Skocz do zawartości

Paczkomaty - problem z synchronizacją

Polecane posty

Udało nam się powtórzyć ten błąd. Wynika on z tego, że paczkomaty.pl nagle zmieniły strukturę odpowiedzi na zapytanie przez API, gdy wystąpi błąd. W naszym przypadku zwracany jest błąd o treści "Timeout 3s", ale Sello nie potrafi jej wyciągnąć. Na razie nie wiemy, czy to błąd po stronie paczkomaty.pl, czy zamierzona zmiana. W każdym razie dokumentacja ichniego API nic o tym nie mówi.

Link to postu

Wypracowana przez te kilka dni metoda działania:

1. Tworzymy normalnie paczki w Sello.

2. Wysyłamy dane do paczkomatów - paczki (na szczęście) poprawnie widać w ich Menedżerze.

3. Jeśli opłacić po stronie Sello się nie da (a tak na razie jest) opłacamy w Menedżerze i pobieramy status przesyłek do Sello (Wyślij/Odbierz->Dostawcy paczek->Odbierz).  Powinno się dać wydrukować etykiety, a jeśli nie to też można to zrobić z Menedżera.

 

Jest to nieco upierdliwe, ale dopóki dane paczek przenoszą się poprawnie to da się pracować.

Link to postu
  • 2 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...