Micro Chip 9 Napisano 9 Kwietnia Udostępnij Napisano 9 Kwietnia w szybka płatność online niezakończona - ZAMÓWIENIA WYSYŁKOWE Witam, w załączeniu screeny problemu. Do tej pory dwa razy zdarzylo nam się, że pomimo tego że obie transakcje zostały opłacone i po stronie Allegro na stronie zamówienia wszystko dowodzi, że płatność została zakończona, niestety w kolumnie pt PŁATNOŚĆ ORYGINAŁU - IKONA ikonki te są szare i wyświetla się po najechaniu na nie informacja "szybka płatność online niezakończona". Dostrzegliśmy że pod takim zamówieniem w zakładce NALEŻNOŚCI I ROZLICZENIA pojawiła się ze znakami zapytania w jednym przypadku informacja "?? P24" a w drugim "?? PAYU". Prosimy o pilną pomoc jak to naprawić, bo zupełnie nie wiemy dlaczego w przypadku tych 2 transakcji wystąpił taki problem a w pozostałych ponad 130 nie. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 11 Kwietnia Udostępnij Napisano 11 Kwietnia w szybka płatność online niezakończona - ZAMÓWIENIA WYSYŁKOWE Szara ikonka, jak i brak daty obok ?? PAYU lub ?? P24 oznacza, że płatność się rozpoczęła ale w momencie pobierania zamówienia z Allegro nie była jeszcze zakończona. Status płatności czyli ikonka powinna się zmienić na zieloną, po odebraniu kolejnych danych z Allegro. Jeśli jest ustawione cykliczne pobieranie zamówień wysyłkowych to czas odświeżenia jest ograniczony tymi cyklami. Czy po kliknięciu prawym na takie zamówienie i wybraniu opcji Pobierz dane zamówienia status ten się zmienia na taki jak jest w Allegro? Cytuj Link to postu
Micro Chip 9 Napisano 12 Kwietnia Autor Udostępnij Napisano 12 Kwietnia w szybka płatność online niezakończona - ZAMÓWIENIA WYSYŁKOWE Niestety nie zmienia się, bo oczywiście próbowaliśmy skorzystać z tej opcji z nadzieją, że właśnie naprawi ten problem. Nawet teraz próbowaliśmy skorzystać z tej opcji bo wciąż ikonka przy nich jest szara, ale nic się nie zmienia. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 12 Kwietnia Udostępnij Napisano 12 Kwietnia w szybka płatność online niezakończona - ZAMÓWIENIA WYSYŁKOWE Podeślij proszę log z pobierania tych dwóch zamówien z prawokliku. Poniżej instrukcja: Sello NX - logowanie Allegro.zip Spoiler Instrukcja włączenia logowania w Sello NX Proszę za pomocą odpowiedniego pliku reg z załącznika uruchomić logowanie komunikacji (trzeba rozpakować plik, uruchomić plik reg oraz potwierdzić dodanie informacji do rejestru Windows). Zrestartować Sello NX i spróbować wykonać czynność powodującą problem. W folderze c:\Users\<użytkownik windows>\AppData\Local\Insert\Logs\Sello\ stworzony zostanie plik Sello-[data].json. Proszę podesłać go na sello@insert.com.pl z linkiem do wątku z forum lub jako odpowiedź do maila. Po wszystkim proszę wyłączyć logowanie odpowiednim plikiem Cytuj Link to postu
Micro Chip 9 Napisano 30 Kwietnia Autor Udostępnij Napisano 30 Kwietnia w szybka płatność online niezakończona - ZAMÓWIENIA WYSYŁKOWE Witam, znowu ten sam problem . W załączeniu screen. Pobranie danych zamówienia nie naprawia problemu. Pozdrawiam Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 025 Napisano 30 Kwietnia Udostępnij Napisano 30 Kwietnia w szybka płatność online niezakończona - ZAMÓWIENIA WYSYŁKOWE 26 minut temu, Micro Chip napisał: Pobranie danych zamówienia nie naprawia problemu. Tez mam taki przypadek. Paczka opłacona od razu. Teraz jest 'zakończone', ale na żadnym etapie dane się nie uzupełniły... Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 30 Kwietnia Udostępnij Napisano 30 Kwietnia w szybka płatność online niezakończona - ZAMÓWIENIA WYSYŁKOWE Podeślijcie log z pobierania tych zamówień. Możecie też sprawdzić jak wyglądają identyfikatory tych płatności (w menu po prawej) jest możliwość skopiowania. Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 025 Napisano 30 Kwietnia Udostępnij Napisano 30 Kwietnia w szybka płatność online niezakończona - ZAMÓWIENIA WYSYŁKOWE 13 minut temu, Bartosz Rosa napisał: Podeślijcie log z pobierania tych zamówień. Możecie też sprawdzić jak wyglądają identyfikatory tych płatności (w menu po prawej) jest możliwość skopiowania. Czy możesz przypomnieć jak w nexo wygenerować log? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 30 Kwietnia Udostępnij Napisano 30 Kwietnia w szybka płatność online niezakończona - ZAMÓWIENIA WYSYŁKOWE Teraz, MARCIN e-kupowanie.pl napisał: Czy możesz przypomnieć jak w nexo wygenerować log? 3 posty wyżej :). Ale samo pobranie nic nie da. Powtórzyliśmy ten problem w sytuacji takiej, że klient opłaca zamówienie i ta płatność się nie powodzi - Sello pobiera to zamówienie w trakcie, gdy płatność jest jeszcze rozpoczęta. Następnie klient dokonuje kolejnej - innej płatności i wtedy taka płatność pojawia się jako nowa, kolejna. Samo w sobie nie jest to chyba problemem, prócz tego, że status zamówienia jest w takim przypadku źle oznaczany. Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 025 Napisano 30 Kwietnia Udostępnij Napisano 30 Kwietnia w szybka płatność online niezakończona - ZAMÓWIENIA WYSYŁKOWE 4 minuty temu, Bartosz Rosa napisał: Samo w sobie nie jest to chyba problemem, prócz tego, że status zamówienia jest w takim przypadku źle oznaczany. Jak już wiecie o co chodzi o OK. Ale jest to problemem, bo brak odpowiedniego statusu na liście zmusza np. do sprawdzania e-maili z allegro, czy klient rzeczywiście zapłacił... 2 Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.