Rafał B. 12 Napisano 12 Listopada 2023 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2023 w Nie udało się uruchomić systemu sprzedaży (XMAG +kolektor danych) Zainstalowałem XMAG i do pewniego momentu wszystko chodziło dobrze, ale w po jakimś czasie na komputerze, na którym jest baza danych, Sello przestało się łączyć z systemem sprzedaży (Subiekt Nexo Pro). Na komputerze zdalnym było jakiś czas ok, ale po godzinie lub dwóch zdalny też stracił możliwość połączenia z systemem sprzedaży. Komunikat w Sello wygląda tak: Uruchamianie systemu sprzedaży: Nie udało się uruchomić systemu sprzedaży. InsERT.Mox.ExternalLauncher.ExternalWorkflowException: Na tym komputerze nie uruchomiono programu Nexo z podaną bazą podmiotu w bieżącej wersji - zrób to, aby móc podłączyć się do tego podmiotu. w InsERT.Mox.ExternalLauncher.ExternalWorkflow.GetLaunchMessage(String productName, String connectionString, String deploymentsDirectory) w InsERT.Sello.SalesSystemServer.NexoInstance.PrepareAssemblyResolver() w InsERT.Sello.SalesSystemServer.NexoInstance.PrepareInstance() w InsERT.Sello.SalesSystemServer.SalesSystemHost.ThreadRun() Przesiedzieliśmy jakie zapytania do bazy danych Sello wysyła podczas testowania połączenia do systemu sprzedażowego za pomocą tego guzika zanim blad wystepuje: <screenshot> I ostatnie zapytanie dotyczy pakietu XMAG zanim powyższy błąd się wyświetli: exec sp_executesql N'SELECT Name, VersionMajor, VersionMinor, VersionBuild, VersionRevision, DATALENGTH(Contents), Manifest FROM InsLauncher.Packages WHERE Name = @Name AND VersionMajor = @VersionMajor AND VersionMinor = @VersionMinor AND VersionBuild = @VersionBuild AND VersionRevision = @VersionRevision',N'@Name nvarchar(10),@VersionMajor int,@VersionMinor int,@VersionBuild int,@VersionRevision int',@Name=N'SerwerXMAG',@VersionMajor=1,@VersionMinor=0,@VersionBuild=0,@VersionRevision=0; Może ktoś zna rozwiązanie tego problemu? Subiekt Nexo Pro działa bez zarzutów, tylko z Sello są problemy. Sam XMAG z Nexo też działał dobrze. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 13 Listopada 2023 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2023 w Nie udało się uruchomić systemu sprzedaży (XMAG +kolektor danych) Rozwiązanie jest podane w treści błędu: Cytat Na tym komputerze nie uruchomiono programu Nexo z podaną bazą podmiotu w bieżącej wersji - zrób to, aby móc podłączyć się do tego podmiotu. Co oznacza, że Sello łączy się z bazą nexo, na której nie został uruchomiony Subiekt nexo. Musi być on choć raz odpalony na tym komputerze, aby wypakował sobie pliki programu potrzebne do jego uruchomienia przez Sello. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.