie da się wskazać Mojej Firmy. Dopiero przy próbie ręcznego dodania nowej firmy (opcją Dodaj i wstaw firmę z menu kolumny Klient biura) o tym samym NIP co MF, wyskakuje okno "ZNALEZIONO KLIENTÓW Z PODOBNYMI DANYMI" i po zatwierdzeniu pierwszej opcji, MF pojawia się jako klient biura. Obawiam się jednak, że to niestety luka i taki przypadek w ogóle nie był testowany. MF np. nie jest wykluczana z cyklu fakturowania no i w wielu innych operacjach zbiorczych baza Mojej Firmy może być jednocześnie źródłem i celem.

Link to postu

Dzień dobry,
 

W dniu 4.11.2022 o 08:08, Witold Oleksa napisał:

Chyba udało się wyłączyć weryfikacje NIP. Jednak przy próbie połączenie bazy otrzymuje taki komunikat, oczywiście hasło wpisuje prawidłowe :). Zatwierdzam enterem lub tab i tak nie pomga :(

w celu rozwiązania problemu konieczna będzie wysyłka baz danych do firmy InsERT. Proszę o przesłanie baz biura rachunkowego oraz klienta przez formularz kontaktowy, kontynuując korespondencję z InsERT pod numerem zgłoszenia INS-117327. 

Artykuł e-Pomocy technicznej:

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...