Konrad Kucharski 0 Napisano 13 Maja 2023 Udostępnij Napisano 13 Maja 2023 w Drukarka fiskalna Witam, próbuję podłączyć drukarkę fiskalną Posnet Thermal XL2 (nie online) do nexo pro i wyskakuje komunikat "Posnet Thermal XL: Urządzenie [POSNET THERMAL XL2 13.03] nie pracuje na dedykowanym sterowniku. Sprawdź czy i kiedy to urządzenie będzie obsługiwane na naszej stronie internetowej [http://www.insert.com.pl/]." Co dalej robić? Link to postu
Daniel Kozłowski 1 171 Napisano 14 Maja 2023 Udostępnij Napisano 14 Maja 2023 w Drukarka fiskalna W związku z zacytowaną informacją - nic. Link to postu
Konrad Kucharski 0 Napisano 14 Maja 2023 Autor Udostępnij Napisano 14 Maja 2023 w Drukarka fiskalna Czy jest możliwe połączenie tej drukarki z Nexo? Proszę o konkretną odpowiedź jak rozwiązać ten problem. Odpowiedzi w stylu Pana Kozłowskiego proszę nie pisać. Chyba po to jest to forum, żeby pomagać a nie cwaniakować. Link to postu
Andrzej Kubik 1 100 Napisano 14 Maja 2023 Udostępnij Napisano 14 Maja 2023 w Drukarka fiskalna Ale czy ta drukarka u Pana nie działa?Bo wg mnie ten komunikat jest informacyjny i, tak jak napisał Daniel, nie wymaga żadnego działania z Pana strony.Przepraszam jeśli cwaniakuję. Link to postu
Konrad Kucharski 0 Napisano 14 Maja 2023 Autor Udostępnij Napisano 14 Maja 2023 w Drukarka fiskalna Tak właśnie, nie działa dlatego pytam co dalej robić. Link to postu
Daniel Kozłowski 1 171 Napisano 14 Maja 2023 Udostępnij Napisano 14 Maja 2023 w Drukarka fiskalna (edytowane) 27 minut temu, Konrad Kucharski napisał: Czy jest możliwe połączenie tej drukarki z Nexo? Tak. 27 minut temu, Konrad Kucharski napisał: Proszę o konkretną odpowiedź jak rozwiązać ten problem. Już ją Pan otrzymał tylko z niej nie skorzystał. Nie ma Pan żadnego problemu z programem, program przecież nie zgłasza żadnego błędu i pozwala na fiskalizację. W każdym razie nie napisał Pan, ani nie pokazał, że jest inaczej. 27 minut temu, Konrad Kucharski napisał: Odpowiedzi w stylu Pana Kozłowskiego proszę nie pisać. Chyba po to jest to forum, żeby pomagać... To co Pan robi na forum ? 27 minut temu, Konrad Kucharski napisał: ...a nie cwaniakować. Proszę nie mierzyć innych swoją miarą i przyjmować założenie, że ktoś próbuje Panu pomóc tylko Pan nie rozumie w jaki sposób i zastosować się lub poprosić o dodatkowe wyjaśnienia. Wypadałoby po prostu przeprosić i podziękować. Edytowane 14 Maja 2023 przez Daniel Kozłowski Link to postu
Daniel Kozłowski 1 171 Napisano 14 Maja 2023 Udostępnij Napisano 14 Maja 2023 w Drukarka fiskalna (edytowane) 6 minut temu, Konrad Kucharski napisał: Tak właśnie, nie działa dlatego pytam co dalej robić. To proszę opisać, a najlepiej pokazać co Pan robi i zamieścić komunikat błędu, z którym to "nie działa" się objawia. Dlaczego nie korzysta Pan z pomocy wybranego dostawcy programów / drukarki tylko traci czas i nerwy, przez które obrywają inni ? Edytowane 14 Maja 2023 przez Daniel Kozłowski Link to postu
