Skocz do zawartości

Dublują się paczki

Polecane posty

Witam serdecznie,

 

Mam problem. Paczka jest wysłana oznaczona jako wysłana i nagle po kilku dniach ponownie pojawia się na liście jako niewysłana (jak ją otwieram figuruje tam ten sam towar, który był w paczce wysłanej z tą różnicą że przy parametrze ilość widnieje 0 szt). Znalazłem juz kilka zdublowanych paczek. Nigdy takie rzeczy się nie zdarzały. Mam wersję 1.20.0

Link to postu

Sprawa wygląda tak.

Klient kupił kilka przedmiotów i poprosił mnie abym dołożył ręcznie jeszcze jedną rzecz, więc otworzyłem zamówienie dodałem towar jednorazowy i było wszystko ok. Utworzyłem paczkę.

 

Następnego dnia patrzę że są dwie transakcję w jednej są wszystkie przedmioty, które powinny być z tym że przy przedmiocie dodanym widnieje ilość 0. A w drugiej transakcji są te same przedmioty ale przy wszystkich widnieje ilość zero tylko przy przedmiocie dodanym widnieje jeden. Dodam print screeny. Sprawa powtarzała się z kilkoma klientami.

A.thumb.jpg.e5801e6ba02c4b02c06cf47800d612e7.jpg

 

 

 

B.thumb.jpg.733c1965e9d04cbad1095dc67b873cf5.jpg

 

Kliknij w załącznik i otwórz cały

Link to postu

Czy transakcja była opłacona w momencie dodawania towaru jednorazowego? Czy w parametrach transakcji jest ustawione automatycznie tworzenie paczki bez pytania (lub z pytaniem) przy opłaceniu transakcji?

 

W takim przypadku jeśli do transakcj została utworzona automatycznie paczka to dodanie do tej transakcji nowego towaru spowoduje, że nie będzie się zgadzać liczba sztuk w transakcji i w utworzonych paczkach - co z kolei uruchamia dodawanie nowej paczki z towarem różnicowym.

Link to postu

Z tego co napisał Bartek wychodzi, że jeśli oboje macie włączone w parametrach automatyczne tworzenie paczek, a potem jednak zmieniacie dane w transakcjach to stąd wychodzą różnice. I jest to prawidłowe działanie Sello.

 

Innymi słowy jeśli jest już utworzona paczka, a chcecie coś zmienić w transakcji z nią powiązanej to należy najpierw usunąć paczkę, poprawić transakcję i ponownie utworzyć paczkę.

 

Lub można wyłączyć automatyczne tworzenie paczek i tworzyć je ręcznie - zaznaczyć wszystkie obrobione transakcje i kliknąć spod ppm utwórz paczki. Potem należy sprawdzić czy problem nadal będzie występował ale już nie powinien. Przetestujcie i dajcie znać.

Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...