Bartosz Rosa 1 775 Napisano 3 Października 2017 Udostępnij Napisano 3 Października 2017 w Problem z pobieraniem parametrów dotyczących warunków zwrotów i gwarancji Proszę jeszcze wejść w opcje internetowe i przywrócić ustawienia przeglądarki IE do domyślnych. Cytuj Link to postu
Katarzyna Kukla 1 Napisano 3 Października 2017 Udostępnij Napisano 3 Października 2017 w Problem z pobieraniem parametrów dotyczących warunków zwrotów i gwarancji Proszę o podpowiedź gdzie znajdę taką funkcję. Weszłam w "właściwości:internet: --> programy" i nie mogę znaleźć funkcji ustawienia domyślne Cytuj Link to postu
Ks. Robak 314 Napisano 3 Października 2017 Udostępnij Napisano 3 Października 2017 w Problem z pobieraniem parametrów dotyczących warunków zwrotów i gwarancji Proszę o podpowiedź gdzie znajdę taką funkcję. Weszłam w "właściwości:internet: --> programy" i nie mogę znaleźć funkcji ustawienia domyślne Ta funkcjonalność jest pod adresem: Opcje Internetowe -> Zaawansowane -> Resetuj Cytuj Link to postu
Katarzyna Kukla 1 Napisano 4 Października 2017 Udostępnij Napisano 4 Października 2017 w Problem z pobieraniem parametrów dotyczących warunków zwrotów i gwarancji Dziękuję. Zresetowałam łącznie z ustawieniami osobistymi, uruchomiłam ponownie komputer, i dalej strona jest rozjechana... Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 4 Października 2017 Udostępnij Napisano 4 Października 2017 w Problem z pobieraniem parametrów dotyczących warunków zwrotów i gwarancji Proszę sprawdzić w jakiej wersji/jaką datę ma plik w C:\Program Files (x86)\Insert\Sello\Schematy\Schemat.chm Ewentualnie spróbować ten plik podmienić z innego komputera na którym to działa. Cytuj Link to postu
Katarzyna Kukla 1 Napisano 4 Października 2017 Udostępnij Napisano 4 Października 2017 w Problem z pobieraniem parametrów dotyczących warunków zwrotów i gwarancji Głowna baza i wszystkie pliki są na innym komputerze. To na którym nie wyświetla się poprawnie nie ma zainstalowanego pliku w C:\Program Files (x86)\Insert\Sello\Schematy\Schemat.chm Cytuj Link to postu
Ks. Robak 314 Napisano 4 Października 2017 Udostępnij Napisano 4 Października 2017 w Problem z pobieraniem parametrów dotyczących warunków zwrotów i gwarancji To może być ten problem. Skopiuj ten plik z innego komputera. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 4 Października 2017 Udostępnij Napisano 4 Października 2017 w Problem z pobieraniem parametrów dotyczących warunków zwrotów i gwarancji Rozumiem, że pozostałe pliki programu są w tym miejscu? Cytuj Link to postu
Katarzyna Kukla 1 Napisano 4 Października 2017 Udostępnij Napisano 4 Października 2017 w Problem z pobieraniem parametrów dotyczących warunków zwrotów i gwarancji Na moim komputerze że nie żadnego pliku o nazwie sello. Wszystko jest na komputerze głównym, na którym wszystko wyświetla się właściwie. Rozumiem, że mam skopiować plik na pendrive, i go wkleić na swoim komputerze ? Cytuj Link to postu
Ks. Robak 314 Napisano 4 Października 2017 Udostępnij Napisano 4 Października 2017 w Problem z pobieraniem parametrów dotyczących warunków zwrotów i gwarancji Na moim komputerze że nie żadnego pliku o nazwie sello. Wszystko jest na komputerze głównym, na którym wszystko wyświetla się właściwie. Rozumiem, że mam skopiować plik na pendrive, i go wkleić na swoim komputerze ? A czy Sello jest zainstalowane ? Bo nie za bardzo rozumiem. Jeżeli jest zainstalowane tylko w innym katalogu, proszę poszukać tego pliku właśnie w tym innym katalogu. Cytuj Link to postu
