legend 5 Napisano 28 Września 2016 Udostępnij Napisano 28 Września 2016 w NOWE PRAKTYKI ALLEGRO - przeczytaj !!! Otóż co to mnie spotkało znów miłego z ich strony. W sumie sytuacja normalna, klient płaci, przed wysyłką towar się sprawdza. Ujawnia się brak jego części składowych/uszkodzenie, oddaje się klientowi wpłatę - w tym wypadku przez payu. I egzekwujemy zwrot prowizji od serwisu. I dalej toczy się normalnie aż do momentu przesłania zrzutu z ekranu zwrotu przez payu - tak jakby sami tego nie widzieli[lenistwo?], w którym "konsultant" allegro życzy aby mu przesłać oświadczenie klienta o odstąpieniu od umowy. Jeśli go nie ma, allegro NIE ODDA CI PROWIZJI OD NIESPRZEDANEGO TOWARU !!!!!!! Jestem cierpliwy i spokojny, naprawdę...ale to jest KU....STWO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Cytuj Link to postu
PanBanBan Marcin 185 Napisano 28 Września 2016 Udostępnij Napisano 28 Września 2016 w NOWE PRAKTYKI ALLEGRO - przeczytaj !!! Też ostatnio występując o zwrot prowizji musiałem przesyłać printscreen zwrotu przez PayU. Nie chce się dziadom sprawdzać lub celowo zaczęli utrudniać na każdym możliwym kroku żeby tylko nie przyznać zwrotu. Chyba Allegro przejęło "dobrą zmianę" od partii rządzącej i podobnie jak ona - pokazuje gdzie ma sprzedających i w jaką stronę to zmierza [żart]Szkoda tylko, że ST marnuje czas dostosowując Sello do Allegro zamiast rozglądać się za WebAPI Amazona, Ebay'a, Alibaby [/żart] Cytuj Link to postu
Alwin Kolano 143 Napisano 28 Września 2016 Udostępnij Napisano 28 Września 2016 w NOWE PRAKTYKI ALLEGRO - przeczytaj !!! oddaje się klientowi wpłatę - w tym wypadku przez payu. Też ostatnio występując o zwrot prowizji musiałem przesyłać printscreen zwrotu przez PayU. Chyba mnie coś ominęło, bo nie wiem jak się oddaje kasę przez PayU. Można prosić o jakieś "How to" Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 025 Napisano 28 Września 2016 Udostępnij Napisano 28 Września 2016 w NOWE PRAKTYKI ALLEGRO - przeczytaj !!! oddaje się klientowi wpłatę - w tym wypadku przez payu. Też ostatnio występując o zwrot prowizji musiałem przesyłać printscreen zwrotu przez PayU. Chyba mnie coś ominęło, bo nie wiem jak się oddaje kasę przez PayU. Można prosić o jakieś "How to" Możesz to zrobić, jeżeli ta kasa się jeszcze "nie wypłaciła" na Twój rachunek. Wchodzisz tutaj: http://allegro.pl/myaccount/newpayments_incoming.php klikasz w nr płatności od klienta i tam masz 'zwróć wpłatę'. Cytuj Link to postu
Alwin Kolano 143 Napisano 28 Września 2016 Udostępnij Napisano 28 Września 2016 w NOWE PRAKTYKI ALLEGRO - przeczytaj !!! Możesz to zrobić, jeżeli ta kasa się jeszcze "nie wypłaciła" na Twój rachunek. Wchodzisz tutaj: http://allegro.pl/myaccount/newpayments_incoming.php klikasz w nr płatności od klienta i tam masz 'zwróć wpłatę'. O tym wiem, myślałem że Allegro w końcu wymyśliło jakiś nowy patent zwrotu kasy już wypłaconej. Cytuj Link to postu
