Skocz do zawartości

Informacja o wypełnieniu formularza zwrotu

Polecane posty

Pozwoliłem sobie wydzielić do osobnego wątku, bo mamy teraz automacik, który informuje w tematach na forum o wdrożeniu poprawki/sugestii/zmian zgłoszonych do Sello NX - przez co łatwiej potem śledzić takie zgłoszenie (np obserwując dany temat).

 

Temat zwrotów jest przeznaczony do realizacji jako osobne zagadnienie. Samo zgłoszenie zwrotu nie ma związku ze statusem zamówienia, więc to raczej trzeba załatwić jakoś inaczej - ewentualnie poprzez automatyzację. Zapisuję i rozpatrzymy co można z tym zrobić jak będziemy realizować temat zwrotów.

Link to postu
1 minutę temu, Bartosz Rosa napisał:

Pozwoliłem sobie wydzielić do osobnego wątku, bo mamy teraz automacik, który informuje w tematach na forum o wdrożeniu poprawki/sugestii/zmian zgłoszonych do Sello NX - przez co łatwiej potem śledzić takie zgłoszenie (np obserwując dany temat).

 

Temat zwrotów jest przeznaczony do realizacji jako osobne zagadnienie. Samo zgłoszenie zwrotu nie ma związku ze statusem zamówienia, więc to raczej trzeba załatwić jakoś inaczej - ewentualnie poprzez automatyzację. Zapisuję i rozpatrzymy co można z tym zrobić jak będziemy realizować temat zwrotów.

Warto by. Z uwagi na to, że jak zdejmiemy z transakcji to traci ona w allegro możliwość anulowania, klienci wypisują zwroty, nie rozumiejąc polskiego słowa "zwrot", że aby coś zwrócić to trzeba coś dostać... Jest tego więcej niż chciałbym, a ostatnio zwrot na maila przyszedł kilka min./sek.(?) po tym jak kurier odebrał paczkę... (to już beznadziejny przypadek braku zrozumienia...) Automacik mile widziany, na większość przypadków zadziała, jeśli w Sello by świeciło, że jest wypisany zwrot to się ktoś zastanowi, czy wystawiać dokument końcowy...

  • Lubię to 2
Link to postu
11 minut temu, MARCIN e-kupowanie.pl napisał:

 Z uwagi na to, że jak zdejmiemy z transakcji to traci ona w allegro możliwość anulowania

U mnie nawet jak jest możliwość anulowania wypełniają zwrot, cóż zrozumiałe to jest, nie każdy ogarnia o co chodzi z tym anulowaniem, a przecież zgłosił zwrot zanim zostało wysłane.... "więc dlaczego zostało wysłane?! " .... itd...itd...

Wystarczająca będzie dowolna ikonka "wypełniony formularz zwrotu" taka jak "zamówienie anulowane" 

  • Lubię to 2
Link to postu
Godzinę temu, MARCIN e-kupowanie.pl napisał:

klienci wypisują zwroty, nie rozumiejąc polskiego słowa "zwrot", że aby coś zwrócić to trzeba coś dostać...

Hmm, a Allegro nie jest w stanie nic z tym zrobić? Mnie jako kupującego też zastanawia fakt możliwości ocenienia sprzedawcy i produktu tuż po zakupie :)

 

 

Link to postu
  • 1 miesiąc temu...
W dniu 18.04.2023 o 12:00, Bartosz Rosa napisał:

Hmm, a Allegro nie jest w stanie nic z tym zrobić? Mnie jako kupującego też zastanawia fakt możliwości ocenienia sprzedawcy i produktu tuż po zakupie :)

 

 

Daj nam kody dostępu donich to my tam wszystko sobie poustawiaaaamyyy.... 🤪

  • Haha 2
Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...