PanBanBan Marcin 185 Napisano 30 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2016 w Czy u Was klienci też zgłaszają problemy wszyscy naraz? Już od jakiegoś czasu zauważam u siebie pewien wzorzec - jak coś się dzieje złego to dzieje się naraz. Na przykład przez 2-3 miesiące mamy spokój, a potem przychodzi jeden tydzień (lub nawet tak jak dziś jeden dzień) - że nagle różni klienci mają całą masę problemów, reklamacji, zwrotów, itd. Wszyscy naraz. Uporamy się z nimi i potem znowu spokój przez kilka tygodni-miesięcy. Aż do następnego takiego tygodnia/dnia. Na przykład dziś u mnie: 1. rano klientka zadzwoniła i zgłosiła reklamację że zakupiony przedmiot nie działa, przy pakowaniu testowałem i działał 2. później zadzwonił klient, że chce oddać zakupiony przedmiot, nikt nie zwrócił żadnego przedmiotu od miesięcy 3. potem wymiana maili z klientką która podała niekompletny adres do wysyłki i miała do nas pretensje że ją dopytujemy o adres, przecież listonosz wie gdzie ona mieszka, najwidoczniej ona sama tego nie wie bo nie zna numeru własnego domu 4. jeszcze awizowana przesyłka kurierska, u nas awizo kuriera zdarza się raz na rok 5. teraz na mailu mam kolejną reklamację że przedmiot przestał działać po kilku dniach, sprzedałem go kilkaset sztuk i zawsze działał a tu nagle dziś pierwszy się zepsuł lub raczej klientka go zepsuła Aż się boję dnia jutrzejszego Czy ktoś wie z czego to wynika? Nie da się w żaden sposób powiązać tych przypadków. Wszystko to różni klienci, różne problemy, różne przesyłki, wysyłane i pakowane w różne dni. Dlaczego klienci wybierają jeden dzień (dziś) na załatwianie wszystkich takich spraw? Czy jest to związane z pogodą? Tak jak piszę - sytuacja taka naprawdę powtarza się okresowo. Dziś nawet po pierwszym telefonie powiedziałem do współpracowników - o dawno nic nie było to teraz się zacznie kilka spraw pod rząd i bum A jak jeszcze mi napiszecie, że u Was też tak jest to chyba zacznę wierzyć w jakieś czary Cytuj Link to postu
xandercage tomek 14 Napisano 30 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2016 w Czy u Was klienci też zgłaszają problemy wszyscy naraz? Prawo Murphyego. Ot co. Ja mam tak raz w miesiącu. Do tego dochodzi "Dzień debila", czyli dzień idiotycznych zapytań i pretensji (towar kupiony we wtorek o 22 a jest środa 13 i nadal nie ma kuriera). Cytuj Link to postu
badyl 0 Napisano 30 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2016 w Czy u Was klienci też zgłaszają problemy wszyscy naraz? To samo !!! Myślałem, że tylko u nas w firmie mówimy, że dziś dzień debila Cytuj Link to postu
legend 5 Napisano 30 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2016 w Czy u Was klienci też zgłaszają problemy wszyscy naraz? u mnie to dotyczy komentarzy. długo spokój a potem jak walną to hurtem Cytuj Link to postu
Ks. Robak 314 Napisano 31 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2016 w Czy u Was klienci też zgłaszają problemy wszyscy naraz? Mam tak samo. To tylko oznacza, że nieszczęścia chodzą parami. Starożytni Polacy już wtedy to zauważyli i wymyślili to przysłowie, początkowo zapisane na kamiennych tablicach. Cytuj Link to postu
lagren ... eee kiedy 1.40? 31 Napisano 31 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2016 w Czy u Was klienci też zgłaszają problemy wszyscy naraz? U nas codziennie ktoś z czymś wyskakuje. Generalnie częsty temat podczas pracy to co się dzieje z ludźmi? Roszczeniowość. Złośliwość. Idiotyzm. Brak czytania ze zrozumieniem prostych tekstów. Pretensje do nas o to, że oni nie wiedzieli. Z wszystkiego można zrobić problem. Niestety często wszyscy mają już serdecznie dość. Oczywiście i my nie pozostajemy bez winy, coś przeoczymy, błędny towar etc .... niestety w takich sytuacjach mało jest ludzi wyrozumiałych, więcej takich co czują się jakby wygrali na loterii, teraz będą sobie używać .... echh. Cytuj Link to postu