legend 5 Napisano 28 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 28 Września 2016 w NOWE PRAKTYKI ALLEGRO - przeczytaj !!! to całe ich działanie mocno przyśpieszyło moje prace nad sklepem, które odwlekałem bo jakoś tam przez to allegro szło. generalnie jest na to sposób... znajdę sobie niezarejestrowanego i zrobię zwrot od takiej transakcji, gdzie wiem, że taki użytkownik prawie na pewno logował się tylko raz na moment zakupu i niczego nie zaprzeczy.... więc sobie to odbiję i tak. i znów wałcławy z marcelińskiej przekombinowały Cytuj Link to postu
Ks. Robak 314 Napisano 28 Września 2016 Udostępnij Napisano 28 Września 2016 w NOWE PRAKTYKI ALLEGRO - przeczytaj !!! Bardzo niedobra wiadomość. Moim zdaniem nieetyczna. Jak dobrze rozumiem Allegro nie chce wypłacić prowizji, bo nie doszło do sprzedaży z powodu uszkodzenia towaru, przez co Allegro uważa, że to Twoja wina, że do sprzedaży nie doszło. Hmm.... Mam masę aukcji z towarem, który nie jest sprzedany, czy to oznacza, że to moja wina i powinienem zostać za to ukarany ? No właśnie - z tego co piszesz wynika, że Allegro tak Cię ukarało, za to, że nie miałeś sprawnego towaru na stanie. A gdzie są kary omówione w regulaminie ? Bo nie widzę. Niestety nie widzę też szans na wygraną. Zgodnie z Allegrowym regulaminem "Prowizja od sprzedaży naliczana jest każdorazowo w chwili przybicia lub skorzystania przez Kupującego z opcji Kup Teraz." Tak więc, jeżeli ktoś kliknął, to za to należy się prowizja. http://allegro.pl/country_pages/1/0/z4.php Swoją drogą takie zachowanie to jednak moim zdaniem oznacza, że Allegro ma się źle finansowo i zaczyna już kupować papier o 10 gr tańszy za ryzę. Cytuj Link to postu
Sebastian Mika 4 Napisano 28 Września 2016 Udostępnij Napisano 28 Września 2016 w NOWE PRAKTYKI ALLEGRO - przeczytaj !!! Faktycznie ostatnio jest mnóstwo problemów z odzyskaniem prowizji jeśli klient tego nie potwierdzi. Np mieliśmy sytuację że klient kupił towar a wzory i kolory wybrał przedmiotów które u nas nie zakupił. Wysłałem nawet kopie tej wiadomości allegro ale oni dalej nie chcą zwrócić pieniędzy. Oczywiście z klientem nie ma kontaktu. Druga sytuacja, klient kupił dwa przedmioty za pobraniem z małą ilością komentarzy. Wybrał jakieś dziwne kolory których nie ma na aukcji. Allegro twierdzi że na jednej aukcji wybrał prawidłowe kolory i powinienem mu to wysłać, a skoro nie chce to wina jest po mojej stronie i nie zwróci pieniędzy. Ogólnie jest całe mnóstwo problemów z odzyskaniem prowizji i trzeba nawet po tydzień czekać na odpowiedź od allegro. Cytuj Link to postu
xandercage tomek 14 Napisano 28 Września 2016 Udostępnij Napisano 28 Września 2016 w NOWE PRAKTYKI ALLEGRO - przeczytaj !!! Zaiste ciekawa sytuacja. Co prawda zwrotów mam bardzo malutko i do tej pory nie było z tym problemu, ale za to sporo trafia się "pustych" transakcji (nawet 2 dziennie) gdzie klient klika KT a później nie wypełnia formularza i nie płaci. Większość olewa moje automatyczne powiadomienia ws. finalizacji, więc po 14 dniach kalendarzowych występuję o zwrot prowizji i transakcję anuluję. Ale jeśli spece z Alle dojdą, że tak też nas można doić (nie zmotywowałeś klienta do finalizacji transakcji), to nawet oko im nie drgnie, żeby to wprowadzić. Cytuj Link to postu
