PanBanBan Marcin 185 Napisano 23 Marca 2017 Udostępnij Napisano 23 Marca 2017 w Problemów z odbiorami w punkcie ciąg dalszy - podaj kod odbioru przesyłki? wtf? Problemów z odbiorami w punkcie ciąg dalszy - podaj kod odbioru przesyłki? wtf? Odbiorcy twierdzą, że pracownicy w okienku w urzędach Poczty Polskiej zaczęli od nich żądać jakiś kodów odbiorów przesyłek bo inaczej nie mogą wydać paczki. Czy ktoś wie o co może chodzić? Cytuj Link to postu
HotKey . 249 Napisano 23 Marca 2017 Udostępnij Napisano 23 Marca 2017 w Problemów z odbiorami w punkcie ciąg dalszy - podaj kod odbioru przesyłki? wtf? Nie wiem, w EN pojawił się nowy przycisk pod Pocztex24: "pobierz nalepkę zwrtoną" może to numer paczki z tej nalepki? Strzelam, nie wiem. Cytuj Link to postu
Ks. Robak 314 Napisano 23 Marca 2017 Udostępnij Napisano 23 Marca 2017 w Problemów z odbiorami w punkcie ciąg dalszy - podaj kod odbioru przesyłki? wtf? Problemów z odbiorami w punkcie ciąg dalszy - podaj kod odbioru przesyłki? wtf? Odbiorcy twierdzą, że pracownicy w okienku w urzędach Poczty Polskiej zaczęli od nich żądać jakiś kodów odbiorów przesyłek bo inaczej nie mogą wydać paczki. Czy ktoś wie o co może chodzić? W paczkomatach taki kod otrzymuje odbiorca gdy paczka jest gotowa do odbioru. Być może tutaj jest tak samo. Stąd to wymaganie podania komórki, bo na stacjonarny nie da się wysłać SMS Cytuj Link to postu
Kaczor . 66 Napisano 23 Marca 2017 Udostępnij Napisano 23 Marca 2017 w Problemów z odbiorami w punkcie ciąg dalszy - podaj kod odbioru przesyłki? wtf? Odbiorcy twierdzą, że pracownicy w okienku w urzędach Poczty Polskiej zaczęli od nich żądać jakiś kodów odbiorów przesyłek U nas to samo się zdarzyło. Okazuje się, że pracownicy poczty w danym punkcie jacyś niedouczeni byli. Wszystko wyjaśnione z opiekunem i potwierdzone. Nie istnieje coś takiego jak kod odbioru w przypadku opcji "Odbiór w punkcie". Cytuj Link to postu
PanBanBan Marcin 185 Napisano 23 Marca 2017 Autor Udostępnij Napisano 23 Marca 2017 w Problemów z odbiorami w punkcie ciąg dalszy - podaj kod odbioru przesyłki? wtf? Odbiorcy twierdzą, że pracownicy w okienku w urzędach Poczty Polskiej zaczęli od nich żądać jakiś kodów odbiorów przesyłek U nas to samo się zdarzyło. Okazuje się, że pracownicy poczty w danym punkcie jacyś niedouczeni byli. Wszystko wyjaśnione z opiekunem i potwierdzone. Nie istnieje coś takiego jak kod odbioru w przypadku opcji "Odbiór w punkcie". Dzięki za wytłumaczenie. Super że się wyjaśniło bo ostatnio mam już dość tych odbiorów w punkcie. W ciągu ostatniego miesiąca mam z nimi więcej problemów niż przez ostatnie dwa lata łącznie. No ale wiadomo, że nieszczęścia chodzą parami... czwórkami... ósemkami... Cytuj Link to postu
Ks. Robak 314 Napisano 23 Marca 2017 Udostępnij Napisano 23 Marca 2017 w Problemów z odbiorami w punkcie ciąg dalszy - podaj kod odbioru przesyłki? wtf? Odbiorcy twierdzą, że pracownicy w okienku w urzędach Poczty Polskiej zaczęli od nich żądać jakiś kodów odbiorów przesyłek U nas to samo się zdarzyło. Okazuje się, że pracownicy poczty w danym punkcie jacyś niedouczeni byli. Wszystko wyjaśnione z opiekunem i potwierdzone. Nie istnieje coś takiego jak kod odbioru w przypadku opcji "Odbiór w punkcie". Coś mi się to dziwne wydaje. Jeżeli pani z okienka żąda podania numeru, to znaczy, że u siebie jakiś numer do porównania ma. Być może te numery jeszcze nie weszły w życie, tzn. klienci ich nie otrzymują, ale w okienkach już są i niedługo będą obowiązkowe. Cytuj Link to postu
