Skocz do zawartości

BŁĄD DOSTĘPU DO DANYCH - nie można wygenerować numeru zamówienia do transakcji

Polecane posty

Witam,

pewien kupujący dokonał u nas 5 osobnych zakupów i opłacił je wszystkie, natomiast tylko do jednej z tych transakcji  utworzył się numer zamówienia, a przy pozostałych wyskoczył błąd: WYSTĄPIŁ BŁĄD DOSTĘPU DO DANYCH zgodnie ze screenem.

Co to za problem, jak to naprawić 

BŁAD DOSTEPU DO DANYCH.jpg

Link to postu

Okazało się, że chociaż jedna z tych transakcji miała wygenerowany numer zamówienia to proba wygenerowania faktury zakończyła się niepowodzeniem.
Do tej tranaskcji też wyskoczył błąd i ten sam.
Dodaje screen z raportem błędu.
Bardzo proszę o pilną pomoc. Nigdy wcześniej nam się nic takiego nie wydarzyło i inne transakcje nie generują takich samych błędów, tylko te 5 zakupów od jednego klienta z wczoraj, a dodam że to nei nowy klient tylko już któryś zakup kolejny.

raport błedu.png

Link to postu
  • 1 miesiąc temu...

Witam,

na adres sello@insert.com.pl przesłałam dzisiaj o 10:51 maila w tej samej sprawie. Znowu ten sam klient i wyskakuje tylko do niego błąd dostępu do danych.
Podpowiedź mailowa z maja niestety nie pomogła. W mailu wyjaśniłam co i jak.
Prosimy o pilną pomoc.

Link to postu
  • 3 miesiące temu...

Witam,

podpinam się pod problem z maja i czerwca, bo pojawił się znowu, tym razem z zupełnie innym klientem, ale tylko jednym.

Z pierwotnym klientem błedy przestały się pojawiać po tym jak okazało się, że ta sama firma miała konto w subiekcie na osobę fizyczną jak i na firmę, i po zmianie klienta z osoby fizycznej na firmę  w subiekcie i dodaniu do niego NIP, bo oprócz tego dane były już firmowe, i po zapisaniu zmian sello od razu przestało mieć jakikolwiek z tymi transakcjami problem.
Tutaj błąd wyskakuje ten sam "BŁĄD DOSTĘPU DO DANYCH" co powoduje blokadę generowania jakichkolwiek dokumentów do transakcji.
Tutaj jednak w tym nowym przypadku klient jest utworzony w subiekcie tylko raz, jest to konto firmowe, więc nie jest to taka sama sytuacja jak poprzednio.

Próbowaliśmy juz wszystkiego co poprzednio było proponowane (usuniecie z wydruków adresu email), poprawienie danych w subiekcie na dokładnie te które są podane w zakupie na allegro (adres dostawy jest inny niż kiedyś), zapamietaany adres email też był inny niż teraz. Poza tym dane firmowe w subiekcie i w tej transakcji są takie same, więc nie wiemy czemu transakcja jest zablokowana.
screen.thumb.jpg.c9d2d7213811a6670f56551af39b3127.jpg

 

 

Link to postu

Trudno powiedzieć. Jeśli podane wcześniej rozwiązania nie zadziałały to jedyna możliwość zdiagnozowania wiąże się z przesłaniem do nas bazy Sello i nexo, żebyśmy mogli ten problem powtórzyć. Jest to jednak dość czasochłonna operacja i w związku z obecnym obciążeniem zespołu pracami nie będziemy w stanie zająć się tym tematem od ręki.

Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...