Skocz do zawartości

Rewizor Nexo nie uruchamia się

Polecane posty

Jeśli używa Pan wersji nexo starszej niż 41.2.1, to proszę się upewnić, że na komputerze nie jest zainstalowany .NET Framework 4.8.1. Jeśli jest, to trzeba koniecznie zaktualizować nexo. 

 

Jeśli to nie to, to polecam zajrzeć do windowsowego dziennika zdarzeń, bo może pojawia się tam jakiś zapis o błędzie przy uruchomieniu programu. 

 

Jeśli program serwisowy się uruchamia, to może Pan wygenerować dane diagnostyczne i podesłać je do nas przez formularz kontaktowy. Jeśli program serwisowy również się nie uruchamia, można te dane diagnostyczne spakować samemu i przysłać do nas. Najlepiej po prostu zrobić archiwum z folderów:

c:\Users\{użytkownik}\AppData\Local\InsERT\Logs 

c:\Users\{użytkownik}\AppData\Local\InsERT\InsLauncherLogs

Link to postu

W moim przypadku...

 

4 godziny temu, Katarzyna Rozmarynowska napisał:

Jeśli używa Pan wersji nexo starszej niż 41.2.1, to proszę się upewnić, że na komputerze nie jest zainstalowany .NET Framework 4.8.1. Jeśli jest, to trzeba koniecznie zaktualizować nexo. 

.NET w tej wersji nie był / nie jest zainstalowany (W10).

 

5 godzin temu, Katarzyna Rozmarynowska napisał:

Jeśli to nie to, to polecam zajrzeć do windowsowego dziennika zdarzeń, bo może pojawia się tam jakiś zapis o błędzie przy uruchomieniu programu. 

Było pusto.

 

5 godzin temu, Katarzyna Rozmarynowska napisał:

Jeśli program serwisowy się uruchamia, to może Pan wygenerować dane diagnostyczne i podesłać je do nas przez formularz kontaktowy.

Program serwisowy też się nie uruchamiał.

 

5 godzin temu, Katarzyna Rozmarynowska napisał:

Jeśli program serwisowy również się nie uruchamia, można te dane diagnostyczne spakować samemu i przysłać do nas. Najlepiej po prostu zrobić archiwum z folderów:

c:\Users\{użytkownik}\AppData\Local\InsERT\Logs 

c:\Users\{użytkownik}\AppData\Local\InsERT\InsLauncherLogs

Logi się nie tworzyły.

Link to postu

Sam Pan rozumie, że skoro nie ma logów, nie ma wpisów w dzienniku zdarzeń i żadnych innych śladów, to nie jestem w stanie zaoferować wytłumaczenia tej awarii, bo po prostu mam za mało danych. Najlepiej znany scenariusz, w którym nexo nie uruchamia się i nie zostawia żadnych śladów, to właśnie sytuacja z .NET Framework 4.8.1. Innych tego typu zgłoszeń do tej pory nie mieliśmy. 

Link to postu
W dniu 2.12.2022 o 09:58, Katarzyna Rozmarynowska napisał:

Sam Pan rozumie, że skoro nie ma logów, nie ma wpisów w dzienniku zdarzeń i żadnych innych śladów, to nie jestem w stanie zaoferować wytłumaczenia tej awarii, bo po prostu mam za mało danych.

Rozumiem, dlatego o nic nie prosiłem, niczego nie oczekiwałem, jedynie poinformowałem o moim przypadku i jego rozwiązaniu.

 

W dniu 2.12.2022 o 09:58, Katarzyna Rozmarynowska napisał:

Najlepiej znany scenariusz, w którym nexo nie uruchamia się i nie zostawia żadnych śladów, to właśnie sytuacja z .NET Framework 4.8.1. Innych tego typu zgłoszeń do tej pory nie mieliśmy. 

I ja bym tego nie zgłosił / nie opisał, gdyby nie ten wątek.

Edytowane przez Daniel Kozłowski
Link to postu
  • 3 miesiące temu...

@Rafał Boryna Czy ta sytuacja dotyczyła próby uruchomienia InsERT nexo na Windows (która wersja?) postawionym na zwirtualizowanym środowisku?

Jeśli tak, to bardzo poproszę informacje o:
Windows (z nr buildu, jak to możliwe)
Sprzętem na którym jest środowisko wirtualne (rodzaj, procesor, system operacyjny, wirtualizator).

Edytowane przez Radosław Kostrzewa
Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...