Skocz do zawartości

Zmiana adresu e-mail w paczce na inny niż pobrany z allegro

Polecane posty

Kilkanaście minut nad tym siedzę i doszedłem do wniosku, że w paczce nie da się zmienić adresu e-mail. Nawet jeśli zmienię adres domyślny w kliencie (usuwając ten podany przez allegro).

 

Akurat ktoś ma maila, którego nie przyjmuje GEiS, i za nic nie da się zmienić go na inny w paczce. Edytując adres do wysyłki (z poziomu 'do paczek') nie da się zmienić adresu na podany w kliencie, gdyż jak by się zapisał ten z allegro i jest nieusuwalny... (próba dokonana w zestawie sello/nexo, ale to chyba nie ma znaczenia).

 

Oczywiście usuwałem paczkę, wracałem do stanu nieopłaconego i nic nie pomaga. Ja robię błąd czy też brak takiej funkcjonalności w sello?

 

[EDIT]

Dokładniej - w paczce w adresie do wysyłki wyświetla się nowy e-mail, ale GEiS nadal zgłasza błędny adres / może tu jest problem? - w innych dostawcach nie sprawdzałem.

Link to postu

A jaki to jest błąd?

Synchronizacja paczek z serwisem Geis Parcel PL.:

Pole "Adres odbiorcy - E-mail kontaktowy" ma niepoprawny format.

Nie poprawny format emailu odbiorcy.

(0x80004005)

 

Uściślę: w podglądzie sello widać zmieniony e-mail. Jak by sello do GEiSa pobierało maila nie z tego podglądu, ale z danych pobranych z allegro (choć w kliencie już go usunąłem).

 

PS czy GEiS nie ma opcji wydruku przez API protokołu nadania paczek?

Link to postu

Email jest zapisany w danych adresu i jest przepisywany z klienta do transakcji i dalej do paczki. W tej chwili nie da się go wyedytować w paczce.

 

Rozumiem. Tylko, że ja skasowałem paczkę, wróciłem z transakcją do nie opłaconych i podmieniłem maila w kliencie. Mimo to, dalej w adresach transakcji był stary mail. Może tak było od zawsze?

 

Mail nie przyjmowany przez geis był formatu nazwa--@... (te dwa myślniki pewnie stanowiły problem).

 

PS czy GEiS nie ma opcji wydruku przez API protokołu nadania paczek?

Zdaje się, że jest taka opcja.

Da się dopisać do sugestii, żeby dało się pobierać go z Sello?

Link to postu

Było od zawsze. W danych adresowych transakcji jest również mail zapisany (nie da się go edytować). Jest on zapisywany w momencie tworzenia transakcji z danych klienta. Jeśli tam był zły adres to w transakcji już taki pozostanie.

 

Dopisane.

 

W takim razie jeśli GEiS nie przyjmie paczki to w tej chwili wchodzi w grę jedynie wpisanie go do ich systemu ręcznie? Pewnie to nie częsty przypadek, ale "szkodliwy"... Może coś kiedyś wymyślicie... Jeśli warto, bo może to jednostkowy przypadek. Jak widać inni nie zgłaszają takich trudności.

 

Chyba, że da się zmusić (ale to poprawka więc nie na teraz...) paczki, żeby brały email z adresu paczek a nie z transakcji...

Link to postu

Mail nie przyjmowany przez geis był formatu nazwa--@

 

nam się zdarza to dla adresów zawierających +

tworzymy wówczas paczkę ręcznie, nie ma innej możliwości

 

To jest jakiś pomysł na szybko...

 

OFF/ a dzisiaj działa Wam synchro z geis? bo u mnie na dwóch klientach nic nie wychodzi do geis...

Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...