tadzimir.pl 155 Napisano 22 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2013 w Paczkomaty - problem z synchronizacją Przy próbie synchronizacji (opłacenia paczek) pojawia się błąd Synchronizacja paczek z serwisem paczkomaty.pl.: Nieprawidłowy wskaźnik. (0x80004003) Czy ktoś jeszcze tak ma czy to tylko u mnie? EDIT: zapomniałem o tym wcześniej, ale sprawdziłem teraz: reset serwera nie pomaga (końcówek brak). Cytuj Link to postu
pozy 4 Napisano 22 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2013 w Paczkomaty - problem z synchronizacją Udało nam się powtórzyć ten błąd. Wynika on z tego, że paczkomaty.pl nagle zmieniły strukturę odpowiedzi na zapytanie przez API, gdy wystąpi błąd. W naszym przypadku zwracany jest błąd o treści "Timeout 3s", ale Sello nie potrafi jej wyciągnąć. Na razie nie wiemy, czy to błąd po stronie paczkomaty.pl, czy zamierzona zmiana. W każdym razie dokumentacja ichniego API nic o tym nie mówi. Cytuj Link to postu
Miłosz Juszczak 1 Napisano 22 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2013 w Paczkomaty - problem z synchronizacją Podłącze się do tematu, w moim przypadku przy synchronizacji z serwisem paczkomaty.pl niema żadnego błędu, jednak paczki nie są widziane w systemie, nie nadany jest również numer w Sello. Cytuj Link to postu
slimtex 5 Napisano 25 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2013 w Paczkomaty - problem z synchronizacją Ja również mam problem i to duży. Niestety znacznie utrudnia to wysyłkę i jakiekolwiek funkcjonowanie. Udało się już naprawic problem?? Proszę o pilną odpowiedz!!!!!!! Cytuj Link to postu
tadzimir.pl 155 Napisano 25 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 25 Lipca 2013 w Paczkomaty - problem z synchronizacją Wypracowana przez te kilka dni metoda działania: 1. Tworzymy normalnie paczki w Sello. 2. Wysyłamy dane do paczkomatów - paczki (na szczęście) poprawnie widać w ich Menedżerze. 3. Jeśli opłacić po stronie Sello się nie da (a tak na razie jest) opłacamy w Menedżerze i pobieramy status przesyłek do Sello (Wyślij/Odbierz->Dostawcy paczek->Odbierz). Powinno się dać wydrukować etykiety, a jeśli nie to też można to zrobić z Menedżera. Jest to nieco upierdliwe, ale dopóki dane paczek przenoszą się poprawnie to da się pracować. Cytuj Link to postu
kkondzikk 0 Napisano 1 Października 2013 Udostępnij Napisano 1 Października 2013 w Paczkomaty - problem z synchronizacją Podłącze się do tematu, w moim przypadku przy synchronizacji z serwisem paczkomaty.pl niema żadnego błędu, jednak paczki nie są widziane w systemie, nie nadany jest również numer w Sello. U nas dziś to samo. Brak błędu a paczka w menadżerze się nie tworzy. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 2 Października 2013 Udostępnij Napisano 2 Października 2013 w Paczkomaty - problem z synchronizacją Jaki pojawia się status w kolumnie status (może być ona ukryta)? Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.