Skocz do zawartości

Import sprzedaży w epp z programu zewnętrznego

Polecane posty

Szanowni Państwo,

może ktoś z miał taki problem lub potrafi zdiagnozować powód...
Przy imporcie pliku sprzedaży (epp), który pochodzi z zewnętrznego programu, schemat importu do Rewizora GT całą sprzedaż ładuje na kontrahenta 200-99999  x ileśset (pozostali odbiorcy). Następnie rejestr VAT oczywiście nie zawiera danych nabywcy (nazwa, adres, nip).
Czy ktoś potrafi wskazać co jest przyczyną?
Nie jestem laikiem w schematach importu i mamy w biurze wiele firm, które na tym funkcjonują, a tutaj jeden rodzynek się trafił, z jakim nie możemy się uporać.

 

Kombinowałam już różne opcje wyboru z listy "kartoteka" i każdy wybór z listy jest przetestowany, by sprzedaż identyfikowało automatycznie, ale bez rezultatu. Za każdym razem kontrahentem finalnie jest 200-99999. Automatyczne nadawanie analityk w dekretacji seryjnej jest włączone.

Kwoty do dekretu oraz numery faktur wchodzą prawidłowo. Więc księgowania się zamykają, ale wszystkie trzeba ręcznie poprawiać.

image.png.2300ca7e0e7ff1fd8ded4746b4d33328.png

Edytowane przez Katarzyna Kusak
Link to postu
16 minut temu, Katarzyna Kusak napisał:

To było moje przypuszczenie, ale druga strona (informatyk i autor programu ERP) jest przekonana, że po ich stronie wszystko OK + że epp zostało zrobione zgodnie z wytycznymi Inserta w tym zakresie.

I co autor odpowiedział na argument / test, że dokumenty z programu Subiekt importują się poprawnie, a z ich systemu nie ? Czy skoro są przekonani, że nie popełnili błędu to czy poniosą koszty analizy w przypadku stwierdzenia błędu po ich stronie ? Jak w ogóle przetestowali poprawność pliku, który generują ?

 

Proszę zamieścić przykładowe dane to może ktoś podejmie się analizy.  

Link to postu
28 minut temu, Katarzyna Kusak napisał:

ale druga strona (informatyk i autor programu ERP) jest przekonana, że po ich stronie wszystko OK + że epp zostało zrobione zgodnie z wytycznymi Inserta w tym zakresie.