Ks. Robak 314 Napisano 28 Września 2016 Udostępnij Napisano 28 Września 2016 w NOWE PRAKTYKI ALLEGRO - przeczytaj !!! Zaiste ciekawa sytuacja. Co prawda zwrotów mam bardzo malutko i do tej pory nie było z tym problemu, ale za to sporo trafia się "pustych" transakcji (nawet 2 dziennie) gdzie klient klika KT a później nie wypełnia formularza i nie płaci. Większość olewa moje automatyczne powiadomienia ws. finalizacji, więc po 14 dniach kalendarzowych występuję o zwrot prowizji i transakcję anuluję. Ale jeśli spece z Alle dojdą, że tak też nas można doić (nie zmotywowałeś klienta do finalizacji transakcji), to nawet oko im nie drgnie, żeby to wprowadzić. A wtedy sam naklikam mojej konkurencji, aby zapłaciła dużą prowizję od niczego ;D Allegro jest tego świadome, więc wie, że nie może po prostu zaprzestać zwrotów prowizji. Tak więc będą się po prostu przyczepiali do np. 35% zwrotów na zasadzie losowej. Zysk będzie, północnoafrykański właściciel będzie miał na dwa nowe wielbłądy, a my będziemy sobie narzekać po forach Cytuj Link to postu
legend 5 Napisano 28 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 28 Września 2016 w NOWE PRAKTYKI ALLEGRO - przeczytaj !!! a czy umowę kupna można wypowiedzieć ustnie? Często klient, który kupił np 23 września, dzwoni 24, żeby nie wysyłać bo coś tam. Paczka pobranie, i co? Cytuj Link to postu
Sebastian Mika 4 Napisano 29 Września 2016 Udostępnij Napisano 29 Września 2016 w NOWE PRAKTYKI ALLEGRO - przeczytaj !!! a czy umowę kupna można wypowiedzieć ustnie? Często klient, który kupił np 23 września, dzwoni 24, żeby nie wysyłać bo coś tam. Paczka pobranie, i co? Też im to pisałem że klient może wypowiedzieć umowę telefonicznie, emailowo, listownie. Ale oni tego nie przyjmują do uwagi i żądają do każdego odrzuconego wniosku odstąpienia od umowy pisemnego. Aż strach pomyśleć jak ktoś dla jaj nakupuje mnóstwo rzeczy i wybierze przesyłkę za pobraniem. A cały ten zakup będzie podejrzany i nie będzie z nim kontaktu. To allegro może prowizji nie zwrócić. Oni już nie wiedzą jak wyciągać pieniądze, co chwile wymyślają coś durnego. Cytuj Link to postu
Tomek Mazur 159 Napisano 29 Września 2016 Udostępnij Napisano 29 Września 2016 w NOWE PRAKTYKI ALLEGRO - przeczytaj !!! Śledziłem wątek na FB - nie chcą pisemnego odstąpienia tylko w jakiejkolwiek formie, może być mail z notką np. "rezygnuje z zakupu", "odstępuję od umowy", "nie chcę już tego produktu", itd., mail o treści "gdzie mam to odesłać" nie wystarczy bo nie sugeruje odstąpienia od umowy a odesłanie może być ze względu na reklamację. Odstąpienie może być telefoniczne ale wtedy trzeba to udowodnić - czyli mieć nagraną rozmowę (info, że się ją będzie nagrywać, itd.). Generalnie sposób byłby taki aby konsekwentnie zgłaszać wszystko co się da, w razie odmów żądać wyjaśnień (porobić sobie szablony jak Allegro), po czym kolejne pytania (im dłuższe tym lepiej - oczywiście szablony). Można by też zgłaszać wszystkie transakcje niezarejestrowanych i za pobraniem - co 2-gi nie potwierdzi wniosku o zwrot a tym samym go zaakceptuje - Allegro odrzuci te, gdzie Kupujący zaprzeczył rezygnacji ale tu znowu pytać (z szablonów) - może zwalenie ilością pracy doprowadzi do kalkulacji, że drożej wychodzi ich praca niż wyłudzone prowizje. Cytuj Link to postu
