Skocz do zawartości

Gestor nexo - czy przez ostatnie 3 lata stał się bardziej "przyjazny"

Polecane posty

Nie ukrywam, że gdy tylko pojawił się Gestor nexo próbowałem na wszystkie sposoby wdrożyć go w firmie - ostało się tylko na obsłudze serwisu która "jakoś" działała

Pytanie: czy przez ostatnie 3 lata cokolwiek w w pracy z Gestorem nexo jako CRM poprawiło się ? Czy osoby, które aktywnie korzystają z tego środowiska mogą powiedzieć, ze twórcy pozbyli się chorób wieku dziecięcego ? 

Wiem że to pytanie bardzo subiektywne i nie da się jednoznacznie odpowiedzieć - ale podpowiedzcie cokolwiek co pomogłoby mi w podjęciu decyzji - próbować kolejnego podejścia czy szkoda czasu ?

Link to postu

Zależy do czego Pan używa.

 

Ja osobiście zawsze go wdrażam z wyłącznie 2 powodów (te są zawsze, inne powody są już per-use-case):

  • Lepsza obsługa skrzynek pocztowych (wielu adresatów, szablony i cała automatyzacja generowania mailów).
  • System ofert (w którym regularnie pojawiają się udogodnienia z tego co obserwuję) - mimo, że nie jest jakiś wyrafinowany, to jednak dobrze mieć wszystko w 1 miejscu.

Jak się pracuje z modułem Automatyzacji i ew. dorobi jakieś rozwiązania własne to można też całkiem ciekawe rzeczy robić z Gestorem (działania i CRM), ale to raczej rozwój całego nexo i Sfery.

 

Jeżeli chodzi o samą pracę to wszelkie zastrzeżenia raczej kierowałbym w stronę uciążliwej pracy zdalnej, bo w Gestorze jest klikania czasem dużo i przy pracy zdalnej (nawet przez pulpit zdalny) jest to na pewno gorsze niż konkurencyjne serwisy webowe do CRM (większa responsywność).

Link to postu

My używamy Gestora zarówno do działań i później miesięcznych rozliczeń Klientów z wykonanej pracy - zaokrąglanie do 30minut.

Moduł umów - ewidencja zarówno umów typowo treści (bez asortymentu) - RODO, powierzenie danych, etc... ale również umów gdzie wykonywane są cykliczne działania czy przypomnienia po określonym czasie - np. wpisujemy umowę na serwis systemu alarmowego i system sam wysyła do Klienta e-mail, sms w odpowiednim terminie z przypomnieniem + info do handlowca :)

 

Moduł serwisu - w ciągłym użytku - naprawa sprzętu komputerowego - powiadomienia o statusie zleceń, wyceny do akceptacji, zlecenie, fakturowanie

 

Do tego mamy dorobiony własnym moduł CallCenter dla nexo - działa w przeglądarce internetowej - w momencie jak ktoś dzwoni do firmy mamy od razu identyfikację osoby dzwoniącej + informacja o powiązaniach z firmami + ew. limity kredytowe, czy przeterminowane płatności. Z tego poziomu dodajemy od razu działanie (rozmowa telefoniczna) i mamy pełny obraz historycznych połączeń.

 

 

Zdaniem podsumowania - też bym chciał żeby Gestor z pełnej opcji miał wersję webową jak i subiekt albo chociaż wyśnione RestAPI :) jednak uważam, że jest to duże narzędzie, które w znaczny sposób ułatwia codzienną pracę w zakresie CRMowym.

 

  • Lubię to 1
  • Dziękuję 1
Link to postu

Dzięki za rzeczowe podejście - narzędzie jest rzeczywiście duże i spora rola Użytkownika i dobrego wdrożenia - ja walczę (przynajmniej koncepcyjnie) o dobre katalogowanie i składanie ofert prze osoby poruszające się mobilnie. Jest potrzebne zarówno od strony handlowej jak i dobrego zarządzania chociażby zapasami magazynowymi. Jeśli miałby to robić "operator" siedzący przy biurku jest o przeżycia - jakakolwiek mobilność handlowca jest problemem 

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...