MARCIN e-kupowanie.pl 1 017 Napisano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2014 w Komentarze do transakcji anulowanych Całe (sellowe) życie żyłem w świadomości, że transakcja anulowana skutkuje tym, że otrzymany do niej komentarz pozytywny nie pojawi się w komentarzach do wystawienia. Czułem się spokojny, że żaden klient który wystawił mi pozytywa a nie zrealizował zakupu nie dostanie ode mnie komentarza pozytywnego. Tym czasem wydaje mi się, że ostatnio wyłapałem takiego przypadka - i musiałem ręcznie zaznaczyć, żeby nie wystawiać komentarza zwrotnego. Jak to ma działać? Czy sądzicie, że taka blokada by się przydała? Cytuj Link to postu
Ks. Robak 314 Napisano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2014 w Komentarze do transakcji anulowanych No ładnie ładnie. Z jednej strony byłoby to fajne (ale jako opcja). Z drugiej strony jednak, nie widzę powodu aby w większości przypadków takiemu komuś nie wystawić także pozytywa. A jeśli chciałbym nie wystawiać komentarza w takiej sytuacji bo mi się klient naraził, to mogę postawić ptaszka aby się nie wystawiał w Sello. Choć z trzeciej strony to może faktycznie lepiej jak by takie przypadki lądowały w komentarzach do wystawienia i ręcznie by się decydowało czy wystawiać czy może lepiej dać negatywa, albo chociaż neutralnego. Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 017 Napisano 15 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2014 w Komentarze do transakcji anulowanych No ładnie ładnie. Z jednej strony byłoby to fajne (ale jako opcja). Z drugiej strony jednak, nie widzę powodu aby w większości przypadków takiemu komuś nie wystawić także pozytywa. A jeśli chciałbym nie wystawiać komentarza w takiej sytuacji bo mi się klient naraził, to mogę postawić ptaszka aby się nie wystawiał w Sello. Choć z trzeciej strony to może faktycznie lepiej jak by takie przypadki lądowały w komentarzach do wystawienia i ręcznie by się decydowało czy wystawiać czy może lepiej dać negatywa, albo chociaż neutralnego. Rzecz w tym, że bywało tak, że allegro nie przyznawało zwrotu prowizji powołując się na wystawiony przez sprzedającego komentarz pozytywny... Osobiście nie widzę powodu by wystawiać w takim przypadku komentarz pozytywny (zazwyczaj nie wystawiam żadnego). Oczywiście jak to zazwyczaj dobrze, by to było opcją do wyboru. Cytuj Link to postu
PanBanBan Marcin 185 Napisano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2014 w Komentarze do transakcji anulowanych U nas szkoda czasu na indywidualne rozpatrywanie więc leci pozytyw za pozytyw. Chociaż taki klient wystawiając pozytyw zawsze może pojechać po gwiazdkach Jeśli dałoby się to gdzieś w Sello zdefiniować to jestem za. Wtedy można by wystawić komentarz dopiero po ewentualnym odkręceniu zwrotu prowizji. Ale z drugiej strony patrząc to - anulując transakcję nie problem zaznaczyć nie twórz komentarza Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 017 Napisano 15 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2014 w Komentarze do transakcji anulowanych Ale z drugiej strony patrząc to - anulując transakcję nie problem zaznaczyć nie twórz komentarza Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.