Skocz do zawartości

Własne zestawienie SQL

Polecane posty

Witam serdecznie,

Jestem początkujący w tworzeniu zestawień własnych SQL.

Potrzebuje stworzyć zestawienie SQL do Programu Subiekt GT, które będzie wyświetlało listę towarów/usług wraz z ważnymi informacjami o zamówieniu. Wszelkie dane są pobierane z zamówień od klientów. Napotkałem problem z wyciągnięciem nr faktury zrealizowanego zamówienia. Z tego co widzę, rekord zamówienia w tabeli dok__Dokument nie zawiera informacji, która pozwoliłaby mi zlokalizować rekord faktury powiązanej lub w jakiś sposób pomóc zlokalizować jej numer. Może ktoś z Was się orientuje w jaki sposób wyciągnąć numer faktury powiązanej z zamówieniem ?

 

Pozdrawiam

Link to postu
44 minuty temu, Marcin Sentyrz napisał:

Potrzebuje stworzyć zestawienie SQL do Programu Subiekt GT, które będzie wyświetlało listę towarów/usług wraz z ważnymi informacjami o zamówieniu. Wszelkie dane są pobierane z zamówień od klientów. Napotkałem problem z wyciągnięciem nr faktury zrealizowanego zamówienia. Z tego co widzę, rekord zamówienia w tabeli dok__Dokument nie zawiera informacji, która pozwoliłaby mi zlokalizować rekord faktury powiązanej lub w jakiś sposób pomóc zlokalizować jej numer.

Niestety nie wyjaśnił Pan gdzie i w jaki sposób patrzy, ale taka informacja jak najbardziej jest zawarta w tabeli dok__Dokument, cytat z dokumentacji bazy danych:

Cytat

9 | dok_DoDokId | Identyfikator dokumentu powiązanego. Dla KFS-FS; KFZ-FZ;WZ-FS; VWZ-FS; PZ-FZ; VPZ-FZ; ZW-PA/PI; ZK-FS; ZD-FZ; FD-PA/PI; WZ-ZKzal

Zwracam tylko uwagę, że ZK może być realizowane bezpośrednio do FS jak również poprzez WZ.

 

--

50 minut temu, Marcin Sentyrz napisał:

Może ktoś z Was się orientuje w jaki sposób wyciągnąć numer faktury powiązanej z zamówieniem ?

Najprościej jest patrzeć co robi program, skąd pobiera dane za pomocą narzędzi typu profiler. Warto też konsultować takie potrzeby z wybranym dostawcą programów serwisantem.

 

 

Link to postu

Witam Panie Danielu,