Julian Kosobucki 4 Napisano 13 Lutego Udostępnij Napisano 13 Lutego w Aktualizacja, a wyłączenie Wczoraj zaktualizowałem subiekta nexo do najnowszej wersji i sello mi się wyłączało. Na szczęście można było przywrócić subiekta do wcześniejszej wersji i powysylalem zamówienia z sello. Dzisiaj zrobiłem aktualizacje subiekta, później aktualizacje sello i co? I dalej się wyłącza. Przewróciłem subiekta do wcześniejszej wersji, a sello dalej się wyłącza. No ludzie co jest????? Cytuj Link to postu
Łukasz F 13 Napisano 13 Lutego Udostępnij Napisano 13 Lutego w Aktualizacja, a wyłączenie (edytowane) Mam to samo. Sello w najnowszej wersji wyłącza się zaraz po uruchomieniu Edytowane 13 Lutego przez Łukasz F Cytuj Link to postu
Łukasz F 13 Napisano 13 Lutego Udostępnij Napisano 13 Lutego w Aktualizacja, a wyłączenie Jednak u mnie po aktualizacjach programy przestały się wyłączać Cytuj Link to postu
Julian Kosobucki 4 Napisano 14 Lutego Autor Udostępnij Napisano 14 Lutego w Aktualizacja, a wyłączenie U mnie już działa. Musiałem zaktualizować podmiot w subiekcie. Wcześniej włączałem program i się robiło, teraz jak włączyłem to się nie zaktualizował. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 770 Napisano 14 Lutego Udostępnij Napisano 14 Lutego w Aktualizacja, a wyłączenie Która wersja Sello została zainstalowana? https://www.sello.pl/2024/02/12/sello-1-43-5-subiekt-nexo-49-0-0/ https://www.sello.pl/2024/02/13/sello-1-43-6/ Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.