Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 16.10.2018 uwzględniając wszystkie działy

  1. Kwestia rozwoju Sello i cen abonamentowych była poruszana wielokrotnie. Ilość funkcjonalności jakie wg mnie byłyby potrzebne w Sello, żeby sprzedawać więcej i sprawniej jest bardzo duża. W ciągu roku dużo więcej wydajemy pieniędzy na własne rozwiązania, niż kosztuje abonament Sello. Pieniądze te moglibyśmy przeznaczyć dla Was i mieć wszystko w jednym programie. Skoro potrzeby są ogromne, brak programistów do ich realizowania na co na pewno ma wpływ abonament, to może przydałaby się wersja Premium? Do tworzenia wersji premium można spróbować zorganizować dodatkowy zespół, który zajmowałby się tylko tym. Wprowadzałby funkcje dodatkowe, może nie każdemu potrzebne, ale na pewno przydatne przy większych obrotach. Wykupienie abonamentu w tej wersji byłaby dobrowolna, kto będzie miał potrzebę posiadania danych funkcji, to zapłaci więcej, a komu wystarczą podstawowe funkcje Sello, oczywiście opłaci wersję Standard. Mam jednak przeczucie, że zainteresowanie taką wersją byłoby na tyle duże, że spokojnie wystarczy na utrzymanie dodatkowych programistów i jeszcze dobrze na tym zarobić. Myśląc o tym, co moglibyśmy robić przez Sello w szybki i sprawny sposób, co wpłynęłoby na sprzedaż przez Allegro, to aż żal ściska mi serce, że uciekają pieniądze tylko i wyłącznie z powodu braku możliwości usprawnienia pewnych procesów. Co widzę jako funkcje przydatne? Jest ich dużo, nie mam zapisanych więc co mi się przypomni to dorzucę do listy. Pozostali sprzedawcy tez na pewno coś od siebie dorzucą. 1. Multicenniki - możliwość dodania/synchronizowania kilku cen z Subiekta. W Subiekcie możemy tworzyć różne ceny, niestety Sello może mieć tylko jedną cenę. Zmiany na Allegro następują bardzo dynamicznie, co chwilę dochodzą jakieś opłaty, które trzeba niestety w tych cenach uwzględnić. Już od dłuższego czasu trzymamy osobny cennik dla Allegro i osobny dla swoich sklepów. Mamy kilka kont na Allegro, każde z nich ma inną politykę cenową i promocyjną. Aktualnie w SGT mamy dla każdego konta osobną cenę, ale żeby pilnować, to co jakiś czas w Sello zmieniamy przypisaną cenę, aktualizujemy inf o towarach i sprawdzamy wystawione oferty. Czasochłonne i niepotrzebne. Przydałoby się zaciągać kilka różnych cen z Subiekta i przypisać konkretną cenę do danego konta. Na liście z aukcjami przestaną się świecić różnice pomiędzy ceną KT a magazynową. Będzie można sprawnie wyłapywać ewentualne różnice cenowe i w końcu będziemy mogli włączyć, żeby automatycznie synchronizowało ceny w Allegro. Przy zmianie konkretnej opłaty na Allegro, zaktualizujemy ceny w SGT i szybko wpadną też do serwisu. Oszczędność czasu i pracy ogromna. 2. Wielowariantowość - dodatkowy panel lub cokolwiek pozwalające usprawnić proces łączenia ze sobą ofert na Allegro w wielowariantowość. Nie muszę się tu rozpisywać. Funkcja była już proponowana wielokrotnie. Każdy kto ma dużo towaru dobrze wie jak bardzo uciążliwe jest ciągłe ustawianie wielowariantowości. Idealnie byłoby gdybyśmy mogli dane towaru w jakiś sposób oznaczyć jako warianty, żeby nawet mogły się same, automatycznie wiązać po wystawieniu. 