xandercage tomek 14 Napisano 31 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2016 w Czy u Was klienci też zgłaszają problemy wszyscy naraz? Wszystko się bierze z formy kontaktu - telefon i email. Nie widzę gościa to se podrę japę, a co mi tam jakiś ćwok będzie podskakiwał. [EDIT 11:27] Autor wątku powinien dostać bana za wywołanie wilka z lasu. Koniec miesiąca, roboty w p..du i do tego doszedł "dzień debila". Nie ma południa a ja mam już ochotę wszystko walnąć i wyjechać w Bieszczady Cytuj Link to postu
Ks. Robak 314 Napisano 31 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2016 w Czy u Was klienci też zgłaszają problemy wszyscy naraz? Wszystko się bierze z formy kontaktu - telefon i email. Nie widzę gościa to se podrę japę, a co mi tam jakiś ćwok będzie podskakiwał. [EDIT 11:27] Autor wątku powinien dostać bana za wywołanie wilka z lasu. Koniec miesiąca, roboty w p..du i do tego doszedł "dzień debila". Nie ma południa a ja mam już ochotę wszystko walnąć i wyjechać w Bieszczady Ale dzisiaj dopiero środa. Do roboty ;D Cytuj Link to postu
badyl 0 Napisano 31 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2016 w Czy u Was klienci też zgłaszają problemy wszyscy naraz? Wszystko się bierze z formy kontaktu - telefon i email. Nie widzę gościa to se podrę japę, a co mi tam jakiś ćwok będzie podskakiwał. [EDIT 11:27] Autor wątku powinien dostać bana za wywołanie wilka z lasu. Koniec miesiąca, roboty w p..du i do tego doszedł "dzień debila". Nie ma południa a ja mam już ochotę wszystko walnąć i wyjechać w Bieszczady To samo u nas Klient dziś mi powiedział, że jeste ku**s bo towar zapakowaliśmy mu w czarny stretch i on odmówił przyjęcia bo kota w worku nie kupi, skąd ma wiedzieć co mu przyslałiśmy Cytuj Link to postu
PanBanBan Marcin 185 Napisano 31 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2016 w Czy u Was klienci też zgłaszają problemy wszyscy naraz? Autor wątku powinien dostać bana za wywołanie wilka z lasu. Koniec miesiąca, roboty w p..du i do tego doszedł "dzień debila". Najmocniej przepraszam i obiecuję poprawę Chociaż chciałem delikatnie zaznaczyć, że mam prawo do odstąpienia od wątku w terminie 14-tu dni bez podania przyczyny i bez ponoszenia żadnych konsekwencji. Pieniądze za wątek wraz kosztami wysyłki proszę mi zwrócić przez PayU. Paragon za wątek oczywiście wyrzuciłem bo nie mam obowiązku go trzymać, podobnie jak opakowanie po wątku. Po wątek proszę przysłać jutro kuriera w godzinach 17:32 do 17:34, bo nie będę go zanosił na pocztę i stał w kolejkach żeby go odesłać A jak nie chce Pan otrzymać negatywa to kurier przy okazji niech przywiezie jakieś piwko Albo inaczej - dzień debila - u mnie wczoraj, u Was dziś, a komu jutro przypadnie ten zaszczyt Bójcie się wszyscy pozostali To samo u nas Klient dziś mi powiedział, że jeste ku**s bo towar zapakowaliśmy mu w czarny stretch i on odmówił przyjęcia bo kota w worku nie kupi, skąd ma wiedzieć co mu przyslałiśmy Trzeba było mu wysłać w jednorazówce Ale fakt czasem ludzie mają takie głupie jazdy. Ostatnio jakaś klientka coś zamówiła za pobraniem, a jej mąż 2x odmówił przyjęcia bo się bał. I potem pretensje od babki gdzie moja paczka Ale tak na poważnie czy nigdy nikt z Was nie zastanawiał się z czego to wynika? Prawo Murphy'ego, dzień debila, nieszczęścia chodzą parami - zwał jak zwał ale DLACZEGO? Naprawdę pytam poważnie. Dlaczego nagle jednego dnia? Dlaczego klienci siedzą cicho i potem nagle wszyscy dzwonią jednego dnia? Z czego to może wynikać? Cytuj Link to postu
Ks. Robak 314 Napisano 1 Września 2016 Udostępnij Napisano 1 Września 2016 w Czy u Was klienci też zgłaszają problemy wszyscy naraz? Dlaczego klienci siedzą cicho i potem nagle wszyscy dzwonią jednego dnia? Z czego to może wynikać? Hmmm.... Tego nie wiadomo. Może fazy księżyca ? Zauważ, że np. w dzień wyborów też wszyscy idą tego samego dnia i robią durne rzeczy, które się potem ciągną i ciągną i odkręcić ich nie można :P Cytuj Link to postu
