Sławomir B 10 Napisano 30 Kwietnia Udostępnij Napisano 30 Kwietnia w InPost kurier problem z etykietami Dzień Dobry dziś generując etykiety na przesyłki InPost kurier pokazuje status przygotowano oferty i nie ma do pobrania etykiety w systemie inpost niema przesyłek czy ktoś się spotkał z takim zdarzeniem Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 30 Kwietnia Udostępnij Napisano 30 Kwietnia w InPost kurier problem z etykietami Konto w InPost prepaidowe czy na umowę? Taki status pojawia się, jeśli na koncie prepaidowym zabraknie środków na opłacenie przesyłki. Cytuj Link to postu
Sławomir B 10 Napisano 30 Kwietnia Autor Udostępnij Napisano 30 Kwietnia w InPost kurier problem z etykietami Dzień Dobry konto prepaidowe - środki są przesyłki typu paczkomat przechodzą bez problemu Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 30 Kwietnia Udostępnij Napisano 30 Kwietnia w InPost kurier problem z etykietami W takim razie, dobrze by było skontaktować się bezpośrednio z InPostem aby podpowiedzieli co jest nie tak. Możliwe, że jakaś awaria. Już podejrzane jest to, że nie widać tych przesyłek w InPost, skoro otrzymały status to gdzieś muszą być stworzone. Aby przesyłki ponownie utworzyć od strony Sello należy posłużyć się funkcją Utwórz ponownie w serwisie kuriera pod prawym klawiszem myszy. Cytuj Link to postu
Sławomir B 10 Napisano 30 Kwietnia Autor Udostępnij Napisano 30 Kwietnia w InPost kurier problem z etykietami Dzień Dobry do dnia dzisiejszego wszystkio ładnie dizłałąa tu dziś taki status przy koncie przedpłaconym jak nie ma środków to przynajmniej tworzy numer i można opłacić i jest inny status - nie pamiętam już jaki bo pilnuje by były środki a dziś status w sello się zmienia a w systemie inpost nie ma rządnego śladu o przesyłce Cytuj Link to postu
Sławomir B 10 Napisano 30 Kwietnia Autor Udostępnij Napisano 30 Kwietnia w InPost kurier problem z etykietami Utwórz ponownie w serwisie kuriera i ponowne wysłanie nic nie daje cały czas ten sam status Cytuj Link to postu
Sławomir B 10 Napisano 30 Kwietnia Autor Udostępnij Napisano 30 Kwietnia w InPost kurier problem z etykietami (edytowane) w inposcie nic nie załatwiłem u nich wszystko OK choć nie odpowiedzieli mi dlaczego nadają taki status i czemu mimo to nie ma przesyłka w systemie proszę o kontakt z dostawcą oprogramowania i Allegro Edytowane 30 Kwietnia przez Sławomir B Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 025 Napisano 30 Kwietnia Udostępnij Napisano 30 Kwietnia w InPost kurier problem z etykietami Godzinę temu, Sławomir B napisał: Utwórz ponownie w serwisie kuriera i ponowne wysłanie nic nie daje cały czas ten sam status Usuń paczkę DELETE i stwórz ją ponownie. To niby to samo co 'utwórz ponownie...' ale czasem zadziała inaczej. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 30 Kwietnia Udostępnij Napisano 30 Kwietnia w InPost kurier problem z etykietami No trochę olali sprawę moim zdaniem. To w końcu ich system nadał taki status a nie nasz czy Allegro. Nie ma fizycznej możliwości, żeby Sello zmieniło swoje działanie z dnia na dzień, czego nie można powiedzieć o serwisach webowych, jakimi jest API InPostu. Faktycznie przy braku środków pojawia się zazwyczaj status Oferta wybrana. Natomiast Przygotowano oferty jest statusem wcześniejszym - tak jakby mechanizm generowania przesyłek się zaciął na wczesnym etapie. Ale nadal podtrzymuję, że to InPost powinien zweryfikować co się stało, bo my nie mamy nawet jak tego sprawdzić co się dzieje u nich w systemie. Sello nie nadaje statusów tylko system InPostu. Cytuj Link to postu
Daniel Salamucha 29 Napisano 30 Kwietnia Udostępnij Napisano 30 Kwietnia w InPost kurier problem z etykietami Godzinę temu, Sławomir B napisał: w inposcie nic nie załatwiłem u nich wszystko OK choć nie odpowiedzieli mi dlaczego nadają taki status i czemu mimo to nie ma przesyłka w systemie proszę o kontakt z dostawcą oprogramowania i Allegro Wysyłam na priv namiary alternatywne do inpostu, może to pomoże - bo rozumiem, że problem poszedł na adres @ ogólny. Cytuj Link to postu
Sławomir B 10 Napisano 30 Kwietnia Autor Udostępnij Napisano 30 Kwietnia w InPost kurier problem z etykietami 18 minut temu, MARCIN e-kupowanie.pl napisał: Usuń paczkę DELETE i stwórz ją ponownie. To niby to samo co 'utwórz ponownie...' ale czasem zadziała inaczej. Próbowałem nie działa 4 minuty temu, Daniel Salamucha napisał: Wysyłam na priv namiary alternatywne do inpostu, może to pomoże - bo rozumiem, że problem poszedł na adres @ ogólny. dzięki za namiar 12 minut temu, Bartosz Rosa napisał: No trochę olali sprawę moim zdaniem. To w końcu ich system nadał taki status a nie nasz czy Allegro. Nie ma fizycznej możliwości, żeby Sello zmieniło swoje działanie z dnia na dzień, czego nie można powiedzieć o serwisach webowych, jakimi jest API InPostu. Faktycznie przy braku środków pojawia się zazwyczaj status Oferta wybrana. Natomiast Przygotowano oferty jest statusem wcześniejszym - tak jakby mechanizm generowania przesyłek się zaciął na wczesnym etapie. Ale nadal podtrzymuję, że to InPost powinien zweryfikować co się stało, bo my nie mamy nawet jak tego sprawdzić co się dzieje u nich w systemie. Sello nie nadaje statusów tylko system InPostu. Tak olali dlatego zadzwoniłem potem jeszcze trzy razy i dopiero ostatni konsulat okazał się zainteresowany co prawda sprawa nadal nie rozwiązana ale próbowaliśmy kliku rozwiązań i finalnie przyjęta zgłoszenie techniczne Cytuj Link to postu
Sławomir B 10 Napisano 30 Kwietnia Autor Udostępnij Napisano 30 Kwietnia w InPost kurier problem z etykietami 49 minut temu, Daniel Salamucha napisał: Wysyłam na priv namiary alternatywne do inpostu, może to pomoże - bo rozumiem, że problem poszedł na adres @ ogólny. Dzięki za namiar odpisali błyskawicznie sprawa załatwiona błahostka niepoprawne/niekompletne lub znaki specjalne w danych odbiorcy jeszcze raz dzięki za pomoc 1 Cytuj Link to postu
Daniel Salamucha 29 Napisano 30 Kwietnia Udostępnij Napisano 30 Kwietnia w InPost kurier problem z etykietami (edytowane) 17 minut temu, Sławomir B napisał: Dzięki za namiar odpisali błyskawicznie sprawa załatwiona błahostka niepoprawne/niekompletne lub znaki specjalne w danych odbiorcy jeszcze raz dzięki za pomoc Polecamy się na przyszłość PS. A w jakich znakach był problem? Edytowane 30 Kwietnia przez Daniel Salamucha Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.