Robert foto 0 Napisano 17 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2018 w Łączenie z systemem sprzedaży Cześć. Ostatnio raz albo dwa razy dziennie zdarzają się problemy z pobieraniem zamówień przez sello z allegro i ze sklepów. Raporcie wygląda to tak: InsERT_Driver: Łączenie z systemem sprzedaży: Nieudane łączenie: Połączenie z zewnętrznym systemem niedostępne: Nieudane logowanie do systemu Subiekt GT (0x800413D5) lub: Wystąpił Błąd (kod błędu: 800413D5) Nieudane logowanie do systemu Subiekt GT i: Połączenie z zewnętrznym systemem niedostępne Co gorsza, często nawet po resecie sello, nie chcą się pobrać formularze z allegro. Pobierają się po kolejnym resecie, jeśli nie pomoże wcześniej dodatkowe, niezaplanowane w harmonogramie, wymuszenie odbierania danych z serwisów aukcyjnych. Dodatkowo, po odbieraniu danych, zdarza się, że choć sello zakończyło już wykonywać zaplanowane zadania, to obok ostatniego komunikatu o zakończonym zadaniu ("Zakończono: Importowanie zamówień"), wciąż widnieje animacja trwającego procesu. Zazwyczaj od tego momentu nie wejdą do sello nowe zamówienia, albo wiadomości, albo zamówienia z allegro wejdą bez formularzy, aż do resetu sello na serwerze. Zdarzało się to komuś? Macie jakieś rady? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 18 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2018 w Łączenie z systemem sprzedaży Nieudane logowanie do systemu Subiekt GT oznacza, że któryś z użytkowników Subiekta GT został zablokowany lub zmienił hasło a w konfiguracji Sello nadal są stare dane. Proszę wejść w parametry systemu sprzedaży i zweryfikować wszystkich użytkowników tam zdefiniowanych. W ostateczności usunąć wszystkie powiązania i dodać je ponownie. Cytuj Link to postu
Robert foto 0 Napisano 23 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2018 w Łączenie z systemem sprzedaży Jak na złość od tego czasu nie pojawił się błąd z nieudanym logowaniem, ale niestety problem z trwającym procesem pozostał. Po zakończonych operacjach, wciąż widnieje animacja pracy i do zresetowania programu nie są pobierane zamówienia, wiadomości... Cytuj Link to postu
Robert foto 0 Napisano 23 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2018 w Łączenie z systemem sprzedaży (edytowane) Być może związek ze stałym zawieszaniem się procesów synchronizacji ma występujący ostatnio błąd: Pobieranie informacji o gwarancjach, reklamacjach oraz zwrotach nie powiodło się. Dotyczy konta: XXXXX Access token expired: XXX (invalid_token) Edytowane 24 Kwietnia 2018 przez Robert foto Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 024 Napisano 23 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2018 w Łączenie z systemem sprzedaży https://forum.insert.com.pl/index.php?/search/&q=Access token expired&sortby=newest Cytuj Link to postu
Robert foto 0 Napisano 10 Maja 2018 Autor Udostępnij Napisano 10 Maja 2018 w Łączenie z systemem sprzedaży A błędy kończące się tak: ... sockError: 10055 Connect function failed. SocketError: WSAENOBUFS No buffer space is available. The socket cannot be created. Failed to connect to POP3 server. Failed to start POP3 session to na pewno kwestia serwera? Jest gdzieś lista możliwych komunikatów błędów, bo mamy ich ostatnio naprawdę sporo (różnych). Program Sello musimy restartować kilka razy dziennie na serwerze, by można było zobaczyć transakcje, zobaczyć do nich formularze, odczytać wiadomości. I wciąż ta nigdy nie znikająca ikona z animacją trwającego procesu. Nowa wersja nic w tym temacie nie zmieniła, a CHECKDB nie wykazuje błędów. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 10 Maja 2018 Udostępnij Napisano 10 Maja 2018 w Łączenie z systemem sprzedaży Ale to chyba nie dotyczy łączenia z systemem sprzedaży. Dotyczy on łączenia z serwerem poczty email i wskazuje na wyczerpanie zasobów komputera. Na jakim sprzęcie jest uruchomione Sello? Dzieje się to na serwerze czy komputerze lokalnym? 11 minut temu, Robert foto napisał: I wciąż ta nigdy nie znikająca ikona z animacją trwającego procesu To już zależy od ustawień synchronizacji automatycznej. Nowa wersja przynosi tylko takie zmiany o jakich piszemy na liście zmian. Nie ma jakiejś jednej możliwej listy błędów, ponieważ Sello używa różne biblioteki, komunikuje się z różnymi serwerami i każdy z nich może zwracać różne błędy, zmienne w czasie. Te najczęściej występujące są zazwyczaj na forum już poruszone - najlepiej wyszukać je wpisując w przeglądarkę kilka słów kluczowych z treści błędu. Cytuj Link to postu
