Skocz do zawartości

Komentarze do transakcji anulowanych

Polecane posty

Całe (sellowe) życie żyłem w świadomości, że transakcja anulowana skutkuje tym, że otrzymany do niej komentarz pozytywny nie pojawi się w komentarzach do wystawienia. Czułem się spokojny, że żaden klient który wystawił mi pozytywa a nie zrealizował zakupu nie dostanie ode mnie komentarza pozytywnego.

 

Tym czasem wydaje mi się, że ostatnio wyłapałem takiego przypadka - i musiałem ręcznie zaznaczyć, żeby nie wystawiać komentarza zwrotnego.

 

Jak to ma działać? Czy sądzicie, że taka blokada by się przydała?

Link to postu

No ładnie ładnie.

 

Z jednej strony byłoby to fajne (ale jako opcja).

 

Z drugiej strony jednak, nie widzę powodu aby w większości przypadków takiemu komuś nie wystawić także pozytywa.

A jeśli chciałbym nie wystawiać komentarza w takiej sytuacji bo mi się klient naraził, to mogę postawić ptaszka  :P aby się nie wystawiał w Sello.

 

Choć z trzeciej strony to może faktycznie lepiej jak by takie przypadki lądowały w komentarzach do wystawienia i ręcznie by się decydowało czy wystawiać czy może lepiej dać negatywa, albo chociaż neutralnego.

Link to postu

No ładnie ładnie.

 

Z jednej strony byłoby to fajne (ale jako opcja).

 

Z drugiej strony jednak, nie widzę powodu aby w większości przypadków takiemu komuś nie wystawić także pozytywa.

A jeśli chciałbym nie wystawiać komentarza w takiej sytuacji bo mi się klient naraził, to mogę postawić ptaszka  :P aby się nie wystawiał w Sello.

 

Choć z trzeciej strony to może faktycznie lepiej jak by takie przypadki lądowały w komentarzach do wystawienia i ręcznie by się decydowało czy wystawiać czy może lepiej dać negatywa, albo chociaż neutralnego.

 

Rzecz w tym, że bywało tak, że allegro nie przyznawało zwrotu prowizji powołując się na wystawiony przez sprzedającego komentarz pozytywny... Osobiście nie widzę powodu by wystawiać w takim przypadku komentarz pozytywny (zazwyczaj nie wystawiam żadnego).

 

Oczywiście jak to zazwyczaj dobrze, by to było opcją do wyboru.

Link to postu

U nas szkoda czasu na indywidualne rozpatrywanie więc leci pozytyw za pozytyw. Chociaż taki klient wystawiając pozytyw zawsze może pojechać po gwiazdkach ;)

 

Jeśli dałoby się to gdzieś w Sello zdefiniować to jestem za. Wtedy można by wystawić komentarz dopiero po ewentualnym odkręceniu zwrotu prowizji. Ale z drugiej strony patrząc to - anulując transakcję nie problem zaznaczyć nie twórz komentarza ;)

 

Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...