3. Rabaty - Allegro już ma chyba od roku. Jedno z naszych kont jest oparte na systemach rabatowych. Kto próbował kiedyś zrobić rabaty do kilku sztuk dla kilku tys ofert to wie, ile trzeba zmarnować czasu. Koszty związane z ręczną obsługą przekraczają wielokrotnie koszt dwuletniego abonamentu Sello. 4. Zestawy - jak wyżej. To jest potrzebne "na wczoraj". 5. Tworzenie własnych "algorytmów" aktualizacji ofert - co się pod tym kryje? Myślę, że każdy sprzedawca Allegro o tym marzy, a jeśli nie to tylko dlatego, że jeszcze nie odkrył jak duże możliwość coś takiego nam by dało. Przede wszystkim mam tu na myśli zmianę ceny czy też czasu realizacji. Widzę to jako możliwość ustalenia warunków automatycznej aktualizacji ofert. W większości branż występują sezony dużej sprzedaży. U nas jest kilka, ale największy przynosi trzykrotnie większą sprzedaż w porównaniu do pozostałych okresów. Dla każdej firmy, sezonowość sprzedaży bywa dużym wyzwaniem, przede wszystkim organizacyjnym (pracownicy, logistyka itd). Nie zawsze udaje się zorganizować niezbędną ilość pracowników sezonowych, a czasem dochodzą sytuacje losowe (choroba pracowników lub po prostu rezygnacja z pracy w trakcie sezonu). Co w takich sytuacjach? Jest gorąco: nadgodziny dla pozostałych pracowników, nadgodziny dla właścicieli, angażowanie rodziny i niestety niedotrzymywanie terminów realizacji zamówień. Szczególnie uciążliwe dla wszystkich są weekendy i święta. Nieobecność w pracy to brak kontroli nad ilością przyjmowanych zamówień. A przecież zmieniając cenę lub czas realizacji mamy wpływ na ilość zakupów. W sezonie, gdy ilość ilość zamówień nas przerasta lub wydarzy się coś, co nie daje nam możliwości przerobienia takiej ilości przesyłek, po prostu zmieniamy czas realizacji na dłuższy lub podnosimy ceny co daje większy zarobek na ilości paczek, którą jesteśmy obsłużyć. Wszystko OK, ale trzeba to robić ręcznie w dodatku w okresie, gdy pracy i tak jest ponad możliwości. Do tego w trakcie weekendów i świąt wolałbym spędzać czas z rodziną niż zaglądać co kilka godzin do pracy, żeby móc w porę zadziałać. Jakże pięknie byłoby móc utworzyć takie działanie, że jeśli np ilość transakcji nieprzyjętych (u nas np bez dokumentu wstępnego) jest powyżej 100, to podnieś cenę o 5%, jeśli jest powyżej 200, to podnieś o kolejne 5%, jeśli jest powyżej 400 to zmień czas realizacji o "+2 dni robocze", jeśli wcześniejsze zmiany zostały zrealizowane, a ilość transakcji spada poniżej 50 szt., to przywróć ceny z przed zmian, jeśli ilość ZK niezrealizowanych jest poniżej 50 szt., to przywróć czas realizacji do pierwotnego. Możliwości powinno być dużo. Wiem, że to dużo pracy z utworzeniem takiej funkcji, ale dla nas to ogromne ilości oszczędzonego czasu, duże ilości dodatkowo zarobionych pieniędzy. Nawał zamówień powoduje efekt domina, zaraz za tym idzie mnóstwo wysyłanych maili o opóźnieniach, mnóstwo odpisywania na pytanie o brak wysyłki, mnóstwo telefonów "kiedy dostanę towar?", ciągłe pilnowanie ofert żeby je aktualizować zgodnie z tym co się dzieje w firmie. A przecież ten czas można poświęcić na wysyłki i nie ryzykować utratą statusu Super Sprzedawcy tylko dlatego, że w piątek było święto, doszła sobota i niedziela, pogoda sprawiła, że ludzie siedzieli w domu i w poniedziałek okazało się, że do wysłania mamy 600 paczek, a normalnie jesteśmy w stanie obsłużyć max 200. 