Dominik Lipka 1 Napisano 13 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2023 w Gestor nexo - czy przez ostatnie 3 lata stał się bardziej "przyjazny" Nie ukrywam, że gdy tylko pojawił się Gestor nexo próbowałem na wszystkie sposoby wdrożyć go w firmie - ostało się tylko na obsłudze serwisu która "jakoś" działała Pytanie: czy przez ostatnie 3 lata cokolwiek w w pracy z Gestorem nexo jako CRM poprawiło się ? Czy osoby, które aktywnie korzystają z tego środowiska mogą powiedzieć, ze twórcy pozbyli się chorób wieku dziecięcego ? Wiem że to pytanie bardzo subiektywne i nie da się jednoznacznie odpowiedzieć - ale podpowiedzcie cokolwiek co pomogłoby mi w podjęciu decyzji - próbować kolejnego podejścia czy szkoda czasu ? Link to postu
Kacper Panek 139 Napisano 13 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2023 w Gestor nexo - czy przez ostatnie 3 lata stał się bardziej "przyjazny" (edytowane) Dzień dobry, w celu przetestowania programu przed ewentualnym zakupem może Pan skorzystać z darmowej wersji testowej: Pobierz wersję próbną Edytowane 13 Czerwca 2023 przez Kacper Panek Link to postu
Dominik Lipka 1 Napisano 13 Czerwca 2023 Autor Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2023 w Gestor nexo - czy przez ostatnie 3 lata stał się bardziej "przyjazny" Program posiadam w wersji nie aktualizowanej od 2020 --> pytanie bardziej skierowane jest do Użytkowników czy przez ten czas cokolwiek dobrego z tym środowiskiem sie wydarzyło poza łataniem dziur i dostosowywaniem do ciągłych zmian w przepisach Link to postu
Ernest Sadowski 57 Napisano 13 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2023 w Gestor nexo - czy przez ostatnie 3 lata stał się bardziej "przyjazny" Zależy do czego Pan używa. Ja osobiście zawsze go wdrażam z wyłącznie 2 powodów (te są zawsze, inne powody są już per-use-case): Lepsza obsługa skrzynek pocztowych (wielu adresatów, szablony i cała automatyzacja generowania mailów). System ofert (w którym regularnie pojawiają się udogodnienia z tego co obserwuję) - mimo, że nie jest jakiś wyrafinowany, to jednak dobrze mieć wszystko w 1 miejscu. Jak się pracuje z modułem Automatyzacji i ew. dorobi jakieś rozwiązania własne to można też całkiem ciekawe rzeczy robić z Gestorem (działania i CRM), ale to raczej rozwój całego nexo i Sfery. Jeżeli chodzi o samą pracę to wszelkie zastrzeżenia raczej kierowałbym w stronę uciążliwej pracy zdalnej, bo w Gestorze jest klikania czasem dużo i przy pracy zdalnej (nawet przez pulpit zdalny) jest to na pewno gorsze niż konkurencyjne serwisy webowe do CRM (większa responsywność). Link to postu
Dominik Lipka 1 Napisano 13 Czerwca 2023 Autor Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2023 w Gestor nexo - czy przez ostatnie 3 lata stał się bardziej "przyjazny" Generalnie Gestor Nexo przy każdej zdalnej formie jest uciążliwy - do tego już doszedłem - rozumiem że nic online nowego do tego systemu nie ma ? Link to postu
Patryk Kłoda 208 Napisano 13 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2023 w Gestor nexo - czy przez ostatnie 3 lata stał się bardziej "przyjazny" My używamy Gestora zarówno do działań i później miesięcznych rozliczeń Klientów z wykonanej pracy - zaokrąglanie do 30minut. Moduł umów - ewidencja zarówno umów typowo treści (bez asortymentu) - RODO, powierzenie danych, etc... ale również umów gdzie wykonywane są cykliczne działania czy przypomnienia po określonym czasie - np. wpisujemy umowę na serwis systemu alarmowego i system sam wysyła do Klienta e-mail, sms w odpowiednim terminie z przypomnieniem + info do handlowca Moduł serwisu - w ciągłym użytku - naprawa sprzętu komputerowego - powiadomienia o statusie zleceń, wyceny do akceptacji, zlecenie, fakturowanie Do tego mamy dorobiony własnym moduł CallCenter dla nexo - działa w przeglądarce internetowej - w momencie jak ktoś dzwoni do firmy mamy od razu identyfikację osoby dzwoniącej + informacja o powiązaniach z firmami + ew. limity kredytowe, czy przeterminowane płatności. Z tego poziomu dodajemy od razu działanie (rozmowa telefoniczna) i mamy pełny obraz historycznych połączeń. Zdaniem podsumowania - też bym chciał żeby Gestor z pełnej opcji miał wersję webową jak i subiekt albo chociaż wyśnione RestAPI jednak uważam, że jest to duże narzędzie, które w znaczny sposób ułatwia codzienną pracę w zakresie CRMowym. 1 1 Link to postu
Dominik Lipka 1 Napisano 14 Czerwca 2023 Autor Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2023 w Gestor nexo - czy przez ostatnie 3 lata stał się bardziej "przyjazny" Dzięki za rzeczowe podejście - narzędzie jest rzeczywiście duże i spora rola Użytkownika i dobrego wdrożenia - ja walczę (przynajmniej koncepcyjnie) o dobre katalogowanie i składanie ofert prze osoby poruszające się mobilnie. Jest potrzebne zarówno od strony handlowej jak i dobrego zarządzania chociażby zapasami magazynowymi. Jeśli miałby to robić "operator" siedzący przy biurku jest o przeżycia - jakakolwiek mobilność handlowca jest problemem Link to postu
Polecane posty