Katarzyna Kukla 1 Napisano 5 Października 2017 Udostępnij Napisano 5 Października 2017 w Problem z pobieraniem parametrów dotyczących warunków zwrotów i gwarancji Proszę wybaczyć, mam inną nazwę, i dokopałam sie że pliku, podmieniłam schemat, na ten z komputera w którym działa właściwie. Wszystkie inne pliki tez mam od sello i subiekta. Mimo restartu komputera dalej nie wyświetla się właściwie. Jakieś jeszcze pomysły ? Cytuj Link to postu
Katarzyna Kukla 1 Napisano 5 Października 2017 Udostępnij Napisano 5 Października 2017 w Problem z pobieraniem parametrów dotyczących warunków zwrotów i gwarancji Po przekliknięciu na zakładkę nowości, wyskakuje okienko takie jak na obrazku. Pozdrawiam Kasia Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 5 Października 2017 Udostępnij Napisano 5 Października 2017 w Problem z pobieraniem parametrów dotyczących warunków zwrotów i gwarancji Wygląda to na problem z przeglądarką IE, możliwe, że jest wyłączona jakaś obsługa skryptów. Co dokładnie jest na złączonym zdjęciu bo nie bardzo widać. Zrzuty ekranu można robić za pomocą klawisza Print screen. lub Alt+Print Screen (wtedy zrzucane jest tylko aktywne okno). Cytuj Link to postu
Katarzyna Kukla 1 Napisano 5 Października 2017 Udostępnij Napisano 5 Października 2017 w Problem z pobieraniem parametrów dotyczących warunków zwrotów i gwarancji Dziękuję za podpowiedź, niestety też nie chce działać Cytuj Link to postu
Ks. Robak 314 Napisano 5 Października 2017 Udostępnij Napisano 5 Października 2017 w Problem z pobieraniem parametrów dotyczących warunków zwrotów i gwarancji @krainagsm widać, że masz specyficznie skonfigurowany komputer. Ciężko diagnozować takie problemy, bo są specyficzne właśnie dla tej konfiguracji. Zdaje się, że potrzebny jest ktoś, kto wie, co zostało u Ciebie pokonfigurowane, poblokowane i będzie wiedział, jak to doprowadzić do używalności. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 6 Października 2017 Udostępnij Napisano 6 Października 2017 w Problem z pobieraniem parametrów dotyczących warunków zwrotów i gwarancji Tutaj jeszcze znalazłem artykuł Microsoftu na podobny temat https://support.microsoft.com/pl-pl/help/308260/how-to-troubleshoot-script-errors-in-internet-explorer Cytuj Link to postu
etc . 19 Napisano 7 Października 2017 Udostępnij Napisano 7 Października 2017 w Problem z pobieraniem parametrów dotyczących warunków zwrotów i gwarancji Na jednym z naszych kont od kilku dni nie mogliśmy pobrać warunków zwrotów i gwarancji, konto oczywiście autoryzowane - (zaznaczony ptaszek w rubryce "Autoryzacja") próby na różnych kompach z różnymi systemami i przeglądarkami i nic, ciągle bez powodzenia ... ... dopóki nie spostrzegliśmy, że po próbie wymuszenia synchronizacji wszystkich parametrów z Allegro, w raporcie pojawił się błąd: Pobieranie informacji o gwarancjach, reklamacjach oraz zwrotach nie powiodło się. Dotyczy konta: xxxxxxxx System.ApplicationException: Wystąpił błąd przetwrzania żądaniaResponseStatus: Completed StatusCode: Forbidden StatusDescription: Forbidden Content: {"errors":[{"code":"FORBIDDEN","message":"Forbidden","details":null,"path":null,"userMessage": "You do not have permission to request this resource"}]} w InsERT.Sello.REST.Allegro.AllegroRestAPI.Execute[T](RestRequest request) w InsERT.Sello.REST.Allegro.AllegroRestAPI.GetImpliedWarranties(AfterSalesServiceConditionsRequest selloRequest) w InsERT.Sello.REST.Allegro.AllegroRestApiConnector.GetImpliedWarranties(String requestJson) (Wystąpił błąd) jak to ? not have permission ? przecież konto autoryzowane ! Ponowna autoryzacja autoryzowanego konta rozwiązała problem natychmiastowo. Wynika z tego, że Allegro czasem nie zapisuje sobie poprawnie w bazie informacji o autoryzacji kont. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 9 Października 2017 Udostępnij Napisano 9 Października 2017 w Problem z pobieraniem parametrów dotyczących warunków zwrotów i gwarancji Możliwe też, że zostało autoryzowane konto X danymi logowania konta Y. Takie wpisanie innego konta kończy się w ten właśnie sposób. Niestety na etapie autoryzacji nie jest pilnowane co użytkownik wpisuje w pole z loginem. Cytuj Link to postu
boog94 1 Napisano 9 Października 2017 Udostępnij Napisano 9 Października 2017 w Problem z pobieraniem parametrów dotyczących warunków zwrotów i gwarancji też mam problem z sello, każde łączenie z allegro kończy się błedem i informacją o tym, że: Pobieranie informacji o gwarancjach, reklamacjach oraz zwrotach nie powiodło się. Dotyczy konta: SwiatNiskichCen_ Access token expired: usunięto przez moderatora (invalid_token). transakcje pobiera prawidłowo, ale, jak podejrzewam z tego powodu, nie mogę wystawic żadnych zmian w aukcjach z poziomu sello. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 9 Października 2017 Udostępnij Napisano 9 Października 2017 w Problem z pobieraniem parametrów dotyczących warunków zwrotów i gwarancji Proszę ponownie autoryzować to konto i sprawdzić czy coś się zmieni. P.S. proszę nie umieszczać na forum tokenów, bo są to dane prywatne i umożliwiają nieautoryzowany dostęp do konta Allegro. Cytuj Link to postu
boog94 1 Napisano 10 Października 2017 Udostępnij Napisano 10 Października 2017 w Problem z pobieraniem parametrów dotyczących warunków zwrotów i gwarancji wkeliłem by było widać co zwraca jesli chodzi o podanie na nowo klucza webapi oraz danych dostępowych jak i hasła to wprowadziłem na nowo - bez zmian - nadal ten sam komunikat efekt końcówy też ten sam - pobiera aukcje ze sprzedażą - aktualizuje zmiany wprowadzone z poziomu allegro ale nie wysyła zmian do allegro Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 11 Października 2017 Udostępnij Napisano 11 Października 2017 w Problem z pobieraniem parametrów dotyczących warunków zwrotów i gwarancji Nie chodzi o klucz API, tylko Autoryzację konta jeszcze raz. Odświeżanie tokena jest automatyczne i występuje co 12 godzin - taki komunikat nie powinien się w ogóle pojawić. Jedyne co przychodzi mi na myśl, że konto zostało niepoprawnie zautoryzowane. Cytuj Link to postu
boog94 1 Napisano 11 Października 2017 Udostępnij Napisano 11 Października 2017 w Problem z pobieraniem parametrów dotyczących warunków zwrotów i gwarancji chodzi o autoryzację na stronach allegro? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 11 Października 2017 Udostępnij Napisano 11 Października 2017 w Problem z pobieraniem parametrów dotyczących warunków zwrotów i gwarancji I tak i nie . Autoryzacja jest przeprowadzana z Sello, ale i na stronach Allegro. W tym wątku jest wszystko opisane: https://forum.sello.pl/index.php?topic=10341.0 Cytuj Link to postu
boog94 1 Napisano 11 Października 2017 Udostępnij Napisano 11 Października 2017 w Problem z pobieraniem parametrów dotyczących warunków zwrotów i gwarancji dzieki problem rozwiązany Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.