PanBanBan Marcin 185 Napisano 23 Marca 2017 Autor Udostępnij Napisano 23 Marca 2017 w Problemów z odbiorami w punkcie ciąg dalszy - podaj kod odbioru przesyłki? wtf? Być może te numery jeszcze nie weszły w życie, tzn. klienci ich nie otrzymują, ale w okienkach już są i niedługo będą obowiązkowe. Mam nadzieję, że to nie wejdzie bo wtedy będziemy mieć masę problemów - klienci nie podają numeru komórkowego, a maili nie czytają i jeszcze będą mieć do nas pretensje, że nie dostali kodu Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 024 Napisano 23 Marca 2017 Udostępnij Napisano 23 Marca 2017 w Problemów z odbiorami w punkcie ciąg dalszy - podaj kod odbioru przesyłki? wtf? Być może te numery jeszcze nie weszły w życie, tzn. klienci ich nie otrzymują, ale w okienkach już są i niedługo będą obowiązkowe. Mam nadzieję, że to nie wejdzie bo wtedy będziemy mieć masę problemów - klienci nie podają numeru komórkowego, a maili nie czytają i jeszcze będą mieć do nas pretensje, że nie dostali kodu Zdaje się, że paczki pocztowe miały być odbierane też w RUCH-ach? Może się przygotowują? I zamiast do softu RUCH-u to wdrożyli to na Urzędy? Cytuj Link to postu
wilczusieq 8 Napisano 23 Marca 2017 Udostępnij Napisano 23 Marca 2017 w Problemów z odbiorami w punkcie ciąg dalszy - podaj kod odbioru przesyłki? wtf? Polecam artykuł: https://media.poczta-polska.pl/pr/329913/poczta-polska-klienci-odbiora-przesylki-paczkowe-w-kioskach-i-salonikach-sieci-ruch Po to te wszytskie zmiany chyba. Ciekawi mnie za to jak się będą kształtować ceny na odbiór w punkcie? Po ostatnim aneksie mam 1zł więcej. Kiedyś za odbiór w punkcie było pocztex48 minus 2zł a teraz mam minus 1zł. Oczywiście za wszystko zapłaci klient ostateczny Cytuj Link to postu
Alwin Kolano 143 Napisano 5 Października 2017 Udostępnij Napisano 5 Października 2017 w Problemów z odbiorami w punkcie ciąg dalszy - podaj kod odbioru przesyłki? wtf? Działa wam https://odbiorwpunkcie.poczta-polska.pl/ tzn. czy pokazuje się mapka ? Klient sobie zażyczył odbiór w kiosku ale nie wiem jak i gdzie sprawdzić numer PNI. Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 024 Napisano 5 Października 2017 Udostępnij Napisano 5 Października 2017 w Problemów z odbiorami w punkcie ciąg dalszy - podaj kod odbioru przesyłki? wtf? Strona działa. Wyszukujesz na tej mapce kiosk, klikasz w niego i masz PNI. Rozmawiałem jaki czas temu z PH (zanim wycofałem się na razie z Ruchu) i nie udostępniali pliku z nr PNI dla kiosków. Cytuj Link to postu
Alwin Kolano 143 Napisano 5 Października 2017 Udostępnij Napisano 5 Października 2017 w Problemów z odbiorami w punkcie ciąg dalszy - podaj kod odbioru przesyłki? wtf? Dobra czyli wynika, że coś u mnie blokuje mapy google, bo mam tylko niebieski kwadrat Cytuj Link to postu
Alwin Kolano 143 Napisano 5 Października 2017 Udostępnij Napisano 5 Października 2017 w Problemów z odbiorami w punkcie ciąg dalszy - podaj kod odbioru przesyłki? wtf? Kurcze nie wiem jak to ugryźć po zmianie dostawcy internetu dalej nie mam mapki: Ktoś coś wie jak to przeskoczyć ? Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 024 Napisano 5 Października 2017 Udostępnij Napisano 5 Października 2017 w Problemów z odbiorami w punkcie ciąg dalszy - podaj kod odbioru przesyłki? wtf? Kurcze nie wiem jak to ugryźć po zmianie dostawcy internetu dalej nie mam mapki: [attachment=1] Ktoś coś wie jak to przeskoczyć ? Na szybko, to w EN wybierzesz ten kiosk ręcznie. W innej przeglądarce pewnie próbowałeś? Cytuj Link to postu
Alwin Kolano 143 Napisano 5 Października 2017 Udostępnij Napisano 5 Października 2017 w Problemów z odbiorami w punkcie ciąg dalszy - podaj kod odbioru przesyłki? wtf? W innej przeglądarce pewnie próbowałeś? Próbowałem, próbowałem również na telefonie i tam tak samo. zlokalizowałem problem, nie wiem dlaczego ale nagle wszystkie przeglądarki zaczęły to blokować: Cytuj Link to postu
HotKey . 249 Napisano 5 Października 2017 Udostępnij Napisano 5 Października 2017 w Problemów z odbiorami w punkcie ciąg dalszy - podaj kod odbioru przesyłki? wtf? Może spróbuj po https zamiast http ? Cytuj Link to postu
Alwin Kolano 143 Napisano 5 Października 2017 Udostępnij Napisano 5 Października 2017 w Problemów z odbiorami w punkcie ciąg dalszy - podaj kod odbioru przesyłki? wtf? Może spróbuj po https zamiast http ? Tak właśnie dzieje się po https, po http jest dobrze Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.