Kaczor . 66 Napisano 1 Września 2016 Udostępnij Napisano 1 Września 2016 w Czy u Was klienci też zgłaszają problemy wszyscy naraz? Wczoraj mail od klientki pasujący idealnie do tego wątku - "Czy ten czerwony przedmiot na zdjęciu jest czerwony?" Wszyscy na firmie mieli niezły ubaw Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 025 Napisano 1 Września 2016 Udostępnij Napisano 1 Września 2016 w Czy u Was klienci też zgłaszają problemy wszyscy naraz? A u nas czasami zdarzają się pytania: "dlaczego to jest takie tanie?" na to zawsze pytamy: "a ile Pan jest w stanie zapłacić?, chętnie zmienimy cenę dla Pana". Niestety zazwyczaj kupują "takie tanie". Cytuj Link to postu
PanBanBan Marcin 185 Napisano 1 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 1 Września 2016 w Czy u Was klienci też zgłaszają problemy wszyscy naraz? Zauważ, że np. w dzień wyborów też wszyscy idą tego samego dnia i robią durne rzeczy, które się potem ciągną i ciągną i odkręcić ich nie można :P Dobre Cytuj Link to postu
badyl 0 Napisano 1 Września 2016 Udostępnij Napisano 1 Września 2016 w Czy u Was klienci też zgłaszają problemy wszyscy naraz? U nas standardem jest telefon z pytaniem: "Panie a to na pewno oryginał ? Bo u mnie w sklepie to dużo drożej mają" Wtedy standardowa odpowiedź brzmi, że nie, sami to podrabiamy i ogólnie to nie polecam Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 5 Września 2016 Udostępnij Napisano 5 Września 2016 w Czy u Was klienci też zgłaszają problemy wszyscy naraz? Ja zauważam dokładnie to samo jeśli chodzi o wysyp różnych dziwnych problemów z Sello na forum i na skrzynce mailowej. Czasami przez kilka dni na mailu pojawią się ze 3 wiadomości a innym razem kilkanaście dziennie . Po czym następuje spokój i cisza. I nawet nie zawsze ma to związek z problemami technicznymi Allegro. Po prostu nagły wysyp dziwnych problemów . Podobnie sytuacja wygląda też na ulicach, gdy jednego dnia zobaczę dwóch "kierowców" rażąco naruszających przepisy lub niezachowujących należytej ostrożności to już wiem, że to jest ten dzień i trzymam nogę na hamulcu . Parę osób, z którymi rozmawiałem na ten temat również potwierdzają to zjawisko. #zyciewmatrixie Cytuj Link to postu
legend 5 Napisano 11 Września 2016 Udostępnij Napisano 11 Września 2016 w Czy u Was klienci też zgłaszają problemy wszyscy naraz? a chleb powszedni wygląda tak: Cytuj Link to postu
Kaczor . 66 Napisano 11 Września 2016 Udostępnij Napisano 11 Września 2016 w Czy u Was klienci też zgłaszają problemy wszyscy naraz? I dajesz później pozytywa gościowi??? Cytuj Link to postu
Ks. Robak 314 Napisano 11 Września 2016 Udostępnij Napisano 11 Września 2016 w Czy u Was klienci też zgłaszają problemy wszyscy naraz? Na prostaków nic się nie poradzi. Można natomiast takiego na czarną listę. Cytuj Link to postu
legend 5 Napisano 11 Września 2016 Udostępnij Napisano 11 Września 2016 w Czy u Was klienci też zgłaszają problemy wszyscy naraz? olewam, nie mam czasu tego pilnować, a komenty lecą hurtem. Przywykłem, mail leci do kosza bez odp. Cytuj Link to postu
PanBanBan Marcin 185 Napisano 11 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 11 Września 2016 w Czy u Was klienci też zgłaszają problemy wszyscy naraz? Niezłe jaja Człowiek se może myśleć co chce o takich klientach ale faktem jest, że szkoda czasu na nich. Ja już od jakiegoś czasu zauważam, że każda dodatkowa minuta na takiego gościa to strata czasu dlatego też zacząłem ich ignorować. Podobnie ignoruję debilne pytania klientów Jedyny problem to, że czasem taki gościu tak podniesie ciśnienie, że ciężko się uspokoić i o nim zapomnieć ale i to można u siebie wyćwiczyć Cytuj Link to postu
Ks. Robak 314 Napisano 12 Września 2016 Udostępnij Napisano 12 Września 2016 w Czy u Was klienci też zgłaszają problemy wszyscy naraz? Człowiek se może myśleć co chce o takich klientach ale faktem jest, że szkoda czasu na nich. Ja już od jakiegoś czasu zauważam, że każda dodatkowa minuta na takiego gościa to strata czasu dlatego też zacząłem ich ignorować. Podobnie ignoruję debilne pytania klientów To prawda, ale tacy klienci zdarzają się rzadziej niż klienci zadający dużo pytań, a potem nic nie kupujący. A tych ignorować się nie bardzo da. Już kiedyś ktoś napisał tutaj na forum, że im więcej pytań tym mniej kupowania. Co mnie szczególnie denerwuje, bo się przykładam do wyjaśniania, a potem taki klient kupi u konkurencji, która nie odpowiedziała na żaden mail, bo mieli o 1gr taniej. Cytuj Link to postu
