Emes 1 Napisano 22 Maja 2014 Udostępnij Napisano 22 Maja 2014 w Po instalacji do wersji 1.16.1 Sello się nie uruchamia Witam, po zainstalowaniu nowej wersji Sello i zaktualizowaniu bazy danych mam komunikat, że baza danych jest w nowszej wersji. Poprzednia wersja Sello to 1.16 beta. Odinstalowałem i zainstalowałem na nowo Sello - ten sam komunikat się pojawia. przy instalacji brak błędów. Proszę o pomoc. Cytuj Link to postu
Ks. Robak 314 Napisano 22 Maja 2014 Udostępnij Napisano 22 Maja 2014 w Po instalacji do wersji 1.16.1 Sello się nie uruchamia Tego typu problemy są najgorsze do zdiagnozowania. Zwykle nie pojawiają się, jednak od czasu do czasu ktoś napisze, że aktualizacja się nie powiodła. Po pierwsze sprawdź czy Sello w ogóle działa, inaczej mówiąc, spróbuj założyć nowy podmiot i sprawdź czy wszystko działa na tym podmiocie. Oczywiście podmiot załóż z jakąś testową nazwą, bo nie będzie potrzebny do niczego potem. Jeśli Sello działa, prawdopodobnie zepsuła się baza. Wówczas jedyne co pozostało to przywrócenie jej z kopii, jeśli taką posiadasz. Sello tworzy kopię bazy przed jej aktualizacją, więc jest szansa, że ta kopia będzie poprawna. Jeśli nie - napisz na sello@insert.com.pl z prośbą o możliwość przesłania swojej bazy do analizy i naprawy. Cytuj Link to postu
Emes 1 Napisano 22 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 22 Maja 2014 w Po instalacji do wersji 1.16.1 Sello się nie uruchamia Niestety z kopią się podziało coś dziwnego ponieważ akurat tej nie ma, ostatnią mamy z 22.04 Na razie staramy się na niej pracować ale jest ciężko, niestety większość wiadomości od klientów mieliśmy tylko w tej bazie, transakcje dodane ręcznie, notatki własne itd. Napisałem już chyba do wszystkich do kogo można. Człowiek się uczy na błędach, najgorsze, że na swoich. Dzięki za pomoc. Cytuj Link to postu
Jarosław Grudziński 0 Napisano 23 Maja 2014 Udostępnij Napisano 23 Maja 2014 w Po instalacji do wersji 1.16.1 Sello się nie uruchamia Witam, identyczny przypadek u nas. Czy już ktoś nad tym pracuje!!! Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 777 Napisano 26 Maja 2014 Udostępnij Napisano 26 Maja 2014 w Po instalacji do wersji 1.16.1 Sello się nie uruchamia Proszę napisać w tej sprawie na sello@insert.com.pl. Cytuj Link to postu
Emes 1 Napisano 26 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 26 Maja 2014 w Po instalacji do wersji 1.16.1 Sello się nie uruchamia Napisałem, panowie pomogli w kilka godzin Jeszcze raz dziękuję. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.