6. Uwzględnienie sugestii @Kokietki : 7. Automatyczne grupowanie transakcji dla zakupów kompletnych z formularzem i ze zgodną kwotą transakcji itd. 8. Automatyczne tworzenie ZK dla kompletnych i zgodnych transakcji 9. Zaciąganie sposobu płatności dla ZK Pomysłów jest dużo więcej. Mój wpis to już taki bardziej jak wołanie o pomoc. Bardzo dużą ilość wykonywanej w serwisie Allegro pracy, można zautomatyzować odpowiednimi funkcjami w Sello, tylko że ich nie ma. Każdy przedsiębiorca wie ile kosztuje utrzymanie stanowiska pracy - rozwijając Sello o funkcje ułatwiające pracę a nie tylko o niezbędne do jego funkcjonowania, to nie tylko oszczędność 1-2 stanowisk pracy ale i dużo większa sprzedaż, którą u nas śmiało mogę szacować w skali roku na liczona w setkach tys zł. Serce się kraje, gdy oczami wyobraźni widzę te pieniądze To trochę jak zamówić zamykaną szafkę dwuczęściową, w obu gablotach są pieniądze, ale rzemieślnikowi brakło czasu na dorobienie dwóch kluczy i w dał tylko jeden. Widzę te pieniądze w drugiej gablocie, ale nie mam jak się do nich dobrać Insert ma informację jak dużo firm wykupuje dodatki do SGT lub wersję PRO do Nexo i jaka część z nich ma też Sello. Skoro ktoś buduje wersje rozbudowane programów sprzedażowych, to na pewno chętnie skorzysta też z wersji rozbudowanej Sello.
    2 punkty
  2. Informujemy o ukazaniu się wersji 22 systemu InsERT nexo, poniżej najważniejsze zmiany: Subiekt nexo Nowe, ulepszone Cenniki - Łatwiejsze dodawanie, ergonomiczne okno cennika, przeceny, zaokrąglenia, filtry, wyszukiwanie oraz zmiana wielu pozycji jednocześnie. Korekty kosztów - Koryguj koszty na dokumentach wynikające ze zmian, jakie nastąpiły po ich wystawieniu. Przebudowana numeracja dokumentów - Teraz łatwiej zdefiniujesz sposób numerowania dokumentów. InsERT mobile - kontakty z nexo w telefonie - Potrzebujesz stałego dostępu do kontaktów z nexo? Masz abonament? Korzystaj z modułu Klienci! Poczta - wysyłaj załączniki przez Dropbox lub Google Drive - Oszczędzaj miejsce w bazie danych dzięki przechowywaniu załączników na dyskach internetowych. Płatności on-line dla Twoich klientów - Udostępnij Twoim klientom wygodny sposób zapłaty za zakupy - Przelewy24. Szybkie rozliczanie zobowiązań on-line - Teraz zlecisz przelewy i rozliczysz zobowiązania jedną operacją. BGŻ BNP Paribas - bankowość on-line - Łatwe wysyłanie dyspozycji i pobieranie wyciągów. Kolejne banki w bankowości off-line - Alior Bank, Bank Credit Agricole, BGŻ BNP Paribas, Citi Handlowy, Deutsche Bank, Getin Noble Bank, Millennium Bank, PKO Bank Polski, Santander Bank Polska. Słownik uwag do dokumentów - Ujednolicone uwagi do dokumentów handlowych i CRM-owych. Raporty własne dostępne w module - Łatwy dostęp do raportów własnych tam, gdzie najczęściej są potrzebne. Zencard - program lojalnościowy na terminalu płatniczym - Spraw, by klienci częściej do Ciebie wracali i zwiększaj obroty bez zbędnego wysiłku. Więcej kształtów flag własnych - Większe możliwości tworzenia różnorodnych flag własnych. Nowe style do