xandercage tomek 14 Napisano 12 Września 2016 Udostępnij Napisano 12 Września 2016 w Czy u Was klienci też zgłaszają problemy wszyscy naraz? Człowiek se może myśleć co chce o takich klientach ale faktem jest, że szkoda czasu na nich. Ja już od jakiegoś czasu zauważam, że każda dodatkowa minuta na takiego gościa to strata czasu dlatego też zacząłem ich ignorować. Podobnie ignoruję debilne pytania klientów To prawda, ale tacy klienci zdarzają się rzadziej niż klienci zadający dużo pytań, a potem nic nie kupujący. A tych ignorować się nie bardzo da. Już kiedyś ktoś napisał tutaj na forum, że im więcej pytań tym mniej kupowania. Co mnie szczególnie denerwuje, bo się przykładam do wyjaśniania, a potem taki klient kupi u konkurencji, która nie odpowiedziała na żaden mail, bo mieli o 1gr taniej. No właśnie. Milion "pytań do" a później klikanie u kogoś innego. Ale jeszcze lepsi są ci, którzy dzwonią, żeby im wyjaśnić jak coś działa/nie działa, bo kupili gdzieś indziej ale nie wiedzą co i jak, a widzą, że my to mamy w sprzedaży ... Podobnie zachowują się klienci w sklepie stacjonarnym. Przynoszą projekt domu/budynku z prośbą o wycenę na jego podstawie. Jakie jest ich oburzenie, kiedy dostają ogólną wycenę (tj. wycena poszczególnych grup materiałowych) a nie szczegółowy wykaz materiałów za który teraz kasujemy 100 zł. Z reguły nikt tego nie płaci, a jeśli już ktoś zapłaci, to odliczamy to później w przypadku zdecydowania się na zakupy u nas. A powód prozaiczny. Taki gość kiedyś dostawał listę materiałów po czym biegł do konkurencji/marketu z gotowcem. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 12 Września 2016 Udostępnij Napisano 12 Września 2016 w Czy u Was klienci też zgłaszają problemy wszyscy naraz? Jedyny problem to, że czasem taki gościu tak podniesie ciśnienie, że ciężko się uspokoić i o nim zapomnieć ale i to można u siebie wyćwiczyć Uśmiech Zrób sobie coś na wzór naszej Tablicy Reprezentatywnych Opinni o Sello Kluczowych Aukcjonariuszy, w skrócie TROSKA , zawierającej przypadkowo wybrane komentarze z kluczowych aukcji . Cytuj Link to postu
PanBanBan Marcin 185 Napisano 12 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 12 Września 2016 w Czy u Was klienci też zgłaszają problemy wszyscy naraz? No właśnie. Milion "pytań do" a później klikanie u kogoś innego. Ale jeszcze lepsi są ci, którzy dzwonią, żeby im wyjaśnić jak coś działa/nie działa, bo kupili gdzieś indziej ale nie wiedzą co i jak, a widzą, że my to mamy w sprzedaży ... Podobnie zachowują się klienci w sklepie stacjonarnym. Przynoszą projekt domu/budynku z prośbą o wycenę na jego podstawie. Jakie jest ich oburzenie, kiedy dostają ogólną wycenę (tj. wycena poszczególnych grup materiałowych) a nie szczegółowy wykaz materiałów za który teraz kasujemy 100 zł. Z reguły nikt tego nie płaci, a jeśli już ktoś zapłaci, to odliczamy to później w przypadku zdecydowania się na zakupy u nas. A powód prozaiczny. Taki gość kiedyś dostawał listę materiałów po czym biegł do konkurencji/marketu z gotowcem. U nas jest dokładnie to samo i na Allegro i na sklepie tradycyjnym. Panie bo kupiłem takie coś i nie wiem jak obsługiwać, a Wy to macie to czy mogę sobie instrukcję skopiować lub czy możecie mi instrukcję podesłać na maila. Albo gdzie jeszcze jest taki podobny sklep bo chcę cenę porównać lub czy nie może mi pan podać linka do aukcji konkurencji Dlatego maile takie ignorujemy, przez telefon mówimy że nie znamy oferty INTERNETU, a na sklepie tradycyjnym - przepraszam ale telefon mi dzwoni i muszę odebrać Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.