Ks. Robak 314 Napisano 29 Września 2016 Udostępnij Napisano 29 Września 2016 w NOWE PRAKTYKI ALLEGRO - przeczytaj !!! Śledziłem wątek na FB - nie chcą pisemnego odstąpienia tylko w jakiejkolwiek formie, może być mail z notką np. "rezygnuje z zakupu", "odstępuję od umowy", "nie chcę już tego produktu", itd., mail o treści "gdzie mam to odesłać" nie wystarczy bo nie sugeruje odstąpienia od umowy a odesłanie może być ze względu na reklamację. Odstąpienie może być telefoniczne ale wtedy trzeba to udowodnić - czyli mieć nagraną rozmowę (info, że się ją będzie nagrywać, itd.). Generalnie sposób byłby taki aby konsekwentnie zgłaszać wszystko co się da, w razie odmów żądać wyjaśnień (porobić sobie szablony jak Allegro), po czym kolejne pytania (im dłuższe tym lepiej - oczywiście szablony). Można by też zgłaszać wszystkie transakcje niezarejestrowanych i za pobraniem - co 2-gi nie potwierdzi wniosku o zwrot a tym samym go zaakceptuje - Allegro odrzuci te, gdzie Kupujący zaprzeczył rezygnacji ale tu znowu pytać (z szablonów) - może zwalenie ilością pracy doprowadzi do kalkulacji, że drożej wychodzi ich praca niż wyłudzone prowizje. No co Ty, Allegro nigdy nie stwierdzi, że ta ich praca wychodzi drożej, bo gdy tylko koszty będą dochodziły do limitu zawieszą Ci konto, a może nawet skasują z powodu ciągłych oszustw i łamania regulaminu Allegro Cytuj Link to postu
legend 5 Napisano 29 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 29 Września 2016 w NOWE PRAKTYKI ALLEGRO - przeczytaj !!! a mi się wydaje, że kiedyś jednak utopią się w tym co nawarzyli. kwestia czasu. oficjalny sklep allegro omijam szerokim łukiem i nie będę mieć skrupułów, aby celowo kupić w amazonie[o ile nie znajdę tego u sprzedawcy w Polsce". Warto się zastanowić czy nie dodać do regulaminu np zapisu "zgodnie z art KC zastrzegam sobie prawo do odmówienia niewykonanej umowy sprzedaży - i wówczas możemy MY wypowiedzieć umowę kupującemu. Allegro twierdzi, że mam zapewnić produkt sprawny do sprzedaży, ok - przy wystawianiu był sprawny, pracownik pakował i mu wypadło = uszkodził. Jestem ciekaw jak się odniosą do takiej sytuacji. Generalnie staram się nie utrudniać kupującym i zawsze zaznaczałem, że kupujący odstąpił od umowy, bo gdybym zaznaczył "kupujący nie zapłacił" to allegro to weryfikuje, każe się tłumaczyć i znów jest niepotrzebna pisanina. Widocznie będzie trzeba zmienić nawyki..... Cytuj Link to postu
xandercage tomek 14 Napisano 30 Września 2016 Udostępnij Napisano 30 Września 2016 w NOWE PRAKTYKI ALLEGRO - przeczytaj !!! Generalnie staram się nie utrudniać kupującym i zawsze zaznaczałem, że kupujący odstąpił od umowy, bo gdybym zaznaczył "kupujący nie zapłacił" to allegro to weryfikuje, każe się tłumaczyć i znów jest niepotrzebna pisanina. Widocznie będzie trzeba zmienić nawyki..... A ja w 99% przypadków zaznaczam, że nie zapłacił, bo to prawda i tak jak kupującego nie obchodzi, co z tym fantem zrobię, tak mnie nie obchodzi, ile ostrzeżeń dostanie jegomość klikający KT na oślep. Jedyną sytuacją, gdzie zazwyczaj nie występuję o zwrot prowizji, jest ta, gdy my dajemy ciała. Np. w środę klient kupił jedną rzecz, która na sklepie stacjonarnym rozeszła się do zera za jedną sprzedażą. Poinformowałem klienta, że musiałby czekać ok. 3 dni dłużej, więc powiedział OK, rezygnuję bo zależy mi na czasie. Cytuj Link to postu