Robert foto 0 Napisano 14 Maja 2018 Autor Udostępnij Napisano 14 Maja 2018 w Łączenie z systemem sprzedaży (edytowane) Dnia 10.05.2018 o 14:37, Bartosz Rosa napisał: Dzieje się to na serwerze czy komputerze lokalnym? Sello jest na lokalnym, ale zinterpretowałem to tak, że ma problem z pobraniem wiadomości e-mail z serwera. Dnia 10.05.2018 o 14:26, Robert foto napisał: Nowa wersja nic w tym temacie nie zmieniła Liczyłem na to, że może mamy jakiś plik uszkodzony, który po instalacji nowszej wersji, akurat zostanie podmieniony. Zauważyłem jeszcze jedną niepokojącą rzecz, otóż wielkość w Kb procesu Sello w Menedżerze Zadań. Po uruchomieniu Sello zajmuje ~32000K. Po paru minutach wielkość zwiększa się nieznacznie ~42000K. Później pobranie wiadomości ~45000K. Po pobraniu transakcji wielkość procesu zaczyna stale rosnąć, nawet po zakończeniu pobierania. Później proces Sello potrafi mieć wielkość ponad 1,5GB i stale rosnąć. W międzyczasie oczywiście Sello już zaczyna wykazywać błędy, związane pewnie ze wspomnianą wcześniej ikoną z animacją, choć komunikaty programu świadczą, że zakończone już zostały procesy pobierania/wysyłania. Jakie wielkości osiągają u Was procesy Sello w Menedżerze Zadań? Może wszystko jest ok, i tylko powinniśmy zwiększyć odstępy czasowe pomiędzy pobraniami? Wielkość procesu dotyczy tylko Sello na serwerze lokalnym, bo na pozostałych komputerach wielkość ta wynosi znacznie mniej. Edytowane 14 Maja 2018 przez Robert foto Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 14 Maja 2018 Udostępnij Napisano 14 Maja 2018 w Łączenie z systemem sprzedaży Po zakończeniu pobrania nadal rośnie? Nie kręci się ikonka pobierania? Raczej po zakończeniu pobierania pamięć powinna wrócić do poprzedniego stanu. Sello jest powiązane z Subiektem nexo czy GT? Proszę też sprawdzić, czy w procesach jest tylko jeden proces o nazwie sello.exe - być może jakiś starszy proces wisi w tle i ciągle coś pobiera. Cytuj Link to postu
Robert foto 0 Napisano 14 Maja 2018 Autor Udostępnij Napisano 14 Maja 2018 w Łączenie z systemem sprzedaży Rośnie faktycznie tylko wtedy gdy kręci się ikona pobierania, ale po którymś kolejnym pobraniu ona kręci się non stop, mimo komunikatu "zakończono pobieranie wiadomości", który jest chyba ostatnim procesem. I wtedy proces sello również cały czas rośnie. Bywały 2 procesy, ale to raczej dlatego, że jeden zostawał niezamknięty, gdy wyłączałem Sello by uruchomić ponownie. Aktualnie gdy pilnuję Sello w Menedżerze Zadań, jest tylko 1 proces, ale to nie jest źródłem problemu. Jeszcze przed wielkością procesu ~1490000K, Sello w logach informuje o braku połączenia z systemem Subiekt, braku możliwości połączenia z POP3, o przepełnionym buforze WSAENOBUFS. Później już chyba nie rośnie, tylko dodaje wpisy błędów w logach, ale też niczego nie pobiera, więc dłużej nie czekam. Zamykam i uruchamiam ponownie. Sello jest powiązane z Subiektem GT. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 15 Maja 2018 Udostępnij Napisano 15 Maja 2018 w Łączenie z systemem sprzedaży 17 godzin temu, Robert foto napisał: I wtedy proces sello również cały czas rośnie Prawdopodobnie ruszyła jakaś inna synchronizacja przed zakończeniem maili i wyświetla się tam ostatni komunikat. W oknie raportu powinno być napisane jakie synchronizacje aktualnie trwają. 1.5GB RAMu to jest ograniczenie, przy którym aplikacjom 32bit zaczyna brakować pamięci. Trzeba by uruchomić poszczególne synchronizacje osobno i sprawdzić, która z nich powoduje, że brakuje pamięci RAM. Cytuj Link to postu
Robert foto 0 Napisano 12 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2018 w Łączenie z systemem sprzedaży Myślałem, że działa tylko do trzeciego pobrania danych, czyli do pełnego, ale ustawienie pełnego pobrania danych co 18 pobrań, a transakcji co 30min. niestety nie rozwiązało problemu. Wciąż któreś pobranie nie kończy procesu i 'zakończono pobieranie wiadomości" trwa w nieskończoność. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.