formatowania na listach - Większe możliwości wyróżniania danych m.in. poprzez formatowanie warunkowe. Nowe podsumowania na listach - Kolejne funkcje podsumowujące wartości kolumn na listach: średnia, minimum i maksimum. Pełna lista zmian w Subiekcie nexo Gestor nexo InsERT mobile - działania z Gestora nexo w telefonie - Stały dostęp do zaplanowanych działań, wykonywanie, dodawanie nowych. InsERT mobile - kontakty z nexo w telefonie - Potrzebujesz stałego dostępu do kontaktów z nexo? Masz abonament? Korzystaj z modułu Klienci! Automatyczna zmiana etapów dla zleceń serwisowych - Zdecyduj w scenariuszu obsługi klienta, jak mają zmieniać się etapy wykonywania zlecenia. Poczta - wysyłaj załączniki przez Dropbox lub Google Drive - Oszczędzaj miejsce w bazie danych dzięki przechowywaniu załączników na dyskach internetowych. Uprawnienia do kont pocztowych - Możesz ograniczyć usuwanie, przenoszenie, eksport wiadomości oraz zarządzanie folderami. Nowe, ulepszone Cenniki - Łatwiejsze dodawanie, ergonomiczne okno cennika, przeceny, zaokrąglenia, filtry, wyszukiwanie oraz zmiana wielu pozycji jednocześnie. Zbiorcza realizacja ofert - Masz do zrealizowania kilka ofert dla jednego klienta? Wystaw dokument końcowy jedną operacją. W pełni zautomatyzowane akcje - Zapomnij o pilnowaniu wykonania akcji, teraz wykonają się same w zaplanowanym terminie. Mapy powiązań w dokumentach - Hierarchiczna prezentacja powiązań między klientami, dokumentami, działaniami itp. Słownik uwag do dokumentów - Ujednolicone uwagi do dokumentów handlowych i CRM-owych. Przebudowana numeracja dokumentów - Teraz łatwiej zdefiniujesz sposób numerowania dokumentów. Więcej kształtów flag własnych - Większe możliwości tworzenia różnorodnych flag własnych. Nowe style do formatowania na listach - Większe możliwości wyróżniania danych m.in. poprzez formatowanie warunkowe. Raporty własne dostępne w module - Łatwy dostęp do raportów własnych tam, gdzie najczęściej są potrzebne. Nowe podsumowania na listach - Kolejne funkcje podsumowujące wartości kolumn na listach: średnia, minimum i maksimum. Pełna lista zmian w Gestorze nexo Rachmistrz nexo Łatwiejsza weryfikacja zapisów VAT z deklaracją - Dzięki informacji, do którego pola w deklaracji VAT-7/7K trafi wartość zapisu VAT. Status VAT klientów pod kontrolą na VAT-27 - Teraz sprawdzisz status VAT podatnika na kolejnej deklaracji. Import dokumentów z JPK_FA - Tworzenie zapisów w ewidencji VAT na podstawie pliku JPK_FA. Opis księgowy wielu dokumentów - Szybsze księgowanie dzięki zbiorczemu opisowi dokumentów w ewidencjach VAT. Ryczałt za wynajem - Dodano obsługę opodatkowania stawką 12,5% wynajmu powyżej kwoty 100 tys. zł w działalności rozliczanej podatkiem zryczałtowanym. InsERT mobile - kontakty z nexo w telefonie - Potrzebujesz stałego dostępu do kontaktów z nexo? Masz abonament? Korzystaj z modułu Klienci! Poczta - wysyłaj załączniki przez Dropbox lub Google Drive - Oszczędzaj miejsce w bazie danych dzięki przechowywaniu załączników na dyskach internetowych. BGŻ BNP Paribas - bankowość on-line - Łatwe wysyłanie dyspozycji i pobieranie wyciągów. Szybkie rozliczanie zobowiązań on-line - Teraz zlecisz przelewy i rozliczysz zobowiązania