Konrad Kucharski 0 Napisano 14 Maja 2023 Autor Udostępnij Napisano 14 Maja 2023 w Drukarka fiskalna Przepraszam, trochę mnie poniosło. Zgodnie z zacytowaną przeze mnie odpowiedzią z Insertu wynika jasno, że dana drukarka nie pracuje na dedykowanym sterowniku. Z tego względu zadałem pytanie co robić dalej? Uzyskałem odpowiedź "nic". Czyli co? Czekać, aż się pojawi sterownik? Nie jestem biegły w tym temacie i zapytałem na forum a uzyskałem odpowiedź "nic". I tak zareagowałem. Link to postu
Konrad Kucharski 0 Napisano 14 Maja 2023 Autor Udostępnij Napisano 14 Maja 2023 w Drukarka fiskalna Po uruchomieniu SUZ, aplikacja nie wyszukuje mojej drukarki. Dodaję ją ręcznie ale na liście ona nie występuje. Jest Thermal xl, xl2 online a xl2 nie ma. Wybieram więc sterownik xl i po sprawdzeniu połączenia wyskakuje wyżej cytowany komunikat, które mówi jasno, że urządzenie nie pracuje na tym sterowniku. Link to postu
Andrzej Kubik 1 100 Napisano 14 Maja 2023 Udostępnij Napisano 14 Maja 2023 w Drukarka fiskalna "Nie pracuje na dedykowanym sterowniku" oznacza tylko tyle że zastosowany sterownik nie jest dedykowany do tego konkretnego modelu drukarki, a nie "na tym sterowniku ta drukarka nie będzie pracować".Za to na każdym sterowniku wystarczy ustawić parametry transmisji w drukarce i w komputerze w sposób nie pasujący do siebie żeby nic nie chciało działać nawet na dedykowanym sterowniku. Link to postu
Konrad Kucharski 0 Napisano 14 Maja 2023 Autor Udostępnij Napisano 14 Maja 2023 w Drukarka fiskalna Nie pracuje to znaczy nie pracuje. Nie posiadam takiej wiedzy, że jak jest napisane " nie pracuje" to znaczy, że może pracować dlatego pytam co dalej robić? I proszę tylko o odpowiedź. Po sprawdzeniu w SUZ połączenia drukarki z programem wyskakuje omawiany komunikat co oznacza, że nie ma połączenia. Może od początku, 1. W zakładce urządzenia dodaję nowe urządzenie 2. Następuje wyszukiwanie urządzenia, nie znajduje 3. Uruchamiam aplikację SZU 4. Wyszukiwanie automatyczne nie znajduje drukarki 5. Wybieram drukarkę ręcznie, pojawia się ona ale z komunikatem, zrzut ekranu w załączniku I co dalej? Link to postu
Daniel Kozłowski 1 171 Napisano 14 Maja 2023 Udostępnij Napisano 14 Maja 2023 w Drukarka fiskalna 2 godziny temu, Konrad Kucharski napisał: Zgodnie z zacytowaną przeze mnie odpowiedzią z Insertu wynika jasno, że dana drukarka nie pracuje na dedykowanym sterowniku. Z tego względu zadałem pytanie co robić dalej? Uzyskałem odpowiedź "nic". Nie prawda, nie tak brzmiała moja odpowiedź, cytat: 3 godziny temu, Daniel Kozłowski napisał: W związku z zacytowaną informacją - nic. a innych informacji, przede wszystkim tej o problemach z wyborem sterownika i braku komunikacji przecież Pan nie podał. 2 godziny temu, Konrad Kucharski napisał: Czyli co? Czekać, aż się pojawi sterownik? Nie, należy skorzystać z innego, kompatybilnego sterownika. 2 godziny temu, Konrad Kucharski napisał: Nie jestem biegły w tym temacie i zapytałem na forum a uzyskałem odpowiedź "nic". Skoro wiedział Pan, że nie jest biegły w obsłudze programów InsERT i urządzeń fiskalnych to dlaczego nie zamówił Pan urządzenia z usługą instalacji ? Co do forum to jak często powtarzam trzeba się trochę postarać i dokładnie opisać, w tym często pokazać (zrzuty ekrany) problem, aby zostać dobrze zrozumianym i mieć szansę na otrzymanie pomocy. 