PanBanBan Marcin 185 Napisano 30 Września 2016 Udostępnij Napisano 30 Września 2016 w NOWE PRAKTYKI ALLEGRO - przeczytaj !!! Ja zawsze podaję prawdziwy powód. A co powiecie na to? Wystąpiłem o zwrot prowizji i zaznaczyłem, że kupujący nie zapłacił. A na drugi dzień patrzę i kupujący ponownie wypełnił foda i pojawiła się nowa wpłata od tego kupującego?! Wcześniej brak jakiegokolwiek kontaktu, a tu nagle zapłata? Czy Allegro zaczęło "motywować" też klientów? Cytuj Link to postu
xandercage tomek 14 Napisano 30 Września 2016 Udostępnij Napisano 30 Września 2016 w NOWE PRAKTYKI ALLEGRO - przeczytaj !!! Ja zawsze podaję prawdziwy powód. A co powiecie na to? Wystąpiłem o zwrot prowizji i zaznaczyłem, że kupujący nie zapłacił. A na drugi dzień patrzę i kupujący ponownie wypełnił foda i pojawiła się nowa wpłata od tego kupującego?! Wcześniej brak jakiegokolwiek kontaktu, a tu nagle zapłata? Czy Allegro zaczęło "motywować" też klientów? Może zaczęło motywować, a może ktoś zapomniał, co u mnie też się zdarza. W gruncie rzeczy lepiej realizować transakcję po dwóch tygodniach niż użerać się o swoją prowizję z ćwokami z Allegro. Cytuj Link to postu
HotKey . 249 Napisano 7 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2016 w NOWE PRAKTYKI ALLEGRO - przeczytaj !!! Jak dobrze rozumiem Allegro nie chce wypłacić prowizji, bo nie doszło do sprzedaży z powodu uszkodzenia towaru, przez co Allegro uważa, że to Twoja wina, że do sprzedaży nie doszło. Potwierdzam problem, Allegro od niedawna niezwykle restrykcyjnie załatwia wszelkie zwroty. Wymagają bardzo często dowodu na "Odstąpienie od umowy" - bez tego nie ma szans na odzyskanie prowizji w sytuacji, gdy Klient pomyłkowo nie potwierdzi tego faktu w formularzu przesłanym do Allegro. Wniosek? Zbieramy dowody na odstąpienie od umowy. Dodatkowo jeśli Allegro tylko usłyszy o "Reklamacji", to o zwrocie prowizji zapomnij. Moim zdaniem Reklamacja jest tylko powodem do odstąpienia od umowy, a nie odstąpieniem od umowy, więc jestem zdania, że tutaj ich stanowisko jest błędne i nadużywają swojej pozycji. Dodatkowo usunęli możliwość wygodnego automatycznego odwołania się od nieprawdziwej informacji przesłanej Allegro przez Klienta, załatwia się to teraz tylko przez "Support". "Wiatr w oczy, kłody pod nogi". Co to za Support więc ... Ja tam też mógłbym odrzucać większość zwrotów, np w sytuacji, gdy Klient nie dostarczy pisma z reklamacją, albo jednoznacznej informacji o odstąpieniu od umowy, tylko prześle np sam przedmiot bez listu, odmowa będzie moim zdaniem całkowicie uzasadniona, tylko posypią się zapewne negatywy, albo Allegro jeszcze Sklep zablokuje, więc w obu sytuacjach Sklep przegrywa. Śledziłem wątek na FB - nie chcą pisemnego odstąpienia tylko w jakiejkolwiek formie, może być mail z notką np. "rezygnuje z zakupu", "odstępuję od umowy" Mi odrzucili "rezygnuję z zakupu" oraz "zwracam towar" i wymagali wyraźnie "odstępuję od umowy". Raz wytropili mi subiektywne skargi Klienta na towar przy zwrocie, to robili problem w stylu "reklamacja nie jest powodem do zwrotu prowizji". Cytuj Link to postu