jedną operacją. Kolejne banki w bankowości off-line - Alior Bank, Bank Credit Agricole, BGŻ BNP Paribas, Citi Handlowy, Deutsche Bank, Getin Noble Bank, Millennium Bank, PKO Bank Polski, Santander Bank Polska. Raporty własne dostępne w module - Łatwy dostęp do raportów własnych tam, gdzie najczęściej są potrzebne. Więcej kształtów flag własnych - Większe możliwości tworzenia różnorodnych flag własnych. Nowe style do formatowania na listach - Większe możliwości wyróżniania danych m.in. poprzez formatowanie warunkowe. Odkładanie powiadomień - Dodano możliwość odkładania wybranych powiadomień. Pełna lista zmian w Rachmistrzu nexo Rewizor nexo JPK sprawozdań finansowych - Sprawozdania w formie elektronicznej dla jednostek innych w postaci pliku JPK_SF. Import schematów dekretacji - Wykorzystuj schematy używane na innym podmiocie Rewizora nexo. Łatwiejsza weryfikacja zapisów VAT z deklaracją - Dzięki informacji, do którego pola w deklaracji VAT-7/7K trafi wartość zapisu VAT. Import pieczęci księgowych - Używaj pieczęci zdefiniowanych wcześniej na innym podmiocie Rewizora nexo. JPK wyciągów bankowych - Generowanie na podstawie zapisów na konto księgowe. Raporty z zapisów na konto - Wydruki w postaci raportu kasowego bądź wyciągu bankowego. Status VAT klientów pod kontrolą na VAT-27 - Teraz sprawdzisz status VAT podatnika na kolejnej deklaracji. Import dokumentów z JPK_FA - Tworzenie zapisów w ewidencji VAT na podstawie pliku JPK_FA. Opis księgowy wielu dokumentów - Szybsze księgowanie dzięki zbiorczemu opisowi dokumentów w ewidencjach VAT. BGŻ BNP Paribas - bankowość on-line - Łatwe wysyłanie dyspozycji i pobieranie wyciągów. Szybkie rozliczanie zobowiązań on-line - Teraz zlecisz przelewy i rozliczysz zobowiązania jedną operacją. Kolejne banki w bankowości off-line - Alior Bank, Bank Credit Agricole, BGŻ BNP Paribas, Citi Handlowy, Deutsche Bank, Getin Noble Bank, Millennium Bank, PKO Bank Polski, Santander Bank Polska. InsERT mobile - kontakty z nexo w telefonie - Potrzebujesz stałego dostępu do kontaktów z nexo? Masz abonament? Korzystaj z modułu Klienci! Odkładanie powiadomień - Dodano możliwość odkładania wybranych powiadomień. Raporty własne dostępne w module - Łatwy dostęp do raportów własnych tam, gdzie najczęściej są potrzebne. Więcej kształtów flag własnych - Większe możliwości tworzenia różnorodnych flag własnych. Nowe style do formatowania na listach - Większe możliwości wyróżniania danych m.in. poprzez formatowanie warunkowe. Pełna lista zmian w Rewizorze nexo Gratyfikant nexo Nowy druk ZUS Rp-7 - Zaświadczenie o zatrudnieniu i wynagrodzeniu. Rozliczanie dodatkowych urlopów osób niepełnosprawnych - Wprowadzono możliwość rozłącznego ewidencjonowania i rozliczania dodatkowego urlopu wypoczynkowego dla osób niepełnosprawnych. Wydruk raportu PFRON - Raportu o zatrudnieniu do deklaracji wpłat na PFRON. Wydruk rocznej ECP z godzinami przepracowanymi - Uwzględnianie godzin przepracowanych na wydruku rocznej ewidencji czasu pracy. Nienaliczanie wynagrodzenia za nieobecności płatne - Obsługa nieobecności z powodu szkoleń itp. InsERT mobile - kontakty z nexo w telefonie - Potrzebujesz stałego dostępu do kontaktów z nexo? Masz