Skocz do zawartości

wersja 1.18.3 błąd przy tworzeniu paczek

Polecane posty

Witam

Zgodnie z sugestią autorów programu żeby zgłaszać błędy nowej wersji - zgłaszam. A więc tak...

Przy pobraniu transakcji z aukcji z wyborem wzoru/koloru zachodzi konieczność podmiany w pozycji która jest tylko tytułem aukcji na konkretny produkt który odpowiada właściwemu wyborowi klienta i który faktycznie ma zejść ze stanu magazynowego w Subiekcie. Po takiej operacji i wygenerowaniu przez Sello do tej transakcji dokumentu sprzedaży w Subiekcie, program odmawia stworzenia paczki - komunikuje "błąd integralności danych" i odsyła do Pomocy.Co gorsze mam wrażenie że nie dzieje sie tak zawsze, bo wczoraj miałem 2 takie transakcje, dzisiaj jedną. Przy takiej ilości transakcji jaką przerabiamy na pewno takich przypadków byłoby więcej gdyby program nie chciał robić paczki do każdej transakcji do której podstawialiśmy towar. Niemniej jednak przed aktualizacją nie spotkałem się z takim problemem nigdy. Bardzo proszę autorów o pochylenie się  nad problemem bo chociaż nie jest to błąd który uniemożliwia funkcjonowanie to jednak wkurza bo komplikuje pracę (wymusza zrobienie problemowej transakcji od zera ręcznie i dalszą pracę dopiero na niej).

Link to postu

Czytałem ostrzeżenie w opisie nowej wersji - że błąd i ze trzeba ustawić opiekuna. Ale wg opisu błąd miał powodować brak możliwości wystawienia dokumentu w systemie sprzedaży. A ja mam problem z tworzeniem paczek do transakcji. Dokumenty mi się generują normalnie. Nie wpadłem na to, że to ten sam błąd. Dziękuję za wyjaśnienie.

Link to postu

mam taką systuacje - klient podaje dziwny meil typu darek___dom@poczta.onet.pl i sstem krzyczy ze meil jest nieprawidłowy. usiecie meila z danych klienta nie pomaga bo on gdzies ciagle siedzi czemu w danych paczki nie mozna zmienic meila recznia

 

Spróbuj usunąć paczkę i wtedy edytować dane klienta z poziomu "do paczek" - potem paczkę stwórz od nowa.

Link to postu

mam taką systuacje - klient podaje dziwny meil typu darek___dom@poczta.onet.pl i sstem krzyczy ze meil jest nieprawidłowy. usiecie meila z danych klienta nie pomaga bo on gdzies ciagle siedzi czemu w danych paczki nie mozna zmienic meila recznia

 

Spróbuj usunąć paczkę i wtedy edytować dane klienta z poziomu "do paczek" - potem paczkę stwórz od nowa.

 

w którym miejscu w edycji transakcji w danych wysylkowych nie mozna zmienic adresu emeil

Link to postu

mam taką systuacje - klient podaje dziwny meil typu darek___dom@poczta.onet.pl i sstem krzyczy ze meil jest nieprawidłowy. usiecie meila z danych klienta nie pomaga bo on gdzies ciagle siedzi czemu w danych paczki nie mozna zmienic meila recznia

 

Spróbuj usunąć paczkę i wtedy edytować dane klienta z poziomu "do paczek" - potem paczkę stwórz od nowa.

 

w którym miejscu w edycji transakcji w danych wysylkowych nie mozna zmienic adresu emeil

 

Zmienić nie, ale można go usunąć. Może nieprecyzyjnie się wyraziłem. Można go skopiować dla siebie np. do notatki. Otwierasz transakcję, ołóweczek u góry przy kliencie i masz edycję danych klienta.

 

PS w zasadzie i można go zmienić - potem paczka będzie ze zmnienionym e-mailem.

Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...