Dawid BetterSoft.pl 3 Napisano 6 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2023 w Błąd połączenia nie można zalogować się do konta insert Witam mam problem z połączeniem subiekta z kontem insert. Firma jest dodana do konta + dane logowania są poprawne. Po wpisaniu wszystkiego mam komunikat o błędzie. Link to postu
Kamil Goleń 115 Napisano 7 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2023 w Błąd połączenia nie można zalogować się do konta insert Dzień dobry, na jakim systemie operacyjnym Pan pracuje? Próbował Pan podłączyć konto insert na innym stanowisku? Link to postu
Krystian Koryciak 8 Napisano 19 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2023 w Błąd połączenia nie można zalogować się do konta insert (edytowane) Zrobiliśmy aktualizację do najnowszej wersji i udało się podpiąć do konta. Celem była rejestracja niebieskiego plusa i teraz się pojawił bardzo duży problem. Mamy bardzo duży problem ponieważ firma prawie stoi. Po aktywacji niebieskiego plusa ilość aktywnych licencji zmieniła się na 3. Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu. Edytowane 19 Czerwca 2023 przez Krystian Koryciak Link to postu
Krystian Koryciak 8 Napisano 19 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2023 w Błąd połączenia nie można zalogować się do konta insert na powyższym zrzucie jest napisane ilość aktywnych stanowisk 3. Przed aktywacją plusa było aktywnych 12 . Link to postu
Krystian Koryciak 8 Napisano 19 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2023 w Błąd połączenia nie można zalogować się do konta insert nie mogę się zgodzić ponieważ mamy wielu klientów którzy mają wiele stanowisk subiekta np 18 i rozszerzenie niebieskiego plusa nigdy nie spowodowało takiego czegoś. Pan sugeruje , że powinniśmy kupić 4x plusa co jest bez sensu. Plus nie jest ograniczony jeśli chodzi o ilość stanowisk. Link to postu
Krystian Koryciak 8 Napisano 19 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2023 w Błąd połączenia nie można zalogować się do konta insert to inaczej co mamy zrobić żeby mieć liczbę aktywnych stanowisk 12 bo nie rozumiem tych wywodów. przed aktywacją normalnie pracowali na 12 stanowiskach po dodaniu plusa zmieniło się na 3 i nie znamy przyczyny. Link to postu
Daniel Kozłowski 1 171 Napisano 19 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2023 w Błąd połączenia nie można zalogować się do konta insert 31 minut temu, Krystian Koryciak napisał: to inaczej co mamy zrobić żeby mieć liczbę aktywnych stanowisk 12 bo nie rozumiem tych wywodów. Przepraszam, źle spojrzałem, prawdopodobnie klient (świadomie lub nieświadomie) zawiesił sobie stanowiska, od jakiegoś czasu jest taka możliwość, proszę to wyjaśnić z klientem i/lub firmą InsERT. 34 minuty temu, Krystian Koryciak napisał: przed aktywacją normalnie pracowali na 12 stanowiskach po dodaniu plusa zmieniło się na 3 i nie znamy przyczyny. Przyczyną raczej nie była aktywacja plusa. Link to postu
Krystian Koryciak 8 Napisano 19 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2023 w Błąd połączenia nie można zalogować się do konta insert tak też zrobiłem czekam na odpowiedz , tak na prawdę to jedyna opcja to jakby klient w momencie opłacania abonamentu zmniejszył ilość stanowisk ale to raczej nie wchodzi w grę. No ale cóż czekam na informację. Dziękuje za chęci pomocy. Link to postu
Kacper Panek 139 Napisano 20 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2023 w Błąd połączenia nie można zalogować się do konta insert Dzień dobry, sytuacja zaistniała, ponieważ stanowiska zostały zawieszone przy zakupie abonamentu. Na przyszłość prosimy o korzystanie z jednego kanału komunikacji. Link to postu
Polecane posty