2 godziny temu, Konrad Kucharski napisał: Po uruchomieniu SUZ, aplikacja nie wyszukuje mojej drukarki. Dlaczego w ogóle SUZ miałaby ją znaleźć ? Przecież SUZ wyszykuje tylko urządzenia widoczne w systemie operacyjnym jako port COM - czy drukarka jest widoczna w systemie operacyjnym ? Czy program serwisowy producenta drukarki nawiązuje połączenie ? Jeśli drukarka zostanie podłączona po sieci do SUZ jej nie znajdzie. 2 godziny temu, Konrad Kucharski napisał: Dodaję ją ręcznie ale na liście ona nie występuje. Technicznie to kompletnie żadna informacja - nie napisał Pan jak została skonfigurowana drukarka, a jakie parametry połączenia podał Pan w SUZ. 2 godziny temu, Konrad Kucharski napisał: Jest Thermal xl, xl2 online a xl2 nie ma. Wybieram więc sterownik xl... Dobrze, ten sterownik powinien być działać. 2 godziny temu, Konrad Kucharski napisał: ...i po sprawdzeniu połączenia wyskakuje wyżej cytowany komunikat, które mówi jasno, że urządzenie nie pracuje na tym sterowniku. Komunikat jasno mówi, że nie ma żadnego błędu, jest to jedynie informacja, którą w tym przypadku można zignorować. Jeśli nie ma innych komunikatów - nie pokazał ich Pan - to sugeruje, że wszystko jest w porządku, nie ma problemu. Link to postu
Daniel Kozłowski 1 171 Napisano 14 Maja 2023 Udostępnij Napisano 14 Maja 2023 w Drukarka fiskalna 2 minuty temu, Konrad Kucharski napisał: Nie pracuje to znaczy nie pracuje. Nie posiadam takiej wiedzy, że jak jest napisane " nie pracuje" to znaczy, że może pracować dlatego pytam co dalej robić? To co zawsze - proszę najzwyczajniej w świecie w końcu sprawdzić czy "drukarka pracuje" - proszę wydrukować paragon. Link to postu
Daniel Kozłowski 1 171 Napisano 14 Maja 2023 Udostępnij Napisano 14 Maja 2023 w Drukarka fiskalna 5 minut temu, Konrad Kucharski napisał: Po sprawdzeniu w SUZ połączenia drukarki z programem wyskakuje omawiany komunikat co oznacza, że nie ma połączenia. No nie, nie, nie, to przecież jasno i wyraźniej oznacza, że ma połączenie z ostrzeżeniem - ikona statusu jest przecież "pomarańczowa", a nie "czerwona", analogicznie do sygnalizacji drogowej. Link to postu
Rozwiązanie Daniel Kozłowski 1 171 Napisano 14 Maja 2023 Rozwiązanie Udostępnij Napisano 14 Maja 2023 w Drukarka fiskalna 9 minut temu, Konrad Kucharski napisał: I co dalej? Należy dodać drukarkę w Subiekcie i przetestować konfigurację poprzez wydruk paragonu. Link to postu
Konrad Kucharski 0 Napisano 14 Maja 2023 Autor Udostępnij Napisano 14 Maja 2023 w Drukarka fiskalna Wszystko jest już ok. Najeżdżając na pomarańczowy trójkąt pokazuje komunikat, że jest połączenie wraz z ostrzeżeniem. Drukarka jest już widoczna w zakładce urządzenia. Dziękuję za pomoc:) Następnym razem będę się starał bardziej szczegółowo opisywać problem. Pozdrawiam serdecznie Link to postu
Konrad Kucharski 0 Napisano 14 Maja 2023 Autor Udostępnij Napisano 14 Maja 2023 w Drukarka fiskalna Zmylił mnie ten komunikat, że drukarka nie działa. A jednak działa:) Link to postu
Konrad Kucharski 0 Napisano 14 Maja 2023 Autor Udostępnij Napisano 14 Maja 2023 w Drukarka fiskalna A dokładniej to "nie pracuje na danym sterowniku" A jednak pracuje:) Link to postu
Polecane posty