Janusz Kurzyna 0 Napisano 29 Października 2018 Udostępnij Napisano 29 Października 2018 w Karty stałego klienta - program lojalnościowy Witam, Prowadzę sklep detaliczny z zegarkami i chciałbym wprowadzić dla klientów karty stałego klienta z określonym rabatem. Po osiągnięciu ustalonego zakupu klient otrzymałby złotą kartę ze zwiększonym rabatem. Myślałem żeby wprowadzać każdego klienta jako kontrahenta, nadawać mu numer z karty i przypisać określony rabat. Przy sprzedaży wystawiany byłby paragon imienny, jako kontrahenta skanuję kartę i mam nabywcę. Obroty też mogę podejrzeć. Problem w tym, że czynność zakładania kartoteki nowego kontrahenta zajmuje zbyt wiele czasu i chciałbym to zautomatyzować w jakiś sposób - może poprzez dodatkowy program lub może poprzez zupełnie inne rozwiązanie ? Czy ktoś wie jak to zrobić prościej?? Czy ktoś korzysta z takich rozwiązań lub ma inne ?? Link to postu
Maciej Kasprzak 6 Napisano 30 Października 2018 Udostępnij Napisano 30 Października 2018 w Karty stałego klienta - program lojalnościowy 9 godzin temu, Janusz Kurzyna napisał: Po osiągnięciu ustalonego zakupu klient otrzymałby złotą kartę ze zwiększonym rabatem. Myślałem żeby wprowadzać każdego klienta jako kontrahenta, nadawać mu numer z karty i przypisać określony rabat. Przy sprzedaży wystawiany byłby paragon imienny, jako kontrahenta skanuję kartę i mam nabywcę. Taka funkcjonalność jest do osiągnięcia w Subiekcie GT. 10 godzin temu, Janusz Kurzyna napisał: Problem w tym, że czynność zakładania kartoteki nowego kontrahenta zajmuje zbyt wiele czasu Czy mógłby Pan przybliżyć problem? 10 godzin temu, Janusz Kurzyna napisał: chciałbym to zautomatyzować w jakiś sposób - może poprzez dodatkowy program lub może poprzez zupełnie inne rozwiązanie ? W tym przypadku czy ma Pan jakieś rozwiązanie zewnętrzne które mogłoby posłużyć za "dawcę" danych o nowych kontrahentach? Na ten moment mogę Panu zaproponować zapoznanie się listą gotowych rozwiązań naszych partnerów, dostępna jest ona tutaj. Link to postu
Daniel Kozłowski 1 173 Napisano 30 Października 2018 Udostępnij Napisano 30 Października 2018 w Karty stałego klienta - program lojalnościowy 10 godzin temu, Janusz Kurzyna napisał: Problem w tym, że czynność zakładania kartoteki nowego kontrahenta zajmuje zbyt wiele czasu i chciałbym to zautomatyzować w jakiś sposób - może poprzez dodatkowy program lub może poprzez zupełnie inne rozwiązanie ? Rozważyłbym wygenerowanie listy kontrahentów w Excelu, a następnie zaimportował ją do programu za pomocą jednych z rozwiązań typu "uniwersalny import kontrahentów", rozwiązania takie można znaleźć we wskazanym wyżej katalogu rozwiązań Partnerskich (proszę zamówić przez swojego dostawcę programu). Link to postu
Janusz Kurzyna 0 Napisano 30 Października 2018 Autor Udostępnij Napisano 30 Października 2018 w Karty stałego klienta - program lojalnościowy W naszym sklepie wygląda to tak, że w momencie zakładania karty stałego klienta podaje on dane osobowe (imię nazwisko, adres nr tel. e-mail) dodajemy nr karty i wpisujemy te dane do formularza w excelu, który drukujemy i dajemy klientowi do podpisu z klauzulą zgody na przetwarzanie danych i zgody na otrzymywanie wiadomości sms i e-mail oraz że jesteśmy administratorem danych - wiadomo Rodo. Teraz chodzi o to, żeby nie przepisywać tego drugi raz do subiekta, tylko żeby w jakiś sposób te dane przenieść Link to postu
Daniel Kozłowski 1 173 Napisano 31 Października 2018 Udostępnij Napisano 31 Października 2018 w Karty stałego klienta - program lojalnościowy Kompletnie nie rozumiem dlaczego tak chcesz komplikować sobie życie - po co wpisywać dane do Excela i przepisywać do Subiekta skoro można od razu wprowadzić do Subiekta ? Wydruk zgód RODO jest dostępny w programie. Link to postu
