Skocz do zawartości

Oznaczanie reklamacji.

Polecane posty

Witam, u siebie rozwiązujecie reklamacje, za które po prostu zwracacie pieniądze?

 

Klient dostał towar, zwrócił go ponieważ był uszkodzony, spisujecie to na straty. Teraz jak w Sello?

Oznaczyć paczkę jako zwrócona.

Transakcje oznaczyć jako anulowana?

 

Wtedy kasuje mi się dokument początkowy i końcowy, towar pojawia się jako dostępny, co z tym fantem? Dać w Subiekcie wydanie z magazynu i oznaczyć jako reklamacja?

Link to postu
  • 4 miesiące temu...

Przy oznaczaniu transakcji z dokumentami jako anulowana Sello pyta czy usunąć dokumenty, klikasz na NIE i po problemie. W subiekcie MM-ka na magazyn reklamacji i okresowo RW, chyba że masz umowę na utylizacje to ewentualnie WZ.

 

Wszystko byłoby dobrze gdyby to wystepowało raz na jakiś czas.

Przy dużej liczbie transakcji, to okienku TAK/NIE wyskakuje notorycznie. Zaklikać się można, a przy tym jeśli nie wybiorę zadnej opcji to program chyba czeka na moją reakcję i nie pobiera więcej danych.

 

Jak to zautomatyzować ?

Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...