HotKey . 249 Napisano 7 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2016 w NOWE PRAKTYKI ALLEGRO - przeczytaj !!! Proszę: załączyłem im oświadczenie o odstąpieniu: Zamiast zwrotu prowizji mam maila: "Zwrot prowizji jest możliwy po weryfikacji oświadczenia Kupującego o odstąpieniu od umowy. Takie oświadczenie może przyjąć dowolną postać, jednak musi z niego wynikać" ... blablabla, nie ma zwrotu prowizji To jest dla mnie arogancja serwisu. Cytuj Link to postu
Gonz P 12 Napisano 22 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2016 w NOWE PRAKTYKI ALLEGRO - przeczytaj !!! Mnie też dopadła arogancja serwisu... "Dzień dobry. Dziękuję za ponowny kontakt. Brak finazlaicji nie leżał po stronie Kupującego, tylko Państwa. Taki przypadek nie jest uzasadniony do zwrotu prowizji. W przypadkach, gdy nie dochodzi do finalizacji Transakcji z przyczyn leżących po stronie Sprzedającego (takich jak np. brak dostępności sprzedawanego Towaru, brak wariantu danego Towaru w ramach Oferty, rezygnacja Kupującego z powodu zbyt długiego oczekiwania na Towar, uszkodzenie w transporcie lub przed wysyłką, wysłanie Towaru niezgodnego z opisem, reklamacja itp.), zwroty prowizji nie są uznawane przez Allegro za uzasadnione. Bardzo mi przykro, że nie mogę pomóc w tej sprawie. Pozdrawiam serdecznie, -- Katarzyna Zespół Allegro" Cytuj Link to postu
legend 5 Napisano 22 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2016 w NOWE PRAKTYKI ALLEGRO - przeczytaj !!! hehe automacik Ci odpisał dostaję za każdym razem to samo. a dziś....mail od konsultanta allegro ""Dzień dobry, Miło mi poinformować, że dla klientów ViP i SmA przywróciliśmy możliwość składania odwołań od nieprzyznanych zwrotów prowizji w zakładce w MA - przycisk "Złóż odwołanie". W związku z tą zmiana proszę już o niepodsyłanie tabelek z prośbami o zwrot prowizji. Na wszystkie zgłoszone wcześniej zwroty postaram się odpowiedzieć do końca tygodnia. Proszę też uważać na osoby podszywające się pod pracowników Allegro : Otrzymaliśmy sygnał od jednego ze sprzedających o próbie oszustwa. Zgłosiła się do niego osoba podszywająca się pod pracownika Allegro, domagając się ujawnienia danych o transakcjach i grożąc jednocześnie blokadą konta. Zapewniamy, że nie prowadzimy takich działań. Jeśli spotkacie się z taką sytuacją, rekomendujemy bezpośredni kontakt z Allegro i Policją."""" Cytuj Link to postu
Radek A 6 Napisano 22 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2016 w NOWE PRAKTYKI ALLEGRO - przeczytaj !!! ZŁODZIEJSTWO! Już kilka razy mi odmówili zwrotu prowizji do transakcji, w której klient przez pomyłkę kupił ten sam przedmiot na różnych aukcjach, poniżej kawałek korespondencji z oszustami czytajcie jak maila, od końca): Serwis Allegro zwraca prowizję w określonych przypadkach. Każdorazowo weryfikujemy, czy wniosek jest zasadny, dlatego konieczne jest przedstawienie potwierdzeń, o które poprosiliśmy wcześniej. (Tylko wtedy) kiedy je