Skocz do zawartości

Cała aktywność

Otwórz wszystkie nieprzeczytane w nowych zakładkach
Oznacz wszystkie jako przeczytane
  1. Z ostatniej godziny
  2. Dzieje się tak po wyborze formy opodatkowania Podatek liniowy i zaznaczeniu znacznika Zapłacone, oraz wybraniu odpowiedniej Daty zapłaty. W tym przypadku można pomniejszyć podstawę opodatkowania o zapłaconą składkę zdrowotną. Odliczenie w tym roku objęte jest limitem 11 600 zł. Jeśli kasuje Pani wartość zdr. odlicz., to nie wskoczy ona automatycznie do nieodlicz., należy to ręcznie przenieść/dopisać. Dziękujemy za podzielenie się rozwiązaniem!
  3. Dzień dobry, w celu przeniesienia programu należałoby zainstalować pakiet InsERT nexo na innym stanowisku. W kwestii przeniesienia podmiotu proszę rzucić okiem na poniższy artykuł: InsERT nexo – Jak przenieść dane na inny komputer? Jakie konkretnie dane chcą Państwo przenosić?
  4. nie - to nie ten klient to jest klient , którego chciałam usunąć , aby mieć wykorzystane 99 firm i moze wtedy daloby się dołączyć firmę o którą mi chodzi - co jest do odczytu
  5. wg mnie okres powinien być: 02/2023 do 01/2024, a data zapłaty 03.2023 do 02.2024; składki za m-ce od 02.2023 do 01.2024 na podstawie dochodów z okresu od 01.2023 do 12.2023
  6. Odświeżę temat. 1) Mam ustawiony program pocztowy thunderbird 2) w Subiekcie wprowadzone adresy @ klientów 3) Ustawione domyślny thunderbird 4) Ustawione thunderbird jako domyślny w rejestrze 5) Na kontrahenci -> drukuj -> otwiera thunderbird 6) Na pulpicie -> prawy -> drukuj -> owiera thunderbird natomiast przy wysyłce faktur "przygotowanie wydruku do wysłąnia zakończone niepowodzeniem" nadal nie mogę wysłać faktur bezpośrednio z programu. Co może być przyczyną??
  7. Proszę przedstawić wszystko w postaci zrzutów ekranu, możliwe, że uda nam się znaleźć jakąś nieścisłość.
  8. Tak, wykonaliśmy dzisiaj zaproponowaną procedurę dla jednej przykładowej bazy. Udało się. Czy można to jakoś zrobić zbiorczo? Baz mamy ponad 100. PS: dla nowo utworzonego klienta (na wersji 50.0.3) Aktualizacja stanów baz przechodzi OK, błąd pojawia się tylko dla baz po konwersji.
  9. No właśnie też tak myślałam, ale ta kwota jest inna. Mam ustawiony okres od 01/2023 do 12/2023 (data zapłaty od 02/2023 do 01/2024). Powinno się zgadzać.
  10. Doprecyzuję jak w temacie posta - a powiązanie portal biura i vat marża? Jak rozwiązać ten problem?
  11. Zakupy VAT marża można dodać w ewidencji zakupu, na zakładce Zakupy dla marży. Więcej o tym można przeczytać w temacie e-Pomocy technicznej Rachmistrz i Rewizor nexo – Jak wprowadzić zakup VAT marża do ewidencji VAT? W przypadku potrzeby dekretacji dokumentu należy odpowiednio oznaczyć w schemacie dekretacji Zapis VAT jako Zapis prosty VAT marża/Zapis złożony VAT marża.
  12. Dzisiaj
  13. Niestety przesłane dane diagnostyczne nie zawierają wpisów z 10 maja. Czy zostały one wygenerowane ze stanowiska, na którym wystąpił błąd? Jeżeli nie, proszę o wygenerowanie ich na wspomnianym stanowisku oraz ponowienie wysyłki danych diagnostycznych.
  14. Czy jest możliwość wprowadzenia zakupu z typem zakupy do VAT marża? Lub czy można zbiorczo zmienić z "normalnego" zakupu do VAT marża? Jak rozwiązać problem księgowania dokumentów otrzymanych na portalu biura dla organizatora turystyki? Pytam, bo jeśli nie, to portal biura przy firmie z procedurą marży jest do niczego niepotrzebny...
  15. Jest taki scenariusz: Rewizor ma Abonament, Gratyfikant nie ma. Uruchamiam Rewizora i wysyłam JPK bez problemu. Jeśli uruchomię na tym podmiocie Gratyfikanta i przejdę na Rewizora (Multiprogram) to w momencie wysyłki JPK pojawia się monit, że brak abonamentu. Myślę, że trzeba to poprawić, aby niepotrzebnie nie uruchamiać ponownie Rewizora.
  16. Dzień dobry Panie Łukaszu, Dziękuję za przesłanie pytania. Nie mamy informacji o urządzeniu ani jego konfiguracji. Również nie wiemy co ma być efektem, wstępnie zakładam że chodzi o fiskalizację faktury vat marża. Upewniłbym się czy zero techniczne powinno być oznaczone dla D czy dla F. Więcej na ten temat można znaleźć pod hasłem "matrycy stawek VAT pod zero techniczne" w Google lub kontaktując się z serwisantem.
  17. 10 maja, ok 12:50 biorąc pod uwagę historie rozmowy telefonicznej.
  18. Dzień dobry, proszę o określenie przybliżonego czasu wystąpienia błędu. Umożliwi to odnalezienie odpowiednich zapisów w przesłanych danych diagnostycznych.
  19. W standardzie są dostępne promocje, o których Pan nie wspomniał: https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/2742%2Csubiekt-gt-jak-skonfigurowac-promocje.html Jeśli nie wystarczą Panu rozwiązania standardowe to można sięgnąć po rozwiązania dodatkowe, posiadamy takie rozwiązanie w naszej ofercie (pozwala definiować rabaty procentowe lub stałe ceny przeliczane na rabat na grupy, cechy, producentów dla listy kontrahenta, listy kontrahentów). Po szczegóły zapraszam do bezpośredniego kontaktu.
  20. Tak, mamy świadomość i tego właśnie dotyczyła moja wcześniejsza odpowiedź, czyli: Przeanalizujemy temat. W przypadku gdy oferowane możliwości nie są wystarczające, pozostaje edycja wzorca wydruku we własnym zakresie.
  21. Temat został zgłoszony poprzez formularz kontaktowy pod numerem INS-24669489. Odpowiedź otrzyma Pan drogą mailową. Na przyszłość proszę nie powielać zgłoszeń.
  22. Witam, Proszę o informację jakie katalogi / pliki trzeba skopiować aby przenieść program w całości na inny system? W całości tzn ze wszystkimi wpisami ale też ustawieniami, szablonami itp. Dopytuje ponieważ aktualnie obserwuje że program utworzył różne obszerne foldery w różnych miejscach aktualnego systemu i domniemam że są one niezbędne z jakiegoś powodu... Zważywszy na powyższe domyślam się że kopia bazy sql zawiera tylko wpisy?
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...