Radomił Ząbik 310 Napisano 5 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2018 w Karty stałego klienta - program lojalnościowy Nie pamiętam już dobrze możliwości GT, ale wiem że były wydruki w, których można pobrać dane klienta, zgadza się? W takim przypadku, dane tylko w GT i odpowiedni wydruk konstruujemy i drukujemy już z danymi klienta. Klepanie w Excelu nie potrzebne, aczkolwiek rozumiem przyzwyczajenie, bo 10 lat temu też je wypędzałem z firmy w której pracuje Link to postu
Daniel Kozłowski 1 173 Napisano 5 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2018 w Karty stałego klienta - program lojalnościowy 13 godzin temu, Radomił Ząbik napisał: Nie pamiętam już dobrze możliwości GT, ale wiem że były wydruki w, których można pobrać dane klienta, zgadza się? W takim przypadku, dane tylko w GT i odpowiedni wydruk konstruujemy i drukujemy już z danymi klienta. Dobrze pamiętasz wcześniejsze możliwości GT, ale nie znasz obecnych i nie czytasz odpowiedzi w wątku - jak napisałem wydruki są dostępne w standardzie, doszły wraz ze wsparciem dla RODO, można je zmodyfikować we własnym zakresie (są to to wydruki RTF jak w Gratyfikancie, a nie Crystal Reports). Link to postu
Radomił Ząbik 310 Napisano 6 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2018 w Karty stałego klienta - program lojalnościowy Czytałem, ale ... Dnia 31.10.2018 o 20:29, Daniel Kozłowski napisał: Wydruk zgód RODO jest dostępny w programie. ... będzie zrozumiałe dla mniejszego grona osób niż określenie, że są edytowalne wzorce wydruków, czy też dokumentów RTF, które można Sobie dostosować do własnych potrzeb Link to postu
Daniel Kozłowski 1 173 Napisano 7 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2018 w Karty stałego klienta - program lojalnościowy Dnia 6.11.2018 o 08:16, Radomił Ząbik napisał: Czytałem, ale ... Dnia 31.10.2018 o 20:29, Daniel Kozłowski napisał: Wydruk zgód RODO jest dostępny w programie. ... będzie zrozumiałe dla mniejszego grona osób niż określenie, że są edytowalne wzorce wydruków, czy też dokumentów RTF, które można Sobie dostosować do własnych potrzeb Nie rozumiem wypowiedzi. Nadmienię, że dla mnie jest proste i oczywiste, że jeśli czegoś się nie rozumie to należy dopytać. Wskazałem przecież standardową funkcjonalność programu istniejącą w programie od wielu miesięcy z założeniem, że powinna być znana, a jeśli nie jest to należy/warto się z nią zapoznać. Link to postu
Marcin Niepodam 1 Napisano 29 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2019 w Karty stałego klienta - program lojalnościowy Czy podobne opcje i możliwości znajdziemy w nowym GS? Link to postu
Daniel Kozłowski 1 173 Napisano 1 Maja 2019 Udostępnij Napisano 1 Maja 2019 w Karty stałego klienta - program lojalnościowy Proszę doprecyzować co Pan rozumie przez "nowy GS". Link to postu
Marcin Niepodam 1 Napisano 4 Maja 2019 Udostępnij Napisano 4 Maja 2019 w Karty stałego klienta - program lojalnościowy Dnia 1.05.2019 o 12:36, Daniel Kozłowski napisał: Proszę doprecyzować co Pan rozumie przez "nowy GS". Najnowsza wersja Gestora Link to postu
Daniel Kozłowski 1 173 Napisano 5 Maja 2019 Udostępnij Napisano 5 Maja 2019 w Karty stałego klienta - program lojalnościowy Proszę bardziej doprecyzować... Sprzedaż i program lojalnościowy powinien działać w obszarze Subiekta, a nie Gestora... Pytanie odnośnie "najnowszego wersji Gestora", czyli "Gestora nexo" polecam zadawać we właściwym dziale. Link to postu
Polecane posty