Skocz do zawartości

szybka płatność online niezakończona - ZAMÓWIENIA WYSYŁKOWE

Polecane posty

Witam,

w załączeniu screeny problemu.

Do tej pory dwa razy zdarzylo nam się, że pomimo tego że obie transakcje zostały opłacone i po stronie Allegro na stronie zamówienia wszystko dowodzi, że płatność została zakończona, niestety w kolumnie pt PŁATNOŚĆ ORYGINAŁU - IKONA ikonki te są szare i wyświetla się po najechaniu na nie informacja "szybka płatność online niezakończona".
Dostrzegliśmy że pod takim zamówieniem w zakładce NALEŻNOŚCI I ROZLICZENIA pojawiła się ze znakami zapytania w jednym przypadku informacja "?? P24" a w drugim "?? PAYU".
Prosimy o pilną pomoc jak to naprawić, bo zupełnie nie wiemy dlaczego w przypadku tych 2 transakcji wystąpił taki problem a w pozostałych ponad 130 nie.

screen problem z płatnoscia payu.jpg

screen_ problem z płatnoscia p24.jpg

Link to postu

Szara ikonka, jak i brak daty obok ?? PAYU lub ?? P24 oznacza, że płatność się rozpoczęła ale w momencie pobierania zamówienia z Allegro nie była jeszcze zakończona.

Status płatności czyli ikonka powinna się zmienić na zieloną, po odebraniu kolejnych danych z Allegro. Jeśli jest ustawione cykliczne pobieranie zamówień wysyłkowych to czas odświeżenia jest ograniczony tymi cyklami. 

Czy po kliknięciu prawym na takie zamówienie i wybraniu opcji Pobierz dane zamówienia status ten się zmienia na taki jak jest w Allegro?

 

Link to postu

Podeślij proszę log z pobierania tych dwóch zamówien z prawokliku. Poniżej instrukcja:

 

Sello NX - logowanie Allegro.zip

 

Spoiler

Instrukcja włączenia logowania w Sello NX

 

Proszę za pomocą odpowiedniego pliku reg z załącznika uruchomić logowanie komunikacji (trzeba rozpakować plik, uruchomić plik reg oraz potwierdzić dodanie informacji do rejestru Windows).

Zrestartować Sello NX i spróbować wykonać czynność powodującą problem.

W folderze c:\Users\<użytkownik windows>\AppData\Local\Insert\Logs\Sello\ stworzony zostanie plik Sello-[data].json. Proszę podesłać go na sello@insert.com.pl z linkiem do wątku z forum lub jako odpowiedź do maila.

Po wszystkim proszę wyłączyć logowanie odpowiednim plikiem

 

Link to postu
  • 3 tygodnie później...
13 minut temu, Bartosz Rosa napisał:

Podeślijcie log z pobierania tych zamówień. Możecie też sprawdzić jak wyglądają identyfikatory tych płatności (w menu po prawej) jest możliwość skopiowania.

Czy możesz przypomnieć jak w nexo wygenerować log?

Link to postu
Teraz, MARCIN e-kupowanie.pl napisał:

Czy możesz przypomnieć jak w nexo wygenerować log?

3 posty wyżej :). Ale samo pobranie nic nie da. Powtórzyliśmy ten problem w sytuacji takiej, że klient opłaca zamówienie i ta płatność się nie powodzi - Sello pobiera to zamówienie w trakcie, gdy płatność jest jeszcze rozpoczęta. Następnie klient dokonuje kolejnej - innej płatności i wtedy taka płatność pojawia się jako nowa, kolejna. Samo w sobie nie jest to chyba problemem, prócz tego, że status zamówienia jest w takim przypadku źle oznaczany.

 

 

Link to postu
4 minuty temu, Bartosz Rosa napisał:

Samo w sobie nie jest to chyba problemem, prócz tego, że status zamówienia jest w takim przypadku źle oznaczany.

Jak już wiecie o co chodzi o OK. Ale jest to problemem, bo brak odpowiedniego statusu na liście zmusza np. do sprawdzania e-maili z allegro, czy klient rzeczywiście zapłacił...

  • Lubię to 2
Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...