Skocz do zawartości

Cała aktywność

Otwórz wszystkie nieprzeczytane w nowych zakładkach
Oznacz wszystkie jako przeczytane
  1. Wczoraj
  2. Proszę rozważyć wykorzystanie tabeli StanowiskoKasoweProfile. Wg mnie to rozwiąże Pana wymaganie.
  3. Dziękuję za odpowiedź. Trochę czekania było ale jest Co do NOTY to nie ma co owijać w bawełnę, nie doczekamy się, nadejdzie ksef i temat się zamknie sam 😃 No trudno, życie. Podrzuciłam Klientowi prosty (obcy, konkurencyjny!!) program do wystawienia noty online, nawet bez konieczności logowania. Tutaj możecie sobie zobaczyć jak rozwiązują to inni: Nota obciążeniowa, wystaw notę księgową obciążeniową online (fakturaxl.pl) Przy okazji polecam ciągle czekającym Klientom Inserta i Subiekta123 😮 Co do informacji o nowej kolumnie - termin płatności - super! 👍 Szkoda tylko, że to wszystko wymaga tyle czasu. Przecież to są naprawdę proste sprawy, w sensie technicznym. No ale dobra, nie czepiam się! Pozdrawiam i życzę ciągłego rozwoju i gonienia konkurencji w lepszym tempie 🤗
  4. Zdaje mi się że dokładnie taką reakcję przewidziałem i nawet napisałem jak to należy rozwiązać. Ech...
  5. Witam. Czy jest możliwość w Subiekcie nexo pro zablokować dostęp do stanowiska kasowego dla użytkownika - podobnie jak w Subiekcie GT? Znalazłem tylko możliwość zmiany domyślnego stanowiska kasowego, ale to nie to samo- pracownik może zmienić stanowisko kasowe na inne.
  6. Niestety pozostaje mi skontaktować się z serwisantem - ponieważ odpowiedź z symfonii jest następująca : Dzień dobry Z Pani informacji wynika, że plik został wyeksportowany prawidłowo, bez komunikatów o błędach. Błąd pojawia się w programie Rewizor. W takim przypadku prosiłabym o przekazanie zgłoszenia do analizy do wsparcia programu Rewizor, ponieważ nie posiadam wiedzy w zakresie obsługi programu Insert aby móc udzielić Pani pomocy w tym zakresie.
  7. Problem dotyczy OBU rachunków walutowych ale opiszę sytuację z EURO. Saldo konta bankowego dla rachunku EUR wynosi 9 759,34 EUR i tak też mam w Informatorze konta jak wybiorę walutę EUR. Środki te w magazynie walut występują jako 2 zasoby o wartości łącznej 42 145,31 zł jak widać poniżej. Taka też wartość przenosi się w Bilansie Otwarcia na 2024 który się nie bilansuje i nie wiem dla czego. Jak porównuję BO z BZ to różnice mam tylko na 2 rachunkach walutowych. Skąd bierze się wartość 53 386,17 zł z kwoty 9 759,34 EUR w ZSiO oraz BZ? Nie są to niezrealizowane różnice kursowe, bo one są wyliczone i zaksięgowane.
  8. Dzień dobry Panie Michale, Dziękuję za przesłanie pytania. Obecnie w Subiekcie 123 nie ma opcji zbiorczego oznaczania płatności. Planujemy ją dodać w przyszłości.
  9. W przypadku tworzenia nowych obiektów można sprawdzić czy Id > 0. Tak jest najprościej.
  10. No to to wyjaśnia sprawę. Przeglądałem przykłady i dokumentacje, i nie znalazłem czegoś co nakierowało by na to działanie. Dziękuje. A mogę wykryć w takim razie, w jaki sposób zostało zamknięte, w sensie czy przez zapisz, czy przez anuluj? Chodzi o detekcję nowego obiektu. No chyba, że po prostu sprawdzić czy Id nie jest null.
  11. Czyli może być to umowa z przed kilku lat i da się dodać tego pracownika do listy płac?
  12. Tak - bez umowy nie da się wystawić wypłaty - ale to może być umowa dawno zakończona.
  13. Dzień dobry, czy istnieje możliwość ustawienia domyślnych terminów w ofercie, np. obowiązuje od np. dzisiaj, obowiązuje do np. +7 dni od dzisiejszej daty? pozdrawiam, Krzysztof
  14. Żeby tak zrobić zasugerował Pan z Insertu kiedy mieliśmy wykupionego Telekonsultanta, twierdził że to jedyna forma żeby ten pracownik był na liście płac
  15. A skąd program ma o tym wiedzieć? W takim razie trzeba było nie "oszukiwać" tylko wpisać choćby jedną prawdziwą umowę (sprzed lat) tej pracownicy. Wtedy dałoby się wystawić wypłatę w bieżącym okresie.
  16. Te umowy z dopiskiem emeryt były stworzone na potrzeby utworzenia listy płac do ZFŚS, nie była w tym czasie wykonywania żadna praca, ani pracownik nie był zatrudniony na podstawie umowy o pracę. Bez tego nie dało się dodać pracownika do listy płac.
  17. Dzień dobry Pani Ewo, Dziękuję za komentarz. Stale rozwijamy Subiekta 123 i dziękujemy za wszystkie sugestie oraz opinie. Dodając lub planując nowe funkcje, uwzględniamy głos naszych klientów, jak również strategię rozwoju produktu oraz zmiany prawne. Ustalamy kolejność prac i rozumiemy, że nie zawsze odpowiada ona na indywidualne oczekiwania. Natomiast, Pani Ewo, wracając do "naszych" tematów to: nowa kolumna z terminem płatności jest planowana w drugiej połowie tego roku, co do noty, nie mogę jeszcze zadeklarować terminu, ale na pewno nie w tym roku.
  18. Nie widać kolumny "Rodzaj" o którą prosiłem, ale zakładam, że pierwsza to umowa na okres próbny, a kolejne (poza cywilnymi) to umowy na czas określony - są 3 umowy w okresie niepełnych 2 lat więc limit jest wyczerpany. Przypomnę tylko, że komunikat jest tylko ostrzeżeniem, a nie błędem blokującym pracę - niemniej uważam, że komunikat jest jak najbardziej prawidłowy.
  19. Może ktoś po prostu zmienił nazwę tego asortymentu? Jeśli ma Pani taką możliwość, niech Pani sprawdzi historię operacji na asortymencie.
  20. Dzień dobry, przy wpisywaniu kodu pocztowego do adresu wysyłkowego, gdy przypadkiem dodamy spację to Sello pokaże nam błędny kod pocztowy. W związku z tym, że w Polsce nie ma kodów bez spacji, to mogłoby usuwać extra znaki typu spacja i litera? pozdrawiam, Krzysiek
  21. A czemu nie chce Pan wykonać tego kodu zaraz po zamknięciu okna, czyli w miejscu poniższego komentarza? // czynność wykonywana po zapisaniu ob???? Okno jest modalne i kod umieszczony po jego wywołaniu nie wykona się do momentu, aż to okno nie zostanie zamknięte.
  22. Problem w tym, że nie zmienialiśmy nazwy. Rozumiem, że istnieje możliwość skorygowania nazwy asortymentu (bo np. należy go bardziej doprecyzować, by nie mylił się z innym podobnym produktem), ale w opisanym przeze mnie problemie 1. to są dwa różna produkty. I nie wiem dlaczego doszło do takiej zmiany...
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...