Skocz do zawartości

Błąd przy generowaniu etykiet InPost w wersji 48

Polecane posty

Cześć wszystkim.

Czy ktoś z was ma błąd przy generowaniu etykiet inpost. Etykieta nie jest pobrana do Sello ale jest utworzona, próbowałam ponownie wygenerować etykietę i udawało się

lecz jest to problem przy paczkach smartowych, pierwsza etykieta darmowa nie pobiera się a druga płatna idzie jako etykieta wysyłkowa( nie można żądać zwrotu za etykietę smart), niestety te błędy drogo mnie kosztowały nim się tego dopatrzyłam. Czy ktoś ma również ten problem w wersji 48?

 

sellonx.jpg

Edytowane przez URSZULA SZCZEPANIAK
Link to postu
  • Bartosz Rosa zmienił tytuł na Błąd przy generowaniu etykiet InPost w wersji 48

Od kiedy ten problem występuje, albo inaczej. Czy nadal on występuje dla nowych zamówień?

 

Wczoraj (19.12.2023) w godzinach popołudniowych wdrożyliśmy pewne poprawki w serwisie chmurowym pośredniczącym w komunikacji Sello z kurierami, które adresowały problem ze spowolnionym dostępem do serwisu InPost (w związku z większym niż zazwyczaj ruchem i obciążeniem serwisu). Takie nadmierne obciążenie mogło powodować to, że informacja zwrotna o stworzeniu przesyłki u kuriera mogła nie powrócić do Sello, w związku z czym była tworzona nowa przesyłka - w praktyce druga, już bez SMARTa.

 

Link to postu
  • 2 tygodnie później...

Trwa cały czas, codziennie jest kilka razy sytuacja gdzie etykietę trzeba drukować z panelu inpost. Dziś również występował.

Czasami pomaga na jakiś czas wyłączenie sello nx i włączenie ponownie. Po wystąpieniu trzech czterech błędów zadna kolejna etykieta nie zostanie pobrana, wówczas obowiązkowe ponowne uruchomienie komputera.

Edytowane przez URSZULA SZCZEPANIAK
Link to postu

Czy na pewno restart jest tutaj wymagany? Problemem ze zbyt długim tworzeniem przesyłek i pobieraniem wydruków aktualnie zajmujemy się i rozwiązanie pojawi się w jednej z najbliższych aktualizacji, ale w zasadzie powinna pomóc próba ponownego wygenerowania/wydrukowania tej przesyłki.

Link to postu
1 minutę temu, centrumstali com napisał:

Wygenerowanie kolejnej etykiety nie jest płatne. Może Pani utworzyć ich nawet i 50 do jednego zamówienia. Płaci się dopiero za etykietę, która zostanie nadana - odbita przez kuriera

Z mojego doświadczenia wynika, że to jest dokładnie tak, ale za wyjątkiem etykiety allegro/smart. Czasami niestety muszę wygenerować do tego samego zamówienia 2-gą etykietę i manager inpostu ostrzega, że bezpłatna etykieta została wykorzystana, a kolejna będzie płatna.

Koleżance chodzi pewnie o ten przypadek smart.

  • Lubię to 1
Link to postu
3 godziny temu, MARCIN e-kupowanie.pl napisał:

Z mojego doświadczenia wynika, że to jest dokładnie tak, ale za wyjątkiem etykiety allegro/smart. Czasami niestety muszę wygenerować do tego samego zamówienia 2-gą etykietę i manager inpostu ostrzega, że bezpłatna etykieta została wykorzystana, a kolejna będzie płatna.

Koleżance chodzi pewnie o ten przypadek smart.

Dokładnie tak

Link to postu

Prośba o sprawdzenie czy dzisiaj problem z tworzeniem etykiet dalej się powtarza. Wdrożyliśmy pewną poprawkę po stronie naszego serwisu chmurowego związaną z tworzeniem przesyłek w InPoscie. Nasze obserwacje wskazują, że problemy przestały występować, a jak to jest od strony Sello NX?

Link to postu
W dniu 8.01.2024 o 10:09, Bartosz Rosa napisał:

Prośba o sprawdzenie czy dzisiaj problem z tworzeniem etykiet dalej się powtarza. Wdrożyliśmy pewną poprawkę po stronie naszego serwisu chmurowego związaną z tworzeniem przesyłek w InPoscie. Nasze obserwacje wskazują, że problemy przestały występować, a jak to jest od strony Sello NX?

Wczoraj i dziś nie wystąpił problem z generowaniem etykiety do inpost, (pod warunkiem , że zamówienie zostało pobrane do SNX, niestety duża część zamówień nie jest pobierana). Mam nadzięję, że będzie dobrze.

  • Dziękuję 2
Link to postu

Z podesłanych logów wynika, że problem z zapisywaniem (nie z pobieraniem) zamówień wysyłkowych leży tak naprawdę w okolicach numeracji dla klientów. Czy tam coś było może zmieniane? Czy może dla klientów jest dodana jakaś automatyzacja nexo? Bo to też przewija się w logach.

 

Konsultujemy temat z zespołami zajmującymi się tymi modułami, ale nie jest to raczej problem generowany bezpośrednio przez Sello NX.

Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...