otrzymamy, będziemy mogli prowadzić korespondencję dalej. Pozdrawiam serdecznie, -- Przemysław Zespół Allegro Witam, Mail żaden problem, od nas mail do klienta wyszedł prośbą o napisanie krótkiego odstąpienia na maila, ale klient nie odpisuje bo nie ma takiego obowiązku. Co dalej? Pozdrawiam Odstąpienie może być w formie e-mailowej :-) Pozdrawiam, -- Przemysław Zespół Allegro Witam, Ja rozumiem, ale sytuacja jest prosta i powtarzająca się, czyli klient kupuje przez pomyłkę 2x ten sam przedmiot, bo np. zawiesił mu się komputer lub zerwało łącze internetowe. Więc od razu lub po jakimś czasie dokonuje ponownego zakupu, ale dzwoni i informuje, bo zauważył, że jednak kupił 2x jakimś cudem mu się kliknęło dwa, a chce tylko jeden. I co teraz mamy przekazać klientowi zazwyczaj mało obeznanemu w internecie żeby napisał odstąpienie od umowy i wysłał pocztą na jego koszt??? Ten akurat ma 65 lat i nie wie co to skaner. Przecież to absurd roku! Proszę o informację jak w takim razie mamy rozwiązywać to z klientami, bo sytuacja b.często się powtarza! Pozdrawiam Dzień dobry. Aktualnie wymagamy dokładniejszych wyjaśnień w przypadku odwoływania się od decyzji o zwrocie prowizji. Weryfikujemy, czy dany wniosek jest zasadny. Tym samym - kliknięcie przycisku nie jest już dla nas wystarczające. Abyśmy mogli skorzystać z naszego uprawnienia musimy mieć potwierdzenie, że Klient odstąpił od umowy (takim potwierdzeniem jest oświadczenie Kupującego). Pozdrawiam serdecznie, -- Przemysław Zespół Allegro Witam, Przecież już napisałem, że klient zadzwonił i odmówił, to co mieliśmy mu specjalnie wysłać i ponosić koszty,żeby mieć podstawę do wypełnienia formularza zwrotu "nie odebrał przesyłki pobraniowej". Jak mam wysłać potwierdzenie zwrotu wpłaty skoro on nie zapłacił za ten drugi przedmiot!!!? Pozdrawiam Dzień dobry. W przypadku wybrania powodu “Odstąpienie od umowy” konieczna jest weryfikacja, że to Kupujący zrezygnował z tego zakupu. Proszę pamiętać, że sytuacja, w której do transakcji nie dochodzi z winy Sprzedającego, nie uzasadnia zwrotu prowizji. Proszę załączyć potwierdzenie zwrotu wpłaty Kupującemu oraz potwierdzenie odstąpienia Kupującego od umowy. Potwierdzenia proszę przesłać w pliku *.pdf, *.msg lub *eml. Pozdrawiam serdecznie, Cytuj Link to postu
Alwin Kolano 143 Napisano 22 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2016 w NOWE PRAKTYKI ALLEGRO - przeczytaj !!! Ale macie problemy. Jeżeli klient dokonuje zbyt wielu zakupów na aukcji to wybiera sie powód "z przyczyn niezależnych kupujący dokonał zbyt wielu zakupów" lub "kupujacy nue zapłacił" i nie ma sie problemów jak wyżej. Odstąpienie musi być na pismie koniec i kropka. Cytuj Link to postu
Ks. Robak 314 Napisano 22 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2016 w NOWE PRAKTYKI ALLEGRO - przeczytaj !!! Gorzej, że u mnie często jest np. email w stylu "Rezygnuję z zakupu" Koniec maila. I nie jest to żadna odpowiedź na mój email czy emali z Allegro. Po prostu zwykły email. Dochodzę kto mógł go napisać po adresie email. Ciekawe czy takie coś byłoby wystarczające dla Allegro. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.