abonament? Korzystaj z modułu Klienci! BGŻ BNP Paribas - bankowość on-line - Łatwe wysyłanie dyspozycji i pobieranie wyciągów. Kolejne banki w bankowości off-line - Alior Bank, Bank Credit Agricole, BGŻ BNP Paribas, Citi Handlowy, Deutsche Bank, Getin Noble Bank, Millennium Bank, PKO Bank Polski, Santander Bank Polska. Raporty własne dostępne w module - Łatwy dostęp do raportów własnych tam, gdzie najczęściej są potrzebne. Więcej kształtów flag własnych - Większe możliwości tworzenia różnorodnych flag własnych. Nowe podsumowania na listach - Kolejne funkcje podsumowujące wartości kolumn na listach: średnia, minimum i maksimum. Poczta - wysyłaj załączniki przez Dropbox lub Google Drive - Oszczędzaj miejsce w bazie danych dzięki przechowywaniu załączników na dyskach internetowych. Nowe style do formatowania na listach - Większe możliwości wyróżniania danych m.in. poprzez formatowanie warunkowe. Pełna lista zmian w Gratyfikancie nexo Biuro nexo Schematy dekretacji - Kopiowanie schematów Rewizora nexo między podmiotami klientów biura. Deklaracje skarbowe - Kopiowanie danych osoby wystawiającej między klientami biura. Kopiowanie pieczęci księgowych - Swobodne kopiowanie pomiędzy bazami klientów biura. Ryczałt za wynajem - Dodano obsługę opodatkowania stawką 12,5% wynajmu powyżej kwoty 100 tys. zł w działalności rozliczanej podatkiem zryczałtowanym. Odkładanie powiadomień - Dodano możliwość odkładania wybranych powiadomień. InsERT mobile - kontakty z nexo w telefonie - Potrzebujesz stałego dostępu do kontaktów z nexo? Masz abonament? Korzystaj z modułu Klienci! Poczta - wysyłaj załączniki przez Dropbox lub Google Drive - Oszczędzaj miejsce w bazie danych dzięki przechowywaniu załączników na dyskach internetowych. Raporty własne dostępne w module - Łatwy dostęp do raportów własnych tam, gdzie najczęściej są potrzebne. Więcej kształtów flag własnych - Większe możliwości tworzenia różnorodnych flag własnych. Nowe style do formatowania na listach - Większe możliwości wyróżniania danych m.in. poprzez formatowanie warunkowe. Nowe podsumowania na listach - Kolejne funkcje podsumowujące wartości kolumn na listach: średnia, minimum i maksimum. Pełna lista zmian w Biurze nexo Korzystanie z wszystkich funkcji dodawanych do programu, automatyczną aktualizację kursów walut oraz parametrów podatkowych przez Internet zapewnia Abonament na ulepszenia. Jeśli nie zdecydowali się Państwo na zakup abonamentu, można pobrać aktualizację, ale nie umożliwi ona korzystania z nowo dodanych funkcji. Po pobraniu należy ręcznie zainstalować nową wersję programu.
    1 punkt
  3. Jest w 22, dziękuje w imieniu naszego działu handlowego
    1 punkt
  4. Niestety ponownie z przykrością muszę napisać, że do wersji 21 na pewno nie uda się zrealizować tego tematu - W skrócie RODO, Split payment. Spróbujemy zrealizować ten temat do wersji 22.
    1 punkt
  5. Temat jest odnotowany, czeka w kolejce. Do wersji wiosennej niestety nie zostanie zrealizowany.
    1 punkt
  6. Postaramy się wprowadzić je jak najszybciej, w najgorszym razie będzie to dopiero wersja wiosenna. Niestety tym razem wstępne planowanie się nie udało ;).
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...