gawcio . 21 Napisano 5 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2013 w Oznaczanie reklamacji. Witam, u siebie rozwiązujecie reklamacje, za które po prostu zwracacie pieniądze? Klient dostał towar, zwrócił go ponieważ był uszkodzony, spisujecie to na straty. Teraz jak w Sello? Oznaczyć paczkę jako zwrócona. Transakcje oznaczyć jako anulowana? Wtedy kasuje mi się dokument początkowy i końcowy, towar pojawia się jako dostępny, co z tym fantem? Dać w Subiekcie wydanie z magazynu i oznaczyć jako reklamacja? Cytuj Link to postu
Joseph Kratz 17 Napisano 6 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2013 w Oznaczanie reklamacji. Przy oznaczaniu transakcji z dokumentami jako anulowana Sello pyta czy usunąć dokumenty, klikasz na NIE i po problemie. W subiekcie MM-ka na magazyn reklamacji i okresowo RW, chyba że masz umowę na utylizacje to ewentualnie WZ. Cytuj Link to postu
McBeeR 5 Napisano 28 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2013 w Oznaczanie reklamacji. Przy oznaczaniu transakcji z dokumentami jako anulowana Sello pyta czy usunąć dokumenty, klikasz na NIE i po problemie. W subiekcie MM-ka na magazyn reklamacji i okresowo RW, chyba że masz umowę na utylizacje to ewentualnie WZ. Wszystko byłoby dobrze gdyby to wystepowało raz na jakiś czas. Przy dużej liczbie transakcji, to okienku TAK/NIE wyskakuje notorycznie. Zaklikać się można, a przy tym jeśli nie wybiorę zadnej opcji to program chyba czeka na moją reakcję i nie pobiera więcej danych. Jak to zautomatyzować ? Cytuj Link to postu
tadzimir.pl 155 Napisano 28 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2013 w Oznaczanie reklamacji. Może dorobić ustawienie dot. tej sytuacji z wyborem "zawsze usuwaj dokument", "nigdy nie usuwaj" i "pytaj za każdym razem"? U mnie sytuacja jest dość rzadka, ale również wolałbym wyłączyć to pytanie i nie usuwać dokumentów, tak, jak to było jeszcze ze 2 wersje temu. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 1 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2013 w Oznaczanie reklamacji. Możemy zatem dodać to w konfiguracji. Cytuj Link to postu
McBeeR 5 Napisano 1 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2013 w Oznaczanie reklamacji. Możemy zatem dodać to w konfiguracji. Konicznie, Ale najlepiej z rozbiciem na dokumenty handlowe i zamówienia. Bo handlowych raczej sie nie usuwa, a ZK powstają podczas transakcji, które nie zawsze są zrealizowane np. wtedy gdy klient zrezygnował z zakupu lub brak z nim kontaktu Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.