Wiktor Pawlak 0 Napisano 15 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2022 w TELEKONSULTACJA BŁĄD NIPU Witam. Nie wiem czy ktoś już miał taki problem. Infolinia aktywna a dzwoniąc i wpisując NIP firmy cały czas infolinia mówi że licencja nieaktywna albo błędny NIP. Jakiś 3 miesiące temu rozmowy były wykonywane beż żadnego problemu. Link to postu
Andrzej Kubik 1 111 Napisano 15 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2022 w TELEKONSULTACJA BŁĄD NIPU Wg tego obrazka ta usługa jest (jeszcze) nieaktywna. Proszę poczekać 2 miesiące 😉 Link to postu
Wiktor Pawlak 0 Napisano 15 Listopada 2022 Autor Udostępnij Napisano 15 Listopada 2022 w TELEKONSULTACJA BŁĄD NIPU Innej licencji nie wykupowaliśmy. Wiem, że wydaje się to śmieszne ale to tak działało do dnia dzisiejszego. Link to postu
Andrzej Kubik 1 111 Napisano 15 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2022 w TELEKONSULTACJA BŁĄD NIPU 14 minut temu, Wiktor Pawlak napisał: Innej licencji nie wykupowaliśmy Nie musieliście kupować. Mogliście mieć aktywnego "rozruchowego" Telekonsultanta, który jest automatycznie uruchamiany na 3 m-ce w dniu rejestracji programu. Mnie to zdecydowanie wygląda na przedłużenie o kolejny rok. NB nigdy się nie spotkałem z sytuacją żeby ktokolwiek kupował TK i życzył sobie żeby mu nie działał przez najbliższe 2 miesiące. Link to postu
Arkadiusz Cieśla 199 Napisano 15 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2022 w TELEKONSULTACJA BŁĄD NIPU (edytowane) Dzień dobry, nie obserwujemy żadnych problemów związanych z usługą teleKonsultanta. Edytowane 15 Listopada 2022 przez Arkadiusz